Yavaş yavaş merdivenleri çıkarken tepsideki suyu dökmemeye çalışıyordu.Kapının önüne geldiğinde suya bakıp gülümsedi ve kapıyı çaldı.
İçeriden ilk ses gelmesede sonrada gir sesini duyup kapıyı açtı...
Jungyeon yatakta dolu gözleri ile oturuyordu...Hizmetçi tepsiyi komidinin üstüne koyup suyu aldı ve ona uzattı...Jungyeon anlamsız bir şekilde ona ve uzattığı suya bakış attı tam bir şeyler söyleyecekken hizmetçi araya girdi...
Hizmetçi:"İç bence hararetini alır."
Jungyeon söyleyeceği şeyi yutup suyu aldı ve düşünmeden içti...Hizmetçi bardağı geri alıp tepsiye koydu ve yanına oturdu..
Jungyeon:"O nerede?"
Hizmetçi:"Bir telefon geldi ve hemen çıktı."Jungyeon bir kaç kez kafasını sallayıp durdu...Hizmetçinin ona baktığını ve gülümsediğini fark edince tek kaşını kaldırıp gözlerini ona dikti.
Jungyeon:"Bir şey mi soracaktın?"
Hizmetçi:"Hayır.."
Jungyeon:"O-O zaman?Neden bakıyorsun."
Hizmetçi:"Aranızda ki ilişki çok garip."
Jungyeon:"Bu...Bu Aşk ne bekliyorsun ki?"Hizmetçi sonunda bakışlarını ondan çekip ellerine baktı ve gülümsedi.
Hizmetçi:"Daha çok sana işkence ediyor gibi...ve sende izin veriyorsun."
Jungyeon kaşlarını çatıp ona dik dik baktı.
Jungyeon:"Her neyse sana ne bundan...Çıksana"
Hizmetçi kafasını kaldırıp ona ukala bir gülüş attı ve ayağa kalktı kapıya doğru döndü..Jungyeon gözlerini kapatıp başını önüne eğdi...Onun topuklu sesleri beyninde yankı yapıyordu başı dönüyordu...
Bir süre sonra topuklu sesi durdu...Yavaşça gözünü açıp kafasını kaldırdı...Hizmetçi kapıyı kapatıp ona döndü ve yaslandı...
Jungyeon başının dönmesinden hiç birşey anlayamazken Hizmetçi ona daha çok gülümsedi.
Hizmetçi:"Uyu yakışıklı."
Jungyeon gözlerinin kararmasıyla onun son cümlesini duyması bir olmuştu...
...........................................................
Beyninde yankılanan bağırma sesi onun ayılmasına yardım ediyordu adeta...Bilinci yerine gelmeye başladıkça bu sesin Nayeon a ait olduğunu anladı...Gözlerini bir kaç kez kırptı ve kulaklarına bir kaç kez eliyle baskı yaptı beyninde yankılanan Nayeon'ın sesi baş ağrısını daha çok şiddetlendiriyordu...
Sonunda boğuk seslerden ve görüntüden kurtulup net bir şekilde duymaya ve görmeye başladı ancak baş ağrısı devam ediyordu...Nayeon ona öfke ile bakıyordu...Yüzünde ve kıyafetinin belirli kısımlarında kan vardı...
Jungyeon ellerinden yardım alıp hızla kalktı...Yerde yatan hizmetçinin kanı olduğunu anlayınca gözleri daha çok açıldı...
Nayeon:"İyi uyudun mu!?"
Jungyeon saçlarını karıştırıp ayağa kalkmak için yeltenirken Nayeon'ın ona silah uzattığını görünce kaşlarını çattı...
Jungyeon:"N-Ne yapıyorsun An-"
Nayeon:"KES SESİNİ?!!"Nayeon o kadar şiddetli bağırmıştı ki Jungyeon'un kulağı çınlamaya başladı...
Jungyeon :"Neler oluyo-"
Nayeon:"BİLMİYORMUŞ GİBİ Mİ YAPIYORSUN ŞİMDİ??!"
Jungyeon:"Bağırmayı kes!"Nayeon ona silahı daha çok uzatıp korkmasını sağladı.
Jungyeon:"Sakin ol."
Nayeon:"BUNU YAPMAYACAKTIN JUNGYEON!"Jungyeon onun ağladığını gördü...Sonra hizmetçiye baktı...Üstünde sadece gömlek olduğunu gördü...Parçaları tek tek oturttu...
Jungyeon:"Hayır-Hayır...Hiç bir şey yapmadım Yemin-"
Nayeon:"Sana güvendim..."Jungyeon onun gözlerinden akan yaşları gördükçe dayanamıyordu...
Jungyeon:"Bak ben hiç bir şey yapmadım..Ye-Yemin ederim anlatacağım.."
Nayeon:"Aklın varsa susarsın..."Nayeon silahı indirdi ve ona bakarak ağlamaya devam etti...Jungyeon ise ayağa kalkıp onun ellerini tuttu.
Jungyeon:"Nayeon .Bana bana Su getirdi ilaç-İlaç koymuş olmalı başım döndü...benim başım döndü"
Nayeon ağlamaya devam ederken Jungyeon kendisinin de ağladığını fark etti ve onun omuzlarından sallamayı bıraktı...
Nayeon:"Sana güvendim...Değişmiştin...Sen beni seviyordun-sonunda sevmiştin...."
Nayeon yere çöküp ellerini yüzüne koydu ve ağlamayı kesti...
Jungyeon titreyen elleri ile onun saçlarına dokunacakken hissettiği acı ile gözlerini daha çok açtı...Giderek bütün bedenini kaplayan bir acı...Bütün iliklerinde hissettiği bir acı...yığıldı, yere vurduğu başının da acısıyla gözleri tekrar bulanıklaştı...
Nayeon:"..Defol git..."
Sona yaklaşıyor muyuz ne :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkence(2Yeon)
FanfictionBu hikaye uygunsuz içerikler barındırmaktadır MommyKink'tir.