+27+

1K 38 7
                                    

Jungyeon Salonda küçük bir çocuk gibi oturuyor annesinin sözünü dinliyordu...bu gün bir çok kez seviştikleri için yorgun hissediyordu ama her seferinde onu daha çok arzuluyordu...

Jungyeon ayak seslerini duyunca heyecanlanıp oturduğu koltukta dikleşti... Nayeon içeriye gayet normal bir ifadeyle girdi Nayeon yine çift kıyafeti giydirmişti ve oldukça şirin görünüyordu...

 Nayeon içeriye gayet normal bir ifadeyle girdi Nayeon yine çift kıyafeti giydirmişti ve oldukça şirin görünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu diğerine göre biraz daha şık olduğu için Jungyeon annesine aklındaki soruyu yöneltti..

Jungyeon:"Bir yere mi gideceğiz anneciğim?"

Nayeon televizyon kumandasını alıp televizyona uzatırken Jungyeon'ın sesini duyunca irkildi ve direk arkasını döndü...Hafif şaşkınca gülümsedi ve ona yaklaştı...Jungyeon'u burada bıraktığını unutmuştu...

Onun bacaklarının arasına oturup iyice yerleştikten sonra yine televizyona kumandayı uzatıp açtı...

Nayeon:"Ah ah evet yemeğe çıkacağız..Hani şu Mina var ya o Ve kız arkadaşıyla..."

Jungyeon Annesinin seçtiği filme odaklanırken Nayeon kafasını arkaya atıp onun suratına baktı Ve dikleşip Jungyeon'ın kadınlığına daha çok baskı yaptı...

Nayeon:"Filmle ilgilenme Bebeğim..."

Jungyeon yavaşça Kafasını eğip Nayeon'a baktı Ve hemen dudaklarına yöneldi...

Nayeon onun saçlarına ellerini geçirip arzuyla dudağını öpen Jungyeon'ı daha çok bastırdı kendine...Sonra kucağında biraz daha dönüp elini onun kemerine attı...

......................................................

Nayeon Jungyeon'ın üstünde kanepede yatarken gayet huzurluydu...Onun ellerini kalçasında hissetmek hoşuna gidiyordu arada okşuyordu...Onu rahatlatmıştı...Genelde böyle yapardı...

Jungyeon sevişirken boşalamazdı ve Nayeon onun Vajinasına ilgi göstererek boşaltırdı...Ama Bunu gider ayak yapmaları kötü olmuştu çünkü Jungyeon uyuya kalmıştı...Ve Nayeon bu halinden memnundu...Nefesleri birbirine değerken onun uyumasını izliyordu...

Taki telefon çalana kadar... Nayeon Jungyeon'ın irkildiydiniz görüp oda korktu...Mırıldanarak yattığı yerden telefonu alıp açtı...

Mina:"Neredesiniz acaba?"
Nayeon:"A-Ah geliyoruz..."

Nayeon hızla saate baktı yarım saat geçmişti...Hemen Jungyeon'ın üstünden kalkınca Jungyeon'da uykulu gözleriyle doğruldu... Nayeon ona eliyle kalk işareti yapınca kalktı...o sırada pantolonunun açık olduğunu görüp hemen kapatmaya başladı...

Mina:"Sevişmeden duramıyor musunuz?"

Nayeon gülümsedi ve üstünü düzeltti...eteğini biraz aşağıya çekti...

Nayeon:"Kes tamam...Geliyoruz..."
Mina:"İyi olu-"

Nayeon telefonu yüzüne kapatıp direk aynaya yöneldi...Jungyeon'da o sırada pantolonunu kapatmış gömleğini düzeltiyordu...

Nayeon:"Hadi Jungyeon!"

Jungyeon hızla kapıda bekleyen annesine doğru koştu...

Ben sapık değilim bu bir mommykink kitabı sadece :)

Aşkence(2Yeon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin