Arkadaşlar hikaye umarım hoşunuza gidiyordur. Bu aralar derslerim sıkıntılı elimden geldiğince yazmaya çalışacağım sizi seviyorum :) Duman- Akıbet
Sabah uyandığım gibi yataktan fırladım. Hemen aşağıya inip iki güzel bayanın yanağına öpücük kondurdum. Sanki gece olanları duymamış gibi davranıyordum. Zaten en büyük hayalim tiyatrocu olmaktı onunda provasını yapmış oluyordum. Bu gün Kaanlarla birlikte kamp yapmaya gidecektik. Kahvaltımı yaptığım gibi yukarı çıkıp eşyalarımı hazırladım. Saat 12 gibi beni almaya geleceklerdi. Hemen altıma dar siyah kotumu ve asker yeşili gömleğimi geçirdim. Sırt çantamı kaptığım gibi aşağı indim.
Telefonum çalıyordu arayan Kaan'dı.
+Alo
-Günaydın uyukucu umarım uyanmışsındır.
+Evet beyefendi uyandım
-10 dakikaya kadar ordayız
+Peki ben hazırım bekliyorum.
Gerçekten de 10 dakika sonra kapı çaldı. Hımmm çok dakik biri bu Kaan bu huyunu seviyorum.
Kapıyı açtığımda Kaan'ın yüzündeki yamuk gülümsemeyi gördüm. Tanrım o kadar tatlı gülüyordu ki ona bakmaktan kendimi alamıyordum. Tabii ben ona bakarken arkadan gelen anneannemin sesi ile irkildim.
''Gelen kimmiş tatlım?''
''Şey anneanne bu Kaan''
''Tanıştığımıza memnun oldum hanım efendi '' diyip anneannemin eline narin bir öpücük kondurdu.
''Bende beyefendi''dedi anneannem
Bende annem ile anneannemin yanağına narin öpücüklerle güle güle dedim.
Kaan hemen çantamı aldı. ''Sen taşıma yorulursun''dedi. Benim de hoşuma gitmedi değil suratımda salak bir ifade oluştu. ''Ne oldu neden güldün'' dedi Kaan ''yok bişey olmadı dedim bende hemen.
Arabaya atladık Kaan hemen beni arakadaşlarıyla tanıştırdı. Bak bu Yiğit diğeri de Yiğit'in kız arkadaşı Nazlı.
''Tanıştığıma memnun oldum.'' dedim ''Bende. Tuğçe dimi adın'' ''Evet tuğçe''
Şu tanışma olayını geçelim baya uzun sürdü yol devam ederken biz Nazlıyla ortamı kurmuş dedikodu yapıyorduk. Zaman nasıl geçti bilmem ama çok çabucak gelmiştik. Selin ile Can'da ordaydı. Artık ne olduysa Kaan ile Can'ın arası baya iyi olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plak
Teen FictionBoşlukta hissettin mi hiç ? Yalnız,karanlık,kimsesiz... İşte ben hep böyle hissettim.Kimse beni anlamıyor ve kimse beni dinlemiyormuş gibi.Sanki bu dünyada yokmuşum ama hayat akıp gidiyormuş gibi.Koskoca çölde tek bir kaktüs gibi. - Tuğçe