Nayeon:"Bunu yaptığına inanamıyorum Jungyeon!Onu bul!?"
Jungyeon:"Anneciğim,A-Anneciğim dur"Nayeon çıplak bedenine ve evdeki daha yeni gelen ve ısınmasına bile vakit olmayan hizmetçiye aldırmadan jungyeon ile yatak odalarından hızla çıktı.Evde yankılanan sesi takip eden hizmetçi Nayeon'un çıplak bedeniyle karşı karşıya kaldı...
Bir kaç saniye bakıştıktan sonra hizmetçi kafasını yere eğerken Nayeon ukala ukala gülümsedi
Nayeon:"Ne o sende Yok mu?"
Hizmetçi cevap vermezken jungyeon üstüne geçirdiği ilk şeyle aşağıya gürültülü bir şekilde iniyordu..O sırada Nayeon gözlerini devirip yürümeye devam edecekken kolunda hissettiği el onu kuvvetlice arkasına döndürdü...
Jungyeon:"Anneciğim onun nerede olduğunu bilmiyorum! Yemin ederim"
Nayeon jungyeon'un bu cüretkar hareketi karşısında daha çok sinirlenirken hizmetçi bir kaç adım geriye attı.
Nayeon:"Bu evde ne zamandan beri senin kuralların geçiyor Jungyeon?!?"
Jungyeon kolunu sıktığını fark edince hemen bırakıp yutkundu ve gözlerinin içine baktı.
Nayeon:"Yukarıya çık...Oradan çıkarsan sana 1 hafta daha dokundurtmam.Şimdi yürü!"
Jungyeon'un gözleri dolmuştu onun böyle sert olması hoşuna gitmiyordu hemde sırf yapmadığı birşey için.Şansını deneyip biraz ona yaklaştı ve elini eline sürttü.
Jungyeon:"A-Anneciğim lütfen gel...Ben..Ben zor durumdayım."
Nayeon hala hizmetçinin karşısında çıplakken bir titreme geldi ve gözlerini uzunca bir süre kapattı
Nayeon:"Bu kapı neden açık?"
İkisi de Nayeon'a bakarken Hizmetçi yakına geldi...
Nayeon:"Havuz kapısı neden açık?!Kıçım dondu!!"
Hizmetçi aniden irkilip cümlesi bitmeden harekete geçti ve hızlıca mutfağa girdi...Bu sefer merdivenin başında ikisi kalmıştı
Nayeon:"Yukarı jungyeon..."
Jungyeon:"Anneciğim lütf-"
Nayeon:"Yukarı!!"Jungyeon yaptığına anlam veremeyip uzunca baktıktan sonra hızla yukarı çıkıp adeta ergen çocuklar gibi hızlıca kapıyı örttü keza bu evde yapabileceği tek isyan şekli buydu...
Nayeon hala merdiven başındayken hizmetçinin ayak seslerini duyup jungyeon'un çarptığı kapıdan gözlerini ayırdı ve mutfağa doğru baktı...
Hizmetçi:"Kusura bakmayın efendim ...Başka bir isteğiniz?"
Nayeon :"Ayak altında dolaşma yeter."Nayeon mutfağa girerken hizmetçi orada kala kaldı...Birkaç adım daha atıp Nayeon az önceki pozisyonunu aldı ve yukarıya baktı...Dudağının kenarı kıvrıldı.
50 yıl sonra falan bölüm atıyorum hadi bu bölüm bana saydırın şbaldmalfms kısa ama idare edin sınav haftasıydı :/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkence(2Yeon)
FanfictionBu hikaye uygunsuz içerikler barındırmaktadır MommyKink'tir.