Nayeon arabayı sürerken acele ediyordu baya hızlanmıştı boş yolda...Jungyeon'da etrafa bakınıyordu sadece Rüzgar kısa saçlarını dağıtıyordu...
Nayeon kırmızı Işıkda durunca Kafasını çevirip Annesine bakacakken Onun telefona bakıp gülümsediğini görünce biraz daha yaklaştı...O sırada Nayeon ona bakınca geri çekilecekken Nayeon onun dudağına yaklaşınca şaşırdı..
Ona küçük bir öpücük verip hala dudakları değerken gözlerini gözlerine sabitledi...
Nayeon:"AnneciÄŸi baÅŸka bir evde mutlu eder misin?"
Jungyeon ilk anlamasada Nayeon cevap beklemeden bir kez daha öpüp geri çekildi ve kavşaktan geri döndü...
Jungyeon neden geri döndüklerini bilmesede Nayeon'ın cümlesi onu heyecanlandırmıştı...
....................................................
Kapıyı daha önce görmediği birisi açınca biraz garipsesede üstündeki giysilerden hizmetçi olduğunu çoktan anlamıştı Jungyeon...
Nayeon gülümseyip girerken Jungyeon biraz daha yavaş davrandığı için Kadın az bir şey eğilmişti...Hemen Annesinin arkasına geçip onu takip etti...
Kendi evlerinkinden daha büyük olan mutfağa hayranlıkla bakarken Mina'nın sesi gelmeye başlamıştı bile...
Mina:"Tanrı aşkına Şükürler olsun!"
Nayeon:"geldik iÅŸte sakin"
Mina:"Biraz daha geç kalsaydınız Arabadada Seviştiğinizi düşünecektik..."Nayeon hınzırca gülümseyip arkasına baktığında Jungyeon'ın onları duymadığını gördü...
Nayeon:"Bu güzel bir fikir değil mi Jungyeon!"
Jungyeon kendi ismini duyunca irkildi ve hemen Nayeon'ın arkasına geçti ...Mina'ya hafifçe gülümsedi...
Mina sandalyeleri iÅŸaret edince ikiside yan yana oturdu...
Birden o kapıdaki kadın elinde tabaklarla gelince Jungyeon bacağındaki okşayan eli hissetmedi...Kadın hizmetçi kıyafeti giyiyordu Ve muhtemelen öyleydi...Mina'nın lafı onun dikkatini bozunca masaya döndü...
Mina:"Kıyafetlerinizi sevdim...Bizde böyle birşey yapalım Chae.."
Gözler Chae'ye dönünce Mina'ya dönüp hafifçe Kafasını salladı...
Nayeon:"Vay Canına baya geç olmuş..."
Mina:"Evet sizin yüzünüzden...Onun için bir gece kalacaksınız.."Jungyeon Nayeon'a döndü gülümsemişti...Kadın yemekleri getirmeye başlayınca Bu sefer Nayeon'ın da dikkatini çekmişti...
Nayeon:"Neden hizmetçi?"
Kdın gözlerini yemekten ayırmadan tabaklara koyarken konusunun geçmesini de umursamamıştı...
Mina:"Ah bence rahat...Yani her zaman yemek yapacak vaktimiz olmuyor...Be bazen etraf dağılıyor...Sizde tutmalısınız."
Nayeon Jungyeon'a bir iki saniye bakıp Jungyeon'ın şimdi dikkatini çeken Bacağındaki eliyle okşamayı bıraktı...
Nayeon:"Ah bilirsin Özel hayatımız falan..."
Mina gülümseyip Chae'ye bakınca Chae gözlerini tabaklarına indirdi...
Mina:"Benim tuttuğum şirket çok daha iyi istersen numarasını veririm...Biz onun yanında sevişmiştik...sesini bile çıkarmıyorlar...Çıkaramazlarda işte ..."
Nayeon bir iki saniye hala masanın etrafında yemekleri koyan hizmetçiyi gözüyle takip etti ve Mina'ya bakıp gülümsedi..
Nayeon:"Olabilir aslında ev biraz dağınık Ve neredeyse 2 gündür bir şey yemiyoruz...
Mina Kahkaha atınca Chae gözlerini yavaşça o Mina'ya kaldırdı...Gözleri parlamıştı...Jungyeon yutkunup yemeğe baktı...
Mina:"Desenize biz birbirimizle doyuyoruz..."
Nayeon da kısa bir kahkaha atıp Gözünü Jungyeon'ın bacağına indirdi diğerleri yemeğe başlarken...
Jungyeon tam kaşığı ağzına götürürken kadınlığında hissettiği okşamayla Durdu...
Yutkunup gözünü oraya indirdi...Nayeon'ın elini takip edip suratına baktığında Nayeon ona değil yemeğine bakıyordu belli etmeyerek...
Nayeon elini daha çok bastırınca Jungyeon gerildiği için içtiği suyun genzine kaçmasıyla öksürmesi bir olmuştu..Nayeon elini yavaşça çekerken gülümsüyordu...Mina ise şaşkın bir şekilde ard arda öksüren Jungyeon'a bakıyordu...
Nayeon onun öksürüğü bitene kadar gülümseyerek ona baktı...Jungyeon kızarmıştı Ve bacaklarını bitiştirmişti...Tekken olabildiğince arsızken başkalarının yanında böyle yapması ona sevimli gelmişti...
Nayeon:"Bu gün biraz hasta...Odaya çıkıp hemen yatmalıyız galiba..."
Mina yaptığı imayı anlayıp başını endişeli bir şekilde salladı...
Mina:"Bir kaç şey yedikten sonra çıkarız sizin odanız hazır zaten...Bende yorgunum...İyi dinlen Yakışıklı..."
Jungyeon kızarmış yüzüyle Mina'ya bakıp gülümsemeye çalışsada Kafasını toplayamıyordu...Saçlarındaki eli hissedince Kafasını yavaşça Nayeon'a döndürdü...
Nayeon:"Ah evet o iyi dinlenecek..."
Jungyeon yutkunup gözlerini yemeğe çevirdi...Annesinin başkasının yanında böyle yapması onu utandırıyordu...Oldu olası böyleydi başkalarının yanında böyle şeyler yapmaya utanırdı...
Sonunda yemek yemeye başladıklarında Nayeon yine konuşmaya başladı...
Nayeon:"Ah Chae anneciğin sana iyi davranıyor mu?"
Jungyeon anne lafını duyunca direk Kafasını kaldırıp o kıza baktı...Aynı durumdaydılar...Chae elindeki çatalı bırakıp lokmasını yuttu..
Chae:"Evet anneciğim bana iyi davranıyor.."
Mina imalı bir gülüşle Nayeon'a bakıp gülümsedi...
Nayeon:"Ah çok tatlı.."
Jungyeon yemeğine dönüp son patatesine çatalını sapladı ...O sırada Nayeon onu izliyordu... boynu ap açık ortadaydı Ve zevk izi görünüyordu...Onunla sevişmeden duramıyordu...
Jungyeon patatesini yerken bileğinde hissettiği elle sandalyeden kalkması bir olmuştu...
Nayeon:"Ah odamız nerede...?"
Jungyeon şaşkın şaşkın Nayeon'a bakarken Nayeon Mina'nın kalkmasını izliyordu...
Mina:"Ah bizde bitirdik Zaten gelin beraber çıkalım..."
Nayeon Jungyeon'a sinsice gülümserken Jungyeon yutkunmuştu...
HelooÄŸÄŸÄŸ mada fakaÄŸ :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkence(2Yeon)
FanfictionBu hikaye uygunsuz içerikler barındırmaktadır MommyKink'tir.