Nayeon bir kez daha aynı şekilde gülümseyen yüzünü takınıp deponun kapısını açtı...İçeriye girdikten ve Onu yerde kanlar içerisinde gördükten sonra gülümsemesini soldurup bir kaç dakika kapının önünden ona baktı...Hareket etmiyordu...
Nayeon yavaş hareketlerle ona doğru yürürken ayağındaki topukludan dolayı ses yankı yapsada hiçbir şekilde kıpırdamıyordu...Yaklaştıkça baygın olduğunu gördü... öldürmemeleri için emir vermişti...
Nayeon onun ayaklarına yakın bir mesafede durup kollarını birleştirdi ve incelemeye başladı...
Gözlerini kesilmiş olsada dağılmış saçları kapatmıştı muhtemelen kaşı patlamıştı...Aynı şekilde dudağı kan içinde kalmıştı...Tişörtünün çoğu yeri kanken şortunun kasık bölümleride kandı...Nayeon sadece ona Şaşırmıştı...
Kollarında Ve ayaklarında morarmalar başlamıştı bile... Nayeon'ın kalbi sızlayınca anında bu düşünceyi kendi içinde reddetti...
Onun başına doğru ilerleyip kısa eteğine rağmen eğildi...
Nayeon:"Alışacaksın Yoo Jungyeon"
Nayeon arkasını dönüp kapıya doğru yürümeye başladı...Işığı kapatıp tekrar Jungyeon'ı karanlıkta bıraktı Ve Kapıyı kapattı...
....................................................
Nayeon:"Onun kasığına tekme mi attınız?!"
"Efendim b-bize-"
Nayeon:"O bir kız farkındasınız değil mi ne alaka oraya vurmak..."
"k-kız...mı?"
Nayeon:"Gerizekalılar!Onu depodan çıkartıp yukarıdaki odaya götürün"Nayeon emir verdikten sonra adamlar hemen koşarak depoya indiler...ardından birisi Kucağında hala hareket etmeyen Jungyeon ile yukarıya çıkarken diğeri arkasından Kapıyı kapatıp tekrar Nayeon'ın karşısına geçmişti...
Jungyeon'ı yatağa bırakıp hemen aşağıya inen adamda biraz terlemişti...Nayeon hepsine son derece soğuk Ve ciddi bakıyordu...
Nayeon:"Dışarıya çıkın!"
Onlar çıkarken Nayeon'da odaya giden merdivenleri çıkıyordu...Odanın kapısı yılık olduğu için hafifçe itip içeriye girdi ardından Kapıyı kapattı...
Nayeon yavaş adımlarla yanına gidip yatağa oturdu...Yüzüne uzunca baktıktan sonra bakışlarını saçlarına çevirdi...
Kakülünün uçları bile kan olmuştu...Nayeon onları gözünün önünden çekip gülümsedi...Sonra tek tek yaralarına dokundu.Patlamış olan dudağında Ve kaşında parmağını hafifçe gezdirdi...
Kollarında Ve bacaklarındada aynı şekilde...Kan olmuş tişörtüne ve şortuna baktı...Yavaşça tişörtünün altından elini sokup karnını dolaştı eliyle daha aşağıya gittiğinde şortunun düğmesine baktı hafifçe gülümsedi Ve tek eliyle açtı düğmesini...Fermuarını indirirken fısıldadı...
Nayeon:"Tek yapacağın Seni giydirmeme izin vermekti Jungyeon'ım"
Yorum yorum yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkence(2Yeon)
FanfictionBu hikaye uygunsuz içerikler barındırmaktadır MommyKink'tir.