+14+

1.3K 53 26
                                    

Jungyeon yaklaşık on dakikadır Üzerinde uyuyan Nayeon'ı izliyordu...Ve Jungyeon Nayeon ona sımsıkı sarıldığı için kımıldayamıyordu...

Başı göğsünün üstünde ve Elleri ona sırtından sarılıyordu... Jungyeon onu hareket ettirmeden kalkmaya çalışırken Düşen kumandayla irkilerek uyanmıştı...

Jungyeon açıklama yapacakken onun bu halini görünce gülümseyerek onu izledi...Doğrularak Jungyeon'ın üstüne oturmuştu Ve şimdi esneyerek geriliyordu...Saçları birazcık dağılmış olsada Güzel görünüyordu...

Birden Jungyeon'a anlamsız Ve uykulu bir şekilde bakmaya başladı...

Jungyeon:"G-Günaydın..."

Nayeon hala onun gözlerinin içine bakarken ani bir hareketle eğilip çenesinden tutarak bir öpücük verip üstünden kalktı Ve salondan çıktı... Jungyeon yine olayın şokuyla olduğu yerde kalmıştı...

Yavaşça doğrulup o da arkasından gitti karnı guruldayınca karnını tutarak Merdivenleri çıktı...Tam kendi odasına girecekken Yandaki odadan onun çıktığını gördü...

Nayeon:"Bir dakika gelir misin?"

Jungyeon onun arkasından odaya girip Kapıyı kapattı... Nayeon üstündeki tişörtü çıkartınca birden ne olduğunu anlayamadı...Dün akşamdan hatırladığı kadarıyla sütyeni yoktu...Ki çekmecesinden sütyen çıkarmasıyla Bunu doğrulamıştı...Kollarından geçirip yerine iyice yerleştirdikten sonra Sıra Jungyeon'a gelmişti...

Nayeon:"Bebeğim Kopcemi takarmısın ?"

Jungyeon hiç beklemeden arkasından gidip taktı ve bir adım geriye çıktı.. Nayeon hiçbirşey olmamış gibi dolaptan çıkardığı uzun kollusunu giydi...Eteğini ise önceden giymişti...Aynalı masasına oturup Makyajını yaparken Jungyeon'a seslendi...

Nayeon:"Seninki Dolapta poşette şortunda yatağın üstünde"

Jungyeon anlamasada dolapta gördüğü ilk poşeti alıp içindekini çıkardı...Bu Nayeon'ın giydiği bordo uzun kollusunun siyahıydı...Gülümseyerek Nayeon'a baktı...

Jungyeon:"B-Bu çok güzel Anneciğim...Teşekkürler..."

Jungyeon şortunuda alıp çıkacakken Nayeon'ın sesiyle durdu...

Nayeon:"Burada giyin bebeğim..."

Jungyeon kıyafetleri yatağa koyup Yutkundu ve İlk önce pantolonunun düğmesini açıp onu çıkardı... Nayeon'ın onu izlediğini görünce kızarmaya başladı...Hızla şortunu giyip kemerini taktı ardından tişörtünü çıkartıp diğerini giydi...

Nayeon:"Uyumlu değil mi..."

Nayeon'ın dibinde olduğunu görünce şaşırdı...Nayeon elini onun Kadınlığına atıp bir kaç kez okşadı... Jungyeon ise Dudağını ısırmakla yetindi...

Nayeon:"Hadi gidelim..."

Jungyeon'ın yine Karnı guruldayınca Nayeon gülümseyip onun elinden tutup çekti...

Nayeon:"Cezan bitti değil mi...kahvaltıya gidelim ilk..."

Jungyeon gülümseyerek çektiği yere doğru gitti...Kaç gün olduğunu hatırlamıyordu Jungyeon kaç gündür dışarıya çıkmıyordu...Kapıyı kapatıp tekrar onun elini tuttu Nayeon ve arabanın düğmesine basarak kilidi açtı...

Kapıyı kapatıp tekrar onun elini tuttu Nayeon ve arabanın düğmesine basarak kilidi açtı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aşkence(2Yeon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin