Film Gecesi

94 7 2
                                    

Uzun zamandır yeni bölüm yazmadığım için üzgünüm. Diğerlerine göre hikayemin çok sıradan olduğunu düşünmüştüm. Ama sonra az da olsa okuyucularıma bir şeyler sunmak istediğimi fark ettim ve devam etmeye karar verdim. Ama sizin oylarınıza ve yorumlarınıza ihtiyacım var. Umarım bana yardım edersiniz :)

Can ve Selin karşımda kocaman gözlerle bana bakıyolardı. Ağzımdan ''yok artık'' dedim ve gözlerimi ovuşturdum. Ama gerçekten ordaydılar.

''Ho...hoş...hoş geldiniz'' dedim elimle içerisini gösterdim ''geçin kapıda durmayın''

Selin hemen '' kusura bakma böyle çat kapı geldik ama'' dedi ve Can'a baktı. ''Evet kusura bakma'' dedi Can ve koltuğa oturdular.

''Eeee '' dedim ''hangi rüzgar attı sizi buraya ?''

Aynı anda ''Biz kaçtık'' demediler mi. Ben kekeliyerek '' Nasıl yani'' dedim ağzım bi karış açık olarak. ''Şaka falan mı yapıyosunuz siz''.

Selin hemen ''Babam Can ile olmamı onaylamadı bizde kaçtık'' dedi sanki çok basit bir şeymiş gibi. Can utanarak ''Bi yer bulana kadar sizde kalsak sorun olur mu '' dedi.

Daha anneanneme sormam gerekirdi. Bir sürü iş. Oda , çarşaf , yemek. Aldım başıma belayı.Anneannem de tamam dedi. Tabi bi de evin erkeği var. O hiç takmaz böyle şeyleri. Yani umarım.

...

Selin ve Can eşyalarını odaya yerleştirdiler. Bizde anneannemle yemek yaptık. Akşam yemek zamanını olduğunu haber vermek için Alp'in  odasına gittim. Alp uyuyordu. Biraz yatağına doğru ilerledim ve uyandırmamaya karar verdim. Arkamı döndüğümde ''bekle'' diye bir ses geldi. ''Ne oldu?''

Yavaşça arkamı döndüm ''Yemek hazır'' dedim ve odadan çıktım. 

Aşağı indim. Anneannemler çoktan kaynaşmışlardı. Sofraya oturdum ''Peki ya okul işi?'' dedim ve Can'a baktım. 

''Bazı şeylerden vazgeçmek zorundaydık'' dedi ve konuyu kapattık.

Alp aşağı indi ve Can ile Selin'e bakış attı. Bana dönüp ''beni arkadaşlarınla tanıştırsana'' dedi.Ve başladı eğlence.

....

Saat 22:00 gibi annenannem yattı bizde film izlemeye karar verdik. Hoş bir film açıp izlemeye başladık. Saat 00:00 olmuştu. Daha erken diyip bi film daha açtık. Biz ikili koltukta Alp ile sağ taraftaki ikili koltukta da Can ile Selin oturuyordu. Hava serinlediği için pike de almıştık. Ortam çok güzeldi. Tabi ben sabah uyanınca Alp'in kolları arasında uyanmasaydım.

Kısa yazdım özür dilerim. Heycanlı olmasını istedim :)

PlakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin