+3+

1.9K 79 32
                                    

Jungyeon masasına gömülmüş Ve dün gece okuduğu mektubu unutmaya çalışıyordu...Şaka olduğunu düşünmek istiyordu ama ona oldukça gerçekçi gelmişti...Belki Bunun için korkuyordu...

Eşcinsel olduğu ortaya çıkarsa hayatı tekrar mahvolurdu...Gerçi düzeltmek için elinden geleni yapıyordu Ve mektubu yazan kişi bunu iyi biliyordu...

Başka şeyler düşünmeye çalışsada yapamıyordu...Her an ortaya çıkabilirdi...Neden yaptığını bilmediği bir şekilde mektubu yanında taşıyordu Ve sürekli fotoğraflara bakıyordu...Çıkardı ve Masaya serdi yine...İş arkadaşları öğle yemeğinde olduğundan rahatça çıkarmıştı...

Hepsini defalarca incelemesine rağmen tekrar tek tek incelemeye başladı...Giydiği kıyafetlerden yola çıkarak o günü hatırlamaya çalıştı...ama hatırlasa bile onu çeken birisini görmemişti Ya da hissetmemişti...

Son fotoğrafı aldı Ve elinde dikkatlice baktı...Çünkü bu fotoğrafta kameraya bakıyordu...

Çünkü bu fotoğrafta kameraya bakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O günü hatırlamaya çalıştı...Yapamıyordu...Ne zaman olduğunu bulamıyordu...Aslında kızın kim olduğunu biliyordu...Ama görünüşünü unutmuştu...Sonuçta 3 yıl geçmişti ve kendisi bile çok değişmişti...

Resme daha dikkatli bakarken omuzuna birisinin dokunmasıyla yerinden zıpladı...Arkasını döndüğünde Masa arkadaşı olduğunu gördü...

Jungyeon:"Tanrı aşkına Jihyo..."
Jihyo:"Ah bu kadar korkacağını nereden bilebilirim..."

Jungyeon tekrar önüne dönüp fotoğrafları toplarken Jihyo hemen elinden alıp baktı...

Jihyo:"Wooaaah!Çok güzeller Yoo!Kime çektirdin böyle Fazla Mükemmel?!"

Jungyeon panikleyip elinden çekti ve hemen çantasına koydu...Jihyo şaşkın şaşkın ona bakarken omuz silkip masasına geçti...

Jihyo:"Yemeğe neden gelmedin?"
Jungyeon:"Canım istemedi..."
Jihyo:"Hap almak için tok olman gerekmiyor mu...Ben öyle biliyorum..."

Jungyeon aniden hap almayı unuttuğunu hatırladı...Direk çantasından hapı alıp Dışarıya çıkmak için masasından kalktı...

Jihyo:"Keşke ne hapı olduğunu söylesen Yoo!!"

.........................................................

Bir büfeye girip yemeklere baktı...Tezgahta beklerken kendisinden önde olan Ve sipariş veren kıza göz attı...

Pembe saçlıydı Ve biraz kısaydı ama giydiği topuklular onu ancak Jungyeon'ın omzuna ulaştırırdı...Gözü kısa bir elbise giydiği için bacaklarına kaymıştı...Birden sıradaki sesini duyunca incelemeyi bıraktı...

Tezgaha ilerlerken kızın ona anlamsız bir şekilde baktığını gördü...Durup ona 1 dakika baktı Jungyeon...O durunca kız aniden gülümseyip tekli bir masaya geçip oturdu Ve tepsisini koydu...

Eleman bir kez daha sıradaki diye seslenince Jungyeon daldığı yerden çıkıp sipariş verdi...

Yemeğini masaya koyup yemeye başladı...Pembe saçlı kızın arkasında bir yerlere oturmuştu...Rahatça yemek adına...Ondan neden rahatsız olduğunu bilmiyordu...

İçeceğinden son bir yudum bırakıp cebindeki habı çıkarttı...Yerinden çıkarıp ağzına attıktan Sonra son yudumu alıp yuttu...Aslında bir faydası yoktu Jungyeon için yine kızları seviyordu...

Parayı bırakıp ayağa kalktıktan Sonra gözü kıza kaymıştı...Kız ona çok net bir şekilde bakıyordu...Tekrar bir kaç dakika bakıştıktan sonra Kız tekrar gülümseyip önüne döndü...

Jungyeon anlam veremeden büfeden dışarıya çıkıp iş yerine doğru yürüdü...

....................................................

Jihyo:"Akşam ki Davete geliyorsun değil mi?"

Jungyeon daldığı bilgisayarda yazdığı programdan çıkıp tekrar Jihyo ya döndü hiç birşeyden haberi olmadan...

Jihyo:"Haberinin olmadığını söyleme bana..."

Jungyeon hala ona anlamamış bir şekilde bakarken Jihyo önünde açık olan laptopu sertçe kapatıp sandalyesi ile birlikte ona döndü...

Jihyo:"akşam yemekli davet var ya hani...Patronun çok önemli Japon iş adamları ile anlaşması için...Hatırladın mı seni özellikle çağırmıştı hani..."

Jungyeon hatırlayıp kafa salladı ama hala umrunda değildi...Jihyo kafasını sallayıp çantasını aldı ve ayağa kalktı...

Jihyo:"Gelmezsen kovulursun Yoo!Bu arada sakın takım elbise giyeyim deme...Biraz kız ol!"

Jungyeon bu laf ile birden endişelenmişti...

Jungyeon:"B-Ben zaten kızım Jihyo!!?"

Son duyduğu kapının çarpma sesiydi...

......................................................

Dolabını açıp Bitkin bir şekilde inceledi kıyafetlerini...Hepsi birbirinden erkeksi ve bol du...Jungyeon yutkunup en soldaki hala paketinde duran Ve bir gün giymek için aldığı elbiseye baktı Ve askıdan aldı....

Paketten çıkartıp Yatağa attı...Oldukça kısa Ve şıktı...Kendisinden başka bir kızda görse ağzı sulanırdı bundan emindi...İç çekip pantolonunun düğmesini açtı...

Elbiseyi giymişti ve tuhaf hissediyordu...Aynaya bakmaktan utanıyordu...Bir adım yana attı gözleri kapalı bir şekilde...Yavaşça gözlerini açıp aynada ki yansımasına baktı...

Yavaşça gözlerini açıp aynada ki yansımasına baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungyeon bu sonucu beklemiyordu...Saçını da kendisi yapıp bildiği kadarı ile makyaj yaptı...Hazır olduğunu düşünüp son kez Aynaya baktı...

Çantasını alıp anahtarını elinde tuttu...Eli titriyordu..İlk defa dışarıya böyle çıkacaktı...Eve son kez bakıp Kapıyı açtı her zaman yaptığı gibi...

Bir adım atıp durdu...Kalbini korku sarmıştı tekrar...Pembe saçlı kız Kapının kenarına dayanmış gülümseyerek ona bakıyordu...

Jungyeon yutkundu ağzından küçük bir inilti çıkmıştı sadece...Sonrasında ise o kız konuştu...

Nayeon:"Merhaba Yoo Jungyeon!"

Çok istediniz bende atayım dedim❤️😅Yorum yapın lütfen

Aşkence(2Yeon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin