+30+

1K 41 25
                                    

Öpüşme sesleri duvarlardan yankılanırken kanepelerinde öpüşüyorlardı...Sabah olunca erkenden evlerine gelmişlerdi ve şimdide birbirlerine doyarak öpüşüyorlardı...

Jungyeon kanepede yatarken Nayeon onun üstündeydi ve arada kadınlığını okşuyordu...Jungyeon ise iki eliyle birden kalçasını okşuyordu bazende sıkıp bırakıyordu...Nefes almak için durduklarında bile dudakları değiyordu...

Nayeon:"Üste geç bebeğim."

Jungyeon yavaş hareketlerle üste geçerken Bir öpücük almayıda unutmadı

Sonra yine yaptıkları işe geri döndüler...Nayeon onu evine aldığından beri ceza günleri hariç hep böyle geçirirlerdi...

Nayeon doğrulunca Jungyeon'da doğruldu Ve onun tişörtünü çıkartmasını izledi... Jungyeon boş durmayıp onun şortuna el attı...Kısa sürede çıkartıp kenara atarken Nayeon onun saçlarında elini gezdirmeye başlamıştı bile...

Jungyeon her zamanki gibi aşşağıya doğru izler ve öpücükler bırakırken sıra kasıklarına geldiğinde kapı çalmıştı...

İkiside olduğu yerde durunca Jungyeon morali bozulmuş bir şekilde dikleşti...ve altında nefes nefese olan arzuladığı kıza baktı...

Jungyeon:"B-Bu kim anneciğim."
Nayeon bir iki saniye düşündükten Sonra oda dikleşti...

Nayeon:"Sanırım hizmetçi sen uyurken arayıp konuşmuştuk Mina'yla.bu kadar çabuk beklemiyordum ama..."

Nayeon hala onun bacaklarının arasındayken Jungyeon kalkınca o da kalktı...Nayeon'ın sadece kilot ve sütyeni ile Kapıya gittiğini görünce arkasından seslenecekken Çoktan Kapıya vardığını gördü...

Nayeon kapıyı o şekilde açınca Karşısındaki kadın söyleyeceği lafı unutup Yutkundu ve şaşkınlığını gizlemeye çalıştı...

Nayeon:"Hizmetçi?"
Kadın:"A-Ah evet"

Kadın Nayeon'ın karnındaki izleri görünce yüzü kızardı ve başını yere eğdi...

Nayeon:"Ah şartları biliyorsun sen sadece işini yap Ve bize aldırma..."

Kadın Hızla Kafasını sallayınca Nayeon gülümsedi...

Jungyeon:"Kimmiş anne-"

Nayeon arkasında hissettiği Jungyeon ile daha çok gülümsedi artık cesur davrana biliyordu...

Jungyeon kadının kızarmış ve yerde olan suratını görünce tek kaşını kaldırdı...Kadın Jungyeon'ın anne dediğini duyunca Kafasını kaldırıp ona baktı... ve gözlerini irileştirdi...

Nayeon:"Eee hadi gir..."

Nayeon arkaya doğru adım atınca Jungyeon da çekildi ve kadına yol verdiler...Kapıyı kapatıp kadının yavaş hareketlerini izlediler...

Kadın:"N-Nereden başlayayım efendim..."
Nayeon:"İstediğin yerden...Zorlamana gerek Yok soracağın bir şey olursa çekinmeden git sor..."
Kadın:"T-Tamam..."

Nayeon Jungyeon'ın elinden tutup merdivenleri çıkarken Kadın onlara bakıp hiçte anne oğul gibi durmadıklarını düşündü...

Jungyeon Nayeon'ın onu Yatağa atmasıyla gülünce Nayeon da onun üstüne atladı...

Jungyeon onu iştahla öpüp kalçasını avuçlarken Nayeon Jungyeon'a sürtünüyordu...

Slm

Aşkence(2Yeon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin