Nayeon gözlerini açsada etrafı bulanık görüyordu Ve başı çatlıyordu...Halsiz yorgun Ve hala üzgündü...Gözleri azda olsa netleşince kımıldamaya çalıştı...
Çok sürmeden yatakta oturup boş boş yere baktı Ve elleriyle kafasına masaj yaptı Ve önüne gelen saçlarını arkaya attı...Ayağa kalkarken başı dönmüştü hemen yanındaki komidine tutunacakken orada olan bardağı düşürdü...
...
Jungyeon kırılma sesiyle uyanınca korkmuştu...Hep aynı pozisyonda durduğu için beli ağrımıştı ...Bacaklarını yavaşça açıp ellerini yukarıya doğru kaldırdı Ve gerildi...Sonra gözlerini bir iki defa kırpıp esnedi ve sürünerek yataktan kalktı...Etrafına bakarken tepsinin hala orada olduğunu gördü...
...
Nayeon bi süre öyle durduktan sonra tekrar komidini bırakıp Banyoya ilerledi yalpalayarak... küçük duş kabinine girip musluğa dayandı Ve gözlerini kapattı...çok sürmeden soğuk suyu çevirip kendine gelmeye çalıştı...Geri çıktığında daha iyiydi düzgün yürüyebiliyor Ve önünü görebiliyordu en azından...Akşamdan kalmış Ve Islanmış elbisesini çıkarıp kurulanmak için bir havlu çıkardı...çıplaktı Ve esen rüzgar onu rahatlatıyordu...Saçını kurularken yavaşça aynaya doğru ilerledi...
Köprücük kemikleri daha belirgin olmuştu ve gözleri içine çökmüştü...Onu buraya aldı alalı sürekli onunla ilgileniyor fazla yemek yemiyordu...Bu onun suçuydu biliyordu...Ama bu ilişkide Anneciği oynamak hoşuna gidiyordu...
Gözlerinden boynuna doğru inerken bir şey gözüne çarptı Ve aynaya daha çok yaklaştı...Kafasını yana çevirip yan gözle bakmaya devam etti aynaya...
İz hala oradaydı...Parmaklarını oraya koyup bastırdı...Ve gözlerini kapattı bir iki saniye...
Üstüne olabildiğince kapalı şeyler giyip Saçını topladı...
Odadan çıkıp onun odasına gitmeden önce büyük odaya baktı Ve yavaş adımlarla oraya girdi...Hiç birşeye dokunmuyordu Hatta hala dağınık olan yatağa bile bakmıyordu...Sadece sandalyeye bakıyordu...Dolabı açınca onun kokusu geldi aklına kokusu işlemişti...Yine zevkine uygun şeyler seçip aldı...odadan çıkarken kapıyı tam kapattı...
Yine Kapıyı çalmadan girdi ama bu sefer yatakta değildi ...Üstü biraz bozulsada yatmış gibi durmuyordu...İlerleyip kıyafetleri yatağa bıraktı...Ve sonra komidinin üstündeki tepsiye baktı...Hiç birşeye dokunmamıştı...Sadece bardak bir yudum denemeyecek kadar içilmişti...
Sonra bir ses duyunca hemen Kafasını balkon kapısına doğru çevirdi...Öylece durmuş birbirlerine bakıyorlardı... Nayeon onu inceliyordu...saçı dağınıktı Ve bazıları gözünün içine giriyordu...Hala üstünde o günün anısı olan kıyafetler vardı Ve halsiz görünüyordu...
Jungyeon:"Neden buradasın?"
Nayeon sorduğu soruyla gözlerini onun gözleri ile buluşturdu Ve yutkundu...
Nayeon:"Kıyafet getirdim."
Eliyle yatağı işaret edince Kafasını oraya çevirdi Jungyeon ve ukalaca bir gülüş attı...
Jungyeon:"Beni önemsiyormuş gibi yapmayı bırak...Neden beni hala burada tutuyorsun ki!Bırak gideyim hala anlamadın mı seni sevmiyorum.Sende beni sevmiyorsun zorlamana gerek yok!"
Nayeon ona karşılık psikopatça gülümseyip ona eski halini hatırlattı...
Nayeon:"Buraya gelme amacını unutma Yoo Jungyeon...Sana yaşattığını yaşatacağım...Şu son cezanı abarttığımı düşündüğüm için böyle davranıyorum yoksa hala bana Anneciğim demediğinin farkındayım...Çok sürmeden tekrar anneni mutlu edeceksin..."
Jungyeon gülüşünü soldurup onun tehditlerini şaşkın bir şekilde dinledi... Nayeon dünkü halinden eser bırakmayıp hala iplerin elinde olduğunu hatırlattı Jungyeon'a...
Her ne kadar onu sevdiğini bilsede ona böyle davranmasına izin veremezdi...Arkasını döndü Ve Tepsiyi aldı odadan çıkıp Kapıyı kapattı...
Jungyeon ise bir kaç dakika daha öyle durup yatakta oturdu sonradan...Ellerinden biriyle başını ovdu Ve diğerini yanına koydu...
Sert bir şey hissedince Kafasını oraya çevirdi ve kıyafetleri gördü...
Üstündekileri bir kenara atıp yenilerini giymişti...O günle alakalı hiç bir şey hatırlamak istemiyordu...
Bu oda onu sıkmaya başlasada çıkmaya niyeti yoktu...Onun istediklerini tekrar yapmayacaktı...Ona olan sevgisini çürütmeye çalışıyordu bu odada...
Dün bölüm atmayı unutmuşum aq ödmföamgmma Neyse hadi hayırlısı dşmdösmgh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkence(2Yeon)
Hayran KurguBu hikaye uygunsuz içerikler barındırmaktadır MommyKink'tir.