Kenapa semua ni jadi macam ni? Apa salah aku dengan diorang sampai diorang buat aku macam ni? Papa ...Aqish nak balikkkkkkk!!!
flashback
"Hai mama ..papa ..ni Is nak kenalkan my new slave Aqish" tergamam aku dengan apa yang Is baru cakap.
Slave?? How could you Is I though you're my hero but you're more like a monster!!
"By the way my name is Datin Maria panggil Datin Maria jangan mengada-ngada nak panggil 'untie' pulak" aku hanya mengangguk dengan permintaan DATIN MARIA tersebut.
"Aku pulak kau panggil Dato Mustafa jangan nak panggil 'uncle' kalau kau nak kena dengan aku" yang ni creepy sikit sebab dia punya senyuman urghh seram
"Is mama dengan papa nak balik enjoy with your 'slave' tapi jangan kamu nak buat Irdina marah lagi pulak" Is sekadar mengangguk, mereka berdua terus keluar dari rumah tersebut.
"Sa...." DUMM!! Aku terus menghempas bilik dan menguncinya.
End flashback
Macam itulah aku boleh duduk terkurung dalam bilik ni, mata pun dah serupa vampire merah semacam.
Krukkk... perut aku berbunyi krukk... lagi sekali dia berbunyi
Haishh time time ni lah kau nak bunyi tadi kan dah makan? Emm ...laparnya tapi kalau keluar takut kena marah ...haishhh aku lapar lantaklah huh!!
Pintu bilik aku buka perlahan-lahan tak nak ada orang sedar dengan kehadiran aku senang cerita macam orang mencurilah senyap je. Di dapur aku terus mengambil nasi dan kuah asam pedas yang disimpan oleh Bibik Mah.
"Selalu pencuri curi barang tapi yang ni curi makan pulak ish ish ish" tersedak aku bila dengar ada suara di belakang aku
"Uhuk uhuk kau si.... b...biy...." membulat mata aku melihat Is tengah terpacak berdiri di belakang aku
"Itulah tadi kita nak ajak dia makan dia pegi hempas pintu masuk bilik, sekarang ni dah macam kucing hitam biy tengok"
"Maaf kalau awak tak selesa" aku terus ke sinki membasuh pinggan aku, selera terus mati bila ditegur sebegitu. Baru sahaja aku ingin melangkah ke bilik aku di tarik ke dalam pelukan Is
"Biy mintak maaf sebab cakap sayang slave biy depan parent biy. Biy tak nak diorang apa-apakan sayang. Maaf sayang" ubun-ubun aku dikucup lembut oleh Is tak tahu sama ada aku patut menolak ataupun biarkan saja perbuatan dia tu
"Jom masuk bilik sayang nak tidur kan" Is menemankan aku ke bilik aku dan dia kembali ke bilik dia.
Masuk sahaja aku termenung memikirkan sesuatu yang aku agak musykil dari tadi.
Kenapa Is beli aku? Kalau dia bukan sahaja anggap aku sebagai slave dia tapi lebih dari itu kenapa dia tak sentuh aku? Aku dah ada jawapan ...dia J.I.J.I.K jijik dengan aku yelah sisa orang Ya Allah kenapa jantung ni berdegup kencang sangat. Aku tak pernah rasa macam semenjak aku lihat kakak aku bersama orang yang sangat aku sayang. Ya kakak aku rampas semuanya dari aku...kakak aku....kakak aku sendiri yang buat aku merana!
Heyy maaf kalau typo and you enjoy even it is not as best as the other story and sorry again if they are a mistake that I did not see in this story
TBC 😘😘
YOU ARE READING
nafsu & maruah
Romancefor you information cerita ini tiada berunsur lucah. watak di dalam cerita ini hanyalah rekaan semata-mata tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang mati. jika ada mungkin hanya kebetulan ☺ Disebabkan pergaulan Tengku Aqish Farwin yang terla...