+7+

1.4K 66 8
                                    

Nayeon tekrar psikopat gülüşünü yüzüne takınıp deponun kapısını açtı...İçerisi zifiri karanlıktı Ve Derin derin nefes alış verişlerinden başka ses çıkmıyordu...bazende küçük iniltiler yankılanıyordu...

Işığın düğmesine basar basmaz Jungyeon'ı gördü Ve inceledi...

Terden ölmüştü Ve delirmiş gibi görünüyordu...Dizlerini karnına çekmiş ileri geri sallanıyordu Ve Elleri sürekli saçlarını okşuyor karıştırıyordu...

Nayeon'ın ayak seslerini duyar duymaz Kafasını kaldırdı...aynı zamanda ışığın açıldığınıda o zaman gördü...titreyerek ayağa kalkıp Yutkundu ve Nayeon'ın gelişini ağırlığını sürekli bir ayağından diğerine vererek izledi...

Gözleri kıpkırmızı olmuştu ve korkudan teni bembeyaz olmuştu...Saçları kesildiği için bu onu daha güzel göstermişti Nayeon'a göre...

Nayeon önünde durup gözlerinin içine baktı...Adeta yalvarıyordu,masum bir çocuğun elindeki zorla aldırttığı şekeri çekip almışsınız gibi...

Jungyeon:"L-Lütfen...Çı-Çı...kar beni..."

Konuşmak için kendisini zorluyordu Jungyeon....Nayeon ise hiçbir tepki vermeden onu izliyordu...o kelimeyi bekliyordu...

Nayeon:"Ekleyeceğin birşey?"

Jungyeon yumruklarını daha çok sıkıp Gözünü ovdu hızla...Beline giren saçları onu kaşındırıyordu...yutkundu Ve istediğini yaptı...

Jungyeon:"A-Anneci...ğim Beni Bu-Buradan Çıkar"

Nayeon daha çok gülümseyip daha çok yaklaştı...Şimdi Jungyeon'ın tam önündeydi...Birden sarılınca Jungyeon şaşırıp hiç bir tepki vermedi...

Ayrılınca eliyle Jungyeon'ın sıktığı yumruklarını okşadı... Jungyeon onun gözünün içine küçük bir oğlan çocuğu gibi bakarken Nayeon onun bu halini gördükten sonra kalbinde bir acı oluşmuştu...Onun ellerini okşadığı yerde Jungyeon ellerini yavaş yavaş açmıştı...

Nayeon onun elinden tutup kapıya doğru ilerlerken Jungyeon'ın elinin titremesi onunkine kadar yansımıştı...Kapının önüne gelince duraksadı Ve tekrar Dönüp Jungyeon'ın gözlerine baktı...

Hiç durmadan Kapıyı açtı ve ilk önce kendisi çıktı dışarıya sonra elinden çekip dışarıya çıkmaya çekinen Jungyeon'ı kendine doğru çekti...

Jungyeon ışığın kuvvetiyle gözlerini kıstı ve diğer eliyle gözünü ovdu...

Nayeon:"Gel seni Temizleyelim Yoo Jungyeon.."

Jungyeon onun gözüne bakma fırsatı bulamadan onun götürdüğü yere gitmeye başlamıştı bile...merdivenleri çıkarken yukardan ışık geldiğini görmüştü Jungyeon...Son basamağındaki çıkınca bir evin içinde buldu kendisini...Büyük bir evin içinde...

Yukarı kata çıkan bir merdiven daha vardı belki onunda üstüne çıkan bir merdiven daha...Ev sessizdi...

Nayeon onu çekmeye devam ettikçe Jungyeon'ın çıplak ayaklarının sesi fayansta yankılanıyordu... Nayeon'a göre bu güzel bir sesti...Ona giydirdiği kıyafetler onu hem tatlı hemde erkeksi gösteriyordu...Muhtemelen bu günden sonra hep öyle görünecekti...

Yukarıya çıkan merdivenide geçtikten sonra Jungyeon kapalı olan kapılara baktı Ve tahmin ettiği gibi üst kata çıkan bir merdiven daha vardı...çok oda var diye geçirdi içinden Jungyeon...

Nayeon hemen önlerinde duran kapının kapısını açtı Ve içeriye girdi Jungyeon ile birlikte...

Bu oda en güneş alan odaydı Ve en ferah olanıydı Nayeon için...Jungyeon ağzı açık bir şekilde odaya bakarken ona bakıp gülümsedi...

Bu odada son derece büyük iki kişilik bir yatak Ve bir odada olması gereken herşey vardı...tek kişilik bir banyo, balkon Ve bir duvarı kaplayan giysi dolabı...

Nayeon onu yavaşça yatağa doğru çekerken Jungyeon hala Etrafa bakıyordu...

Nayeon:"Otur."

Jungyeon aniden irkilip ona baktı Ve hiç beklemeden oturdu...Onun elini tutarken titrediğini unutmuş ve zaten bitmişti...

Nayeon giysi dolabına yürürken oda arkasından onu izliyordu...Güzel bir fiziği vardı...Açınca Jungyeon'ın gözleride açıldı...

Öyleki baştan sona kıyafet ayakkabı Ve aksesuar vardı.Nayeon aralarından seçerken Jungyeon dolabın büyüsüne kapılmıştı...Odayı gezmek amaçlı ayağa kalktı

Nayeon:"Sana otur dedim Yoo Jungyeon!"

Nayeon birden bağırınca Jungyeon korkmuştu Ve olduğu yerde ona bakarak dona kalmıştı...Tekrar aynı yerine oturup beklemeye başladı...

Nayeon sürmeli büyük dolabı kapatırken Jungyeon onun gözlerine çekinerek bakıyordu...Seçtiği kıyafetleri yatağın üstüne koydu Ve Jungyeon'ın önünde durdu

Nayeon:"İlk önce duş yap Ve Saçlarını kurut...Hepsi banyoda var.Sonrada bunları giyip aşağıya in...Ve bunları hemen yap.."

Jungyeon Kafasını sallayıp Nayeon'ın işaret ettiği kıyafetlere baktı...Erkek kıyafetleriydi... Jungyeon ayağa kalkıp onları incelerken Nayeon'da tam arkasında duruyordu...

Jungyeon:"A-Ama bunlar...Erkekler için?"

Nayeon sinirli bir şekilde ona bakarken Jungyeon ona anlam veremeyen gözlerle bakıyordu... Nayeon Ona daha fazla yaklaşmaya başlayınca Jungyeon geri çekilmeye çalıştı...Yatak engelleyince Birden oturma kararı aldı Jungyeon ama bu Nayeon'ı durdurmadı...

Nayeon:"Bu günden Sonra Söylediğim şeyleri sorgulamadan Ve düşünmeden yapacaksın Yoo Jungyeon!Aksi taktirde sana ceza vermek zorunda kalacağım!"

Jungyeon onunla burun burunayken başını eğince Nayeon'da geri çekilip kapıya doğru ilerledi...Kapıyı Sertçe çekip odayı sessizliğe boğdu...

Jungyeon ayağa kalkıp kıyafetlere baktı

tekrar...aslında hoşuna gitmişti ama böyle giyinmeyi 3 yıl önce bırakmıştı...

Yorum yapın beğğ😞İyi Geceler

Aşkence(2Yeon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin