Nayeon:"İyi geceleeer~"
Mina:"Ah iyi geceler...İyi dinlenin."Nayeon Mina'ya son kez gülümseyip Kapıyı yavaşça kapattı...Sonra Etrafı küçük bir çocuk gibi inceleyen Jungyeon'a baktı...Çok tatlı görünüyordu Nayeon'a ama şuan onu içinde hissetmek istiyordu...
Nayeon ona yavaş yavaş yaklaşırken Jungyeon onu fark edip annesini izledi...
Nayeon:"Annecik seni özledi..."
Jungyeon dudağını yalayıp etrafa hızlıca göz gezdirip Nayeon yaklaştıkça arkaya adım atmaya başladı...
Jungyeon:"A-Ama anneciğim...Burası B-Başkasının evi"
Jungyeon'ın ayakları Yatağa değince durdu ama Nayeon ona yaklaşmaya devam ediyordu...
Nayeon:"Anneciği istemiyor Musun yani?"
Jungyeon Yatağa oturup tam geriye gidecekken Nayeon ona yetişip çenesinden tutup olabildiğince yakınlaşmasıyla olduğu yerde durdu...
Nayeon:"İstersen Chae ile yer değiştir?"
Jungyeon'ın gözleri genişlemişti Nayeon'da n başkası onun dikkatini çekmiyordu...
Jungyeon:"H-Hayır anneciğim.."
Nayeon:"O zaman Anneciğini mutlu et bebeğim..."Jungyeon Nayeon dibinde olan dudaklarına kendinkileri bastırınca ikiside karşılık vermeye başladı...
Nayeon onun saçın okşarken Jungyeon'ın elleri yatağın üstünde çarşafı kavramıştı... Nayeon onun gömleğinin yakasından tutup ayağa kaldırınca Bir iki saniye durmuşlardı...
Nayeon onun gömleğinin düğmelerini açarken Jungyeon sonunda elleri için Nayeon'ın kalçasını seçmişti...Nayeon onun gömleğini tamamen açtıktan Sonra karnında elini gezdirmeye başladı...
Jungyeon onu arzulamaya devam ederken Nayeon çoktan kendinden geçmişti bile...Onun pantolonundan tutup Yatağa ilk kendisi yattı Ve sonra onu üstüne doğru çekti...
Nayeon:"Elini çabuk tut bebeğim inlersem bizi duyarlar..."
Jungyeon alınlarını birleştirip nefesini onunkiyle karıştırdı.. Jungyeon onun Etteğini bacağından aşağıya indirip kilotunu çıkartmadan Karnına bir öpücük kondurdu...
Kilodunu da yataktan aşşağıya bırakırken Nayeon ıslanmaya başlamıştı... Nayeon onun boynunu öperken Jungyeon kendinden geçiyor inlememek için dudağını ısırıyordu...
Jungyeon hızlı ilerlediklerinin farkındaydı...Olabildiğince hızlı Ve gürültüsüz yapmaya çalışıyorlardı...
Nayeon Jungyeon'ın elinden tutup deliğine götürdü... Jungyeon onun dudağına yapışmasıyla eş zamanlı içine hafifçe girdi... Nayeon Jungyeon'ın ağzına ufak bir şekilde inleyince Jungyeon daha yavaş girdi içine...
Nayeon:"H-Hızlan..."
Jungyeon Nayeon'ın verdiği talimata uyarak ard arda git çık yapmaya başladı... Nayeon geleceği zaman Onun elini çıkarması için dudağını ısırdı..
Nayeon nefes nefese iken Jungyeon hala onu arzuluyordu...Bu kadar hızlı yapmaları ona yetmemişti...
Nayeon:"Bırakta Dinleneyim bebeğim..."
Jungyeon hala onun üstündeyken Nayeon çoktan boşalmanın etkisiyle Mayışmıştı...
Jungyeon:"Biraz daha..."
Nayeon gülümseyip onun dudağından öptü...
Nayeon:"Daha demin burası başkasının evi diyordun...Çarşafı kirletmeyelim bebeğim...Evde daha rahat yapabiliriz..
Jungyeon yutkunup Nayeon'ın yanına attı kendini..Jungyeon ona dönüp hala bir ihtimal umutla bakarken Nayeon başka bir konu açtı düzelen nefesi ile..
Nayeon:"Ee ne diyorsun Hizmetçi alalım mı?"
Jungyeon biraz düşündü ama vazgeçip direk aklındakileri söyledi...
Jungyeon:"A-Anneciğim rahat edebileceğimi sanmıyorum..."
Nayeon Jungyeon'ın olduğu yere dönüp gülümsedi ve saçlarıyla oynamaya başladı...Burunları değiyordu ama Jungyeon onun dudaklarına odaklanmıştı...
Nayeon:"Merak etme bebeğim...Heryerde sevişe biliriz...Karışma hakkı yok.."
Jungyeon yutkunup yaklaşmaya başlayınca Nayeon ani bir hareketle onun üstüne çıktı Ve ellerini yukarda birleştirip üstüne eğildi...
Nayeon:"Annecik seni seviyor."
Bölümler biraz aksıyor kusura bakmayın umarım beğenirsiniz zaten finale az kaldı :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkence(2Yeon)
FanfictionBu hikaye uygunsuz içerikler barındırmaktadır MommyKink'tir.