+13+

1.6K 59 15
                                    

Jungyeon gözlerini açtı tekrar...Bu sefer fazla ağrı hissetmiyordu...Hala kanepede olduğunu fark etti...Yavaşça doğrulup etrafına baktı Nayeon yoktu...Ayağa kalkmak için bacaklarını yere koyduğunda hala Fermuarının ve düğmesinin açık olduğunu fark etti...

O anı hatırlamasını sağladı buda...İnanılmaz bir acıydı...Zevk almamıştı sadece acı hissetmişti...Ve bu onun ilkiydi önceden sürekli o üstte olurdu...

Önünü kapatıp Ayağa kalktı...Morluklar vardı ama fazla acımıyordu...En son hatırladığı Nayeon ile öpüşürken uyuduğuydu...

Salondan çıkıp onu aramaya başladı...Onu ararken tekrar düşünmeye başladı...Bu olay hoşuna gitmeye başlamıştı Ona anneciğim demek sadist bir şekilde hoşuna gidiyordu...

En son kendi odasına baktı oradada yoktu...daha önce o katta olan ama hiç girmediği odalara yöneldi...İlk odayı açtığında tek kişilik yatak Ve dolap vardı...Öbür odalarda bu şekildeydi...

Sonra bir üst kata çıkan merdivene baktı...Tek tek basamakları çıkarken karşısına tek bir oda çıktı...Kapıyı açıp arkasından kapattı...

Kalbi aniden hızlanmıştı...heyecandan değil korkudan...Odada her türlü sex için alet vardı...Bunların çoğunun adını Ve ne işe yaradığını bile bilmiyordu...

Yapay penis,kelepçe,ipler ve bir çok şey daha... Jungyeon hemen bu odadan çıkmak için kapıya döndüğünde korkarak bağırdı...

Jungyeon:"Ah! Tanrım!"

Nayeon onu kapıdan izliyordu...saçları ıslaktı...Beyaz bir tişört Ve tişörtünün altından görünmeyecek kadar bir şort giymişti...sütyen giymediği Tişörtünün üstünde beliren meme uçlarından belli oluyordu...

Ona sinsi bir şekilde bakıyordu Jungyeon ise hala şoku atlatamamıştı...

Nayeon:"Demek bunları gördün"

Jungyeon arkasına dönüp tekrar baktı onlara Ve tekrar Nayeon'a dönüp omuz silkti...Nayeon ona yaklaşmaya başlayınca korkarak geriye gitti ve bir masaya çarpıp durdu...

Nayeon ona daha çok yaklaştı...Bir bacağını onun kapalı olan bacaklarının arasına zorla sokarak hafifçe kadınlığına baskı yaptı ve kaldırdı...yüzüne yaklaştı...

Nayeon:"Bu gün yaptığımız şey hoşuna gitti mi Yoo Jungyeon..."

Jungyeon artık ondan korkmuyordu tabi Kuralları çiğnemediği ve onu sinirlendirmediği boyunca...

Jungyeon:"C-Canım Acıdı Anneciğim..."

Nayeon dudağını ısırıp onun dudağına biraz daha yaklaşınca Jungyeon aniden ellerini onun kalçasına attı Ve dudağına yöneldi...

Nayeon o daha öpmeden hemen geriye çekildi ve bacağıyla onun kadınlığına daha çok baskı yaptı...Tabi Jungyeon yine eskisi kadar olmasana acı hissetmişti...

Nayeon:"Anneciğin ne zaman isterse o zaman Yoo Jungyeon.."

Jungyeon Nayeon'ın ciddi olduğunu görünce morali bozuldu Ve başını yere indirdi...

Jungyeon:"Özür dilerim Anneciğim..."

Nayeon tekrar onun çenesinden tutup kaldırdı...Jungyeon daha Ne olduğunu anlamadan dudaklarına kapanmıştı bile...öpüşme sesleri sadece sex eşyaları bulunan odada yankı yapıyordu ...

Bir süre sonra ayrıldıktan sonra Nayeon bir adım geri çekildi...etrafına bakıp gülümsedi tekrar...

Nayeon:"Gördüğün gibi Yoo Jungyeon...Sözümü dinlemezsen bunları üstünde deneyeceğim..."

Jungyeon yutkundu yeniden ve Dudağını yaladı...Nayeon bileğinden tutup onu dışarıya çıkardı ve en alt kata beraber indiler... Nayeon onu koltuğa itti ve bacaklarının arasına oturdu...Ardından televizyon kumandasını alıp açtı Ve film aradı...

Nayeon:"Ne tür açalım?"
Jungyeon:"Bence Korku Ola-"
Nayeon:"Sanırım erotik birşeyler açıcam..."

Jungyeon hafifçe gülümseyip o istemediği için ellerini kendi dizlerine koydu...Ona hiçbir şekilde dokunmuyordu...İkiside sakince filme bakıyordu...

Nayeon tamamen ona dayanmış bir halde filmi izlerken sıkılmıştı.. Jungyeon'ın ellerine bakıp gülümsedi ve bir elini onunkinin üstüne koyup bir kaç dakika okşadı...

Jungyeon yine hiç bir tepki vermeden bekledi sadece...avuçları terliyordu...

Nayeon onun elini yavaşça kaldırıp Kendi bacağına koydu...Ve okşaması için ileri geri hareketle yaptı... Jungyeon yutkunup okşamaya başladı...

Nayeon bu sefer öbür elini tutup kendi Tişörtünün altına soktu... Jungyeon'ın kalbi tekrar hızlandı...bu sefer Bunu Nayeon'da hissetmişti...

Nayeon Jungyeon'ın elini Memesine koyunca Jungyeon Dudağını ısırdı.. büyük Ve sivriydi...iki eliylede okşarken Nayeon ıslanacak dereceye gelmişti bile...

Sa bölüm attım bb

Aşkence(2Yeon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin