Nayeon düşüne düşüne kestiği peyniri kabına koyup hazırladığı tepsinin içine koydu...Nasıl tepki alacağını bilmiyordu...Ama önemsemiyordu da çünkü ona affedilemeyecek bir işkence yapmıştı...Aslında amacı buydu ondan uzak durmak Ve aşık olmamaktı ama kararı o gün onu öyle gördükten sonra değişmişti...
Söylediği şeyleri duyduktan Ve Jungyeon evden kaçmaya çalışsada korumalar onu geri getirdikten sonra başka bir odaya girip asla çıkmamıştı...o gün bütün gün onları söylediği yere yığılıp ağlamıştı Nayeon...
Onu girdiği günden beri görmüyordu...Yüzüne bakma cesareti yoktu... Nayeon böyle bir şeyi başkasına yapsa zevk alır ve gülmeye devam ederdi...Ama ona karşı hisleri vardı Bunu kabullenmişti...
Tepsiyi kaldırıp mutfaktan çıktı Ve merdivenlere yöneldi...elinin titrediğini bardaktaki suyun dalgalanmasından anlamıştı...Son basamağı çıkıp onun odasına bakmıştı...Yürümeye devam ettikçe hala orada bıraktığı gibi duran sandalyeyi ve ipleri gördü...hiç birşeyi düzeltmemişti...
Hemen yanındaki küçük odaya yöneldi...Arada buraya sesini dinlemek için gelirdi ama çıt bile çıkmazdı...
Kapıyı çalmadan girip direk gözü parlayan güneşten kamaştı Ve Kapıyı açıp durdu...Gözü netleşince onu gördü...Gözü aniden doldu... yutkundu ve içeriye girdi...
Elindekini yandaki komidinin üstüne bıraktı Ve ona döndü...
Hala kıpırdamamıştı...Yatağın üstünde dizlerini karnına çekmişti ve başınıda dizlerinin üstünde olan ellerine kapanmıştı...Saçları dağınıktı...ve hala Nayeon'ın duştan sonra verdiklerini giyiyordu...O Harika günden tek kalan buydu...
Konuşmaya çalışsada ilk başta sesi çıkmamıştı sonra boğazını temizleyip konuştu...
Nayeon:"J-Jungyeon..Lü-Lütfen bir şeyler...Ye."
Jungyeon başını çok hafif kaldırıp komidin de duran tepsiye bir iki saniye baktı Ve tekrar Kafasını indirdi... Nayeon tekrar yutkunup ağlamamak için yumruklarını sıktı...çok geçmeden Jungyeon eliyle orta parmak hareketi yapınca Gözleri azda olsa açıldı.... Nayeon sinirlenip yine bir cesaretle yatağa yaklaştı Ve bir dizini yatağa koyup onun saçına elini koydu...
Tabi anında Jungyeon'ın eli ona sert bir şekilde vurunca eli havada öylece kaldı Kafasını tamamen kaldırınca Sonunda gözleri bir araya gelmişti...
Acımasız,nefret dolu Ve umursamaz bakıyordu... Nayeon ise ona öylece şaşkın bir şekilde bakıyordu ki sanki bir anlığına zaman durmuştu...
Jungyeon:"O pis sürtük ellerini bana dokundurma!"
Nayeon duydukları karşısında gözlerinin daha çok dolduğunu hissetti... Jungyeon ona biraz daha bakıp tekrar aynı şekile geldi....sessiz bir şekilde söylesede Nayeon duymuştu...
Jungyeon:"Pis fahişe..."
Nayeon ellini yavaşça indirip aynı yere bakmaya devam etti...Gözlerindeki yaşları bırakıp odadan hızla çıktı Ve arkasından Kapıyı çarptı...
Nayeon hızla yatağına atlayıp yüzünü yastığına bastırıp ağlamaya başladı...
.....................................................
Aynaya bakarken tamamen asil bir kadın görüyordu...Kıyafete önem verirdi...Ve bara gidiyordu...Kafasını dağıtacak Ve Jungyeon'ın dediği gibi bir fahişe olacaktı....
Son kez yüzüne bakıp sahte bir gülüş yapıp elini yumruk yaptı Ve havada sallayıp kendine gelmeye çalıştı...Odasından çıkıp merdivenin önünde durdu Ve onun odasına baktı...ve merdiveni inmeye başladı...
Arabasının anahtarını çantasında ararken Kapıyı açtı Ve Kapıyı hızla arkasından tekrar kapattı...
Jungyeon Kapı sesini duytuktan bir kaç dakika sonra Kafasını hafifçe kaldırıp Nayeon'ın hazırladığı tepsiye baktı tekrar...
...................................................
Jungyeon Kapının hızla açıldığını duyunca beyninin içinden çıkıp kulağını seslere verdi....Her kimse acelesi vardı...Topuklu sesleri duyunca Nayeon olduğunu anladı çünkü çıkarkenki aynı sesler çıkmıştı...
Birden düşme sesi gelince Kafasını hafifçe kaldırıp tek kaşını kaldırdı Ve dinlemeye devam etti...Topukluları attığını duyunca daha yoğunlaştı seslere...Çıplak ayaklarıyla merdivende çıkan sesler ard arda geliyordu...Hızlı bir şekilde çıkıp kapısesi duydu sonra bir tane ses daha Ve sonra Bir öğürme...
Hem öksürüp hem ağlarken aynı zamanda kusuyordu...Buraya nasıl geldiğini bilmiyordu...patlayacakmış gibi hissediyordu Ve bunun biran önce bitmesini istiyordu...Kusmasının bittiğinden emin olduktan sonra Tuvaletten uzaklaşıp lavaboya yöneldi ve aynadan yüzüne baktı...
Berbattı,çirkindi...Gözünün dolmasıyla akması bir olmuştu...Bu sefer gizlemeden ağlıyordu...Çünkü son günleri onu hiç olmadığı kadar üzüyordu ve kalbi yanıyordu...
Hıçkırık seslerini duymaya başlayınca Kafasını hızla indirip duymamaya çalıştı...Gözü dolunca Başını koluna vurup kendisini zorladı Ve gözünü kapatıp uyumaya çalıştı Jungyeon...
Keşke bazıları benim gibi uzuuuuun bölümler atsada okusak şdiwmmdösmf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkence(2Yeon)
FanfictionBu hikaye uygunsuz içerikler barındırmaktadır MommyKink'tir.