+12+(M)

2.9K 64 25
                                    

Nayeon onun kafasından havluyu çekince gülümsedi...Saçlarını kurulamıştı ve şimdi saçlarından yine gözleri görünmüyordu...Eliyle o saçları geriye attığında ona baktığını gördü...Küçük bir çocuk gibi Ne derse yapacak gibi bakıyordu Nayeon'a

Nayeon onun gözlerinin içine bakarken biraz daha yaklaştı yüzüne...

Nayeon:"Şimdi ne söylersem yapacak mısın? Yoo Jungyeon..."

Jungyeon cevap vermemişti...

Nayeon:"Öp beni..."

Jungyeon bir süre daha onun gözlerine baktı...Nayeon ona tam kızacakken Dudağına kapanan Dudakları ile birlikte sustu...

Bir süre ikiside öylece durdu ikiside gözlerini kapatmıştı... Jungyeon yavaşça ayrılırken Nayeon'ın gözleri hala kapalıydı...Farklı hissediyordu...Yutkundu sadece...

Jungyeon çok uzaklaşmadan onun gözlerine bakmak için gözlerini açtı...Hala kapalı olduğunu görünce dudaklarına baktı Ve tekrar birleştirdi...Bu sefer Jungyeon dudağındaki yaraya rağmen Onun alt dudağını kendi dudakları arasına almıştı...

Nayeon ise onun üst dudağını hafifçe öpmüştü...Bu ona ilk öpüşmelerini hatırlatmıştı 3 yıl öncekini... Jungyeon onu duvara yaslamıştı Ve hızla öpmeye başlamıştı...

Jungyeon tekrar ayrılınca Nayeon bu sefer gözlerini açtı ona baktı dikkatlice yüzündeki Yaralara bunları o yapmıştı ama yinede Jungyeon onun sözünü dinliyordu...Belkide hiç birşey hissetmeyip korktuğu için yapıyordu diye düşündü...Gözü dolmuştu istemeden...

Birden elinde Jungyeon'ın parmaklarını hissedince yutkundu Ve yine kendi içinde reddetti o duyguları...

Jungyeon onun baş parmağına kendi parmaklarını değdirirken Gözlerinin dolduğunu gördü...Ardından gözlerini kapatıp bir adım çekildiğini...

Nayeon:"Üstünü giyip aşağıya in"

Bunu son dere soğuk bir şekilde söyleyip Banyodan çıktı ardından odanın kapısının sesi geldi...

Jungyeon olduğu yerde kalmıştı...Bir kaç dakika öylece durup düşündü...Ardından bir adım atınca dizine bir ağrı saplanınca düşmemek için duvardan destek aldı...

Yavaş yavaş bu şekilde yatağa doğru gitti...Yine giyeceği şeyler vardı Yatakta...Gülümseyip dudağına dokundu...

....................................................

Saçları hala kurumamıştı tarama gereğide duymamıştı...Yürümeye alışsada yinede canı acıyordu...Aynaya doğru gidip üstüne baktı...Tabi yine erkek kıyafetleri ve bandaj takmış Ve giyinmişti

Tabi yine erkek kıyafetleri ve bandaj takmış Ve giyinmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odadan çıkıp merdivenlere baktı Ve iç çekti...Tutacaklardan tutarak yavaş yavaş indi...Birden Salondan konuşma sesleri gelince Durdu...Nayeon kahkaha atmıştı Ve bir kadında sürekli konuşuyordu...

Aşkence(2Yeon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin