Nayeon dudaklarını ısırıp gülümsedi...Neredeyse boşalacak duruma gelmişti oysa Jungyeon onun bacağında tek eliyle git gel yapıyordu sadece...Birden boynunda bir sıcaklık hissedince zamanın geldiği anlamıştı...
Aniden Jungyeon'ın elini tuttu Ve Ortasından kalktı...Ona son derece ciddi bir şekilde bakarken onun o kıyafetler içinde şaşkın bir şekilde bakması Onu zayıflatıyordu...
Nayeon:"Buna basıl cüret edersin Yoo Jungyeon?!"
Jungyeon onun bağırmasıyla gözlerini daha çok açmıştı...
Nayeon:"Sana bana dokunabilirsin diye bir izin vermedim!?Ceza alacaksın..."
Jungyeon hala ona o şekilde bakarken Nayeon ona yaklaşmasıyla biraz geriye eğilmişti...
Nayeon:"Altımda inleyen ilk sen olacaksın..."
Jungyeon cevap veremeden onun elinden tutup çoktan mutfaktan çıkarmıştı bile...Hızlı bir şekilde merdivenlerden çıkarlarken Jungyeon'ın ayağı takıldı ama düşmeden eliyle basamaktan yardım alıp tekrar çıktı...
Nayeon onu hızla odasına sokup yatağa doğru itti...ve Jungyeon hala Ne olduğunu anlamamış yüzüne gülümseyerek yatağa çıkıp yavaş yavaş üstüne doğru emekledi...
Jungyeon hızlıca geriyi doğru gitsede yatağında bir sonu vardı... Nayeon onun bacaklarının arasına girip dudaklarını ısırdı...
Nayeon :"Seni hala azdırıyor muyum Yoo Jungyeon?"
Nayeon Jungyeon'ın yüzüne iyice yaklaşıp konuşurken Jungyeon iyice kızarmıştı...Çünkü Nayeon'ın bir eli onun kadınlığını okşuyordu
Nayeon daha çok yaklaşıp daha çok sıktı Jungyeon'ın kadınlığını...Jungyeon inlememek için dudaklarını birbirine bastırıp yutkunuyordu...
Daha önce bu duyguyu yaşamamıştı....Çünkü hep üstte olan o olurdu Ve bundan daha çok zevk alırdı...
Nayeon yine onun kulağına dudağını değdirip fısıldadı...
Nayeon:"Eğer Bunu erteletmek istiyorsan Başka bir ceza seçeneğin daha var Yoo Jungyeon"
Jungyeon Nayeon hala onu okşarken düzgün düşünemiyordu...Altında olan yorganı sıkıp nefes almaya çalıştı...
Jungyeon:"Diğeri..."
Nayeon gülümseyip aniden elini çekti ve yatağın üstünden kalktı... Jungyeon ise iki eliyle yüzünü kapatıp Bacak arasınıda hızlıca kapattı...Ve nefesini düzene sokmaya çalıştı...
Nayeon ona tekrar ciddi bir şekilde bakıp yapması gerekeni söyledi...
Nayeon:"Kalk ve yatağın kenarına otur Yoo Jungyeon..."
Jungyeon tekrar yutkunup kendini iterek yatağın kenarından ayaklarını sarkıtarak onu bekledi...Nayeon onun tam önünde durup Eliyle tişörtünün alt kısmını tutup yukarıya kaldırdı... Jungyeon ne olduğunu anlayamadan Çoktan üstü çıplak kalmıştı bile...
Sonra elini Jungyeon'ın kemerine atınca Jungyeon'ın kalbi tekrar hızlı atmaya başladı...
Nayeon:"Ayağa kalk..."
Jungyeon hemen ayağa kalkıp bu işkencenin bitmesini istiyordu...Utançtan heryerinin kırmızı olduğunu tahmin edebiliyordu...
Nayeon biraz daha yaklaşınca Birbirlerine yapışık bir şekilde ayakta durmaya başladılar...Tabi Nayeon onun Kemerini sökmeye başlayınca Jungyeon zor nefes almaya başladı...Zaten karşısında Göğüs bandajıyla duruyordu...Nayeon'ın parmakları her tenine değdiğinde yanıyordu...
Nayeon kemerini tamamen çıkarıp yatağın üstüne doğru attıktan sonra iki eliyle şortunun düğmesini açarken Jungyeon sadece Yumruklarını sıkıp derin nefes almaya çalışıyordu...
Nayeon fermuar'ını açınca Jungyeon onu itip bağırmaya başladı...
Jungyeon:"CİDDEN YETER ARTIK NE YAPIYORSUN HA?!BU BÜYÜK BİR SUÇ BİR İNSANI İSTEĞİ DIŞINDA BURADA TUTAMAZSIN!?AYRICA UTANMASAN BANA...BANA TECAVÜZ BİLE EDECEKSİN!?NE YAPARSAN YAP SANA BOYUN EĞMEM!?!"
Jungyeon aşırı sinirli bir şekilde ona bakarken Nayeon onu ittiği için ilk önce şaşırsada sonradan gülerek onu dinlemeye başlamıştı... Nayeon boynundan kolyesini çıkarıp düğmeye bastı Jungyeon ise şortunun önünü kapatıp Nayeon'ın yatağa attığı tişörtü tekrar giydi...
Jungyeon:"Canın Cehenneme!?"
Jungyeon tam gitmek için kapıya yöneldiğinde Yüzüne yediği yumrukla birlikte yere yığıldı...Nayeon gülümseyerek Jungyeon'ın yanına gidip tamda kafasının yanına oturdu...Jungyeon son duyduğu şey anneciğinin sesiydi...
Nayeon:"Annen canını yakacak Yoo Jungyeon..."
Bunada bölüm atıp gideyim bari ❤️