+16+

1.2K 56 45
                                    

Nayeon onu izliyordu...Bütün masumluğu ile yan yana uzanıyorlardı... Jungyeon soğuk suda uzun kaldığı için mayışmış Ve uykuya dalmıştı...Ama Nayeon onu izlemişti bütün gece bazen dudaklarını onunkine değdirerek bir süre öyle kalmıştı bazen küçük bir öpücük bırakmıştı...

Kalbi farklı atıyordu Ve Nayeon bundan korkuyordu...İstemiyordu...Tekrar ezik olmak tekrar onu bırakmasını istemiyordu...Ona hala inanmıyordu...Bunları düşünürken hep gözleri dolardı bu seferde dolmuştu ve serbest bırakmıştı...Her ne kadar huzurlu görünsede bir gün gideceğini biliyordu...Ona bağlanmayacaktı...

Göz yaşlarını yastığa silip ona yine yaklaştı Ve dudaklarını bu sefer sertçe öptü... Jungyeon yavaşça gözlerini açtığında Hala dudakları ayrılmamıştı... Jungyeon birden karşılık verince Nayeon gözlerini açmış geri çekilmişti...

Jungyeon ona masum bi şekilde gülümserken taşlaştırdığı kalbini takınıp Konuşmaya başladı

Nayeon:"Ne tapıyorsun Yoo Jungyeon!?"

Jungyeon bağırdığı için şaşırmıştı Ve korkmuştu Dudağını yalayıp Konuşmaya çalıştı

Jungyeon:"A-Ama anne...Sen be-"
Nayeon:"Bu senin beni öpebileceğin anlamına gelmez!?Zaten cezanı çekeceksin birde üstüne bu?!"
Jungyeon:"C-Ceza mı?"
Nayeon:"Dün birşeyler yaşamış olabiliriz ama bu ceza çekmeyeceğin anlamına gelmez!"

Jungyeon ani değişiminin şokundaydı hala...Güzel bir gün olacağını düşünmüştü... Nayeon yataktan kalkıp çekmeceden birşeyler çıkartırken Jungyeon doğrulmuştu Ve yeni uyandığı için gözlerini ovup tekrar oraya döndü...

Nayeon'ın çıkardıkları bir kaç ip ve bir bez parçasıydı.. Jungyeon yataktan inip onu izlemeye devam etti...Zaten karışık olan saçlarını daha fazla karıştırıp izlemeye devam etti... Nayeon Banyoya gidip dün gece güzel şeyler yaşadıkları sandalyeyi alıp yatağın biraz ilerisine koydu Ve Jungyeon'a baktı....

Nayeon gidip Jungyeon'ın elinden tuttu Ve onu oturttu... Jungyeon ses çıkartmıyordu çünkü daha kötüsünü yapabileceğini düşünüyordu...oysa 10 adam birden kendisini dövse bundan ağır olmayacaktı...

Nayeon onun elini ve ayağını bağlarken hiç ses çıkarmamasına şaşırmıştı... Jungyeon sandalyede bağlı haldeyken bile ona masumca bakabiliyordu... Nayeon gözlerine bakmamaya çaba gösterdi....

Ağzına bezi geçirince Jungyeon masumiyetini kaybetmiş korkmaya başlamıştı... Nayeon önüne geçip durdu Ve gözünün içine korkuyla bakıyordu...İlk günkinden biraz daha farklıydı...farklı hissediyordu...

Odadan çıkınca Jungyeon gözünü etrafta gezdirdi ve bir kaç kez iplerin sertliğini kontrol etmek için ayaklarını Ve ellerini hareket ettirdi...
Çok sürmeden odaya bir adam girdi ve Jungyeon'a garip bir şekilde baktı...Ardından Nayeon girince Jungyeon kalbinin hızlandığını hissetti...

Bu adam korumalardan birine benziyordu...Temiz bir takım elbisesi ve taranmış saçları vardı... Nayeon adama yaklaşıp ceketini sıyırdı kollarından...

Jungyeon hüzünle gülümseyip içinden Bunu yapmaz herhalde dedi...ama işte yapıyordu adamın kravatını çıkartıp gömleğinin düğmelerini açmaya başlamıştı bile... Jungyeon'ın gözleri dolmuştu Bunu görmek istemiyordu...Yapmasını istemiyordu kalbinin yok olacağını biliyordu...

Kafasını sallayıp ağzındaki bezle Konuşmaya çalışsada uğultu olarak çıkıyordu... Nayeon yatağa doğru gidip oturdu Ve kendisini yukarıya doğru çekti...Adam yatağın üstüne çıkıp Nayeon'ın üstüne doğru ilerlerken Nayeon Jungyeon'a baktı ona yalvarışlarını gözleri ile anlata biliyordu. Nayeon daha dazla bakamadı Ve adamın taranmış saçlarından elini geçirip dudağına yapıştı...

 Nayeon daha dazla bakamadı Ve adamın taranmış saçlarından elini geçirip dudağına yapıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungyeon göz yaşlarını serbest bırakmış sadece olanları izliyordu...Kalbini hissetmiyordu Ve bütün duyguları onu terketmişti...Sadece tek yapabildiği ağlamaktı...Yumruklarını hiç olmadığı kadar sıkarken ağzındaki bezi dişleriyle sıkıştırıyordu...

Nayeon üstündeki tişörtü Ve şortu Jungyeon'ın olduğu sandalyenin önüne doğru atınca Jungyeon başını eğip sadece inlemelerini dinledi...Tek istediği delirinceye kadar ağlamaktı...

Adamın kemerinin sesini duyunca sağır olmak istedi Kafasını hafif kaldırınca çoktan adam penisini serbest bırakmıştı...Onun dün kırılacakmış gibi öptüğü dudakları acımadan içine çekiyordu...Dün özenerek bıraktığı boynundaki izi hunharca yalayıp öpüyordu... Nayeon'ın külotunu çıkartmaya çalıştığını görünce Kafasını yere eğebildiği kadar eğdi ve nefes alamadığını hissetti...

Hıçkırıkları onların inleme sesini bastırıyordu...Adamın Nayeon'ın içine girdiğine dair bi ses çıkartmasıyla Gözlerini kapattı...Tırnaklarını avuçlarına geçirmişti...

Nayeon'ın gözü Jungyeon'a kayınca Zaten yaparken hiç birşey hissetmediği hiç bir sevk almadığı adamın onun içinde gel git yapmasını dahi hissetmemeye başladı...

Eğilmiş kafasından akan göz yaşlarını gördükçe Kalbinde delikler açıldığını hissetti...Henüz bitirmemiş adamın omzuna vurup ona bakmasını sağladı...Adam zevkten dört köşe olmuş durumdayken Nayeon oldukça rahatsızdı...

Nayeon ona durmasını söylediğinde adam durmayınca bağırdı Ve adam şaşırıp üstünden kalktı...

Nayeon:"Git buradan..."

Nayeon yataktan inip adamın hunharca Çıkardığı giysilerini toplayıp tekrar giydi...Bunları giyerken Gözü sürekli Jungyeon daydı... Adam herşeyini toplayıp dışarıya çıktıktan sonra Kapıyı kapattı... Nayeon en son tişörtünü giyip Durdu ve ona baktı...

Hala hıçkırıyordu... Nayeon ona yaklaştıkça gözü doluyordu...İlk önce arkasına geçip ellerini açmaya başladı bu arada Avuçlarından kan aktığını görünce Göz yaşlarını durduramadı...
Elleri serbest kalınca Ellerini önüne alıp dizlerinde İki yana açtı.... Ağzındaki bezi çıkartıp kenara koyunca ayaklarını da açtı...

Kımıldamıyor Ya da konuşmuyordu...Nayeon karşısına geçip durdu Ve elinin tersiyle göz yaşlarını silip Konuşmaya çalıştı....

Nayeon:"Ö-Özür-Dile-"

Birden Jungyeon hareket etmeye başlayınca Konuşmayı durdurdu...Yavaşça Ayağa kalktı başı hala Eğikti ve kambur duruyordu...Bir süre sonra dikleşip Kafasını kaldırdı...

Gözlerinin beyazı bile kırmızı olmuştu ve alnındaki damarlar neredeyse sayılacaktı... Nayeon'ın gözleri aniden dolup ağlamaya başlayınca Gözlerinin içine baktı...

Jungyeon:"S-Sen bir şeytansın...Sana inanmıyorum Ve...Um-Umarım ölürsün."

Evet gösterip vermedim öenfldmfös Olsundu bir yoruma bakardı lemdlşf

Aşkence(2Yeon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin