+25+(M)

1.8K 46 55
                                    

Nayeon gözünü gece uyuyamadığı yatakta gezdirmişti bütün gece Nedenini bilmediği bir şekilde uyuyamamıştı...Jungyeon'a yine o küçük odaya gitmesini söylemişti...Onunla Sarılarak yatmaya alışmıştı...

Yataktan kalkıp bir süre onu düşündü hala olayın aslını öğrenememişti..ve rahatlayamamak Onuda zorluyordu...

Banyoya girip aynadan kendine baktı...Saçları dağılmıştı Ve yorgundu...yüzüne su çarpıp tekrar aynaya baktı...Kendine gelmeye çalıştı...saçını tarayıp yüzünü sildi...Üstündeki yok sayılabilecek şort Ve kolsuzu ile Jungyeon'ın odasına yöneldi....

Kapının önünde durup uyanık olup olmadığını anlamak için dinledi...Sonra kapıyı yavaşça açıp kafasını içeriye soktu...

Uyuyordu...Sonra tamamen içeriye girip kapıyı kapattı...Gördüğü şeyle gözleri irileşmişti...

Uyurken yataktan sarkan elleri bu haldeydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uyurken yataktan sarkan elleri bu haldeydi...ve duvarda da muhtemelen vurduğu yerde kan izleri vardı...

Yavaşça elini tuttu Ve dudaklarını bastırdı...Tabi Bunu yapması Jungyeon'ı uyandırmıştı...İrkilerek uyandı ve yine korkmaya başladı...

Nayeon hala onun ellerini tutarken ona doğru gösterdi...

Nayeon:"Neden yaptın?"

Jungyeon cevap vermeden son iki gündür olduğu gibi titremeye başlamıştı...Psikolojisi yerinde değildi ve birşeyleri tutamaz hale gelmişti...

Nayeon:"Daha çok mu ceza istiyorsun?"

Jungyeon duyduğu şeyle hızla hafif yere bakan kafasını ona kaldırdı Ve aniden ağlamaya başladı...Ellerini hızla çekince Nayeon'ın elleri havada kalmıştı...yatakla bitişik olan duvara doğru gidip dizlerini çekti ve ağlamaya korkuyla Nayeon'a bakmaya devam etti...

Jungyeon:"Y-Yalvarırım...Yap-Yapma Anneciğim.."

Nayeon yine kalbinde bir acı hissetmişti...Kapının çalması bir olmuştu...Jungyeon o zille kafasını yavaşça kaldırıp Nayeon'a baktı...Ona ifadesiz bir şekilde bakıyordu...

Kapıyı. Açıp arkasından kapattı Sonra Jungyeon merdivenden inen ayak seslerini dinledi...

Nayeon kapıyı açınca şaşırmıştı...Mina Ve Chae gelmişti...Mina gülümsedi ve direk Nayeon'a sarıldı...Nayeon şaşkınlığını üstünden atıp sarıldı...Chae sadece onları izliyordu...

Mina:"Geçerken uğrayalım dedik düğünde haber vermeden çıkmışsın..."

Nayeon onlara salonu gösterip geçmeleri için yol gösterirken aynı zamanda konuştu...

Nayeon:"Biraz öyle oldu..."

Oturduktan Sonra gözü Chae'ye değdi...Hep aynı yüz ifadesi vardı...

Nayeon:"Bişey ister misiniz?"
Mina:"Ah yok Zaten gidicez sadece düğünde çantanı unutmuştun onun için geldik Zaten..."
Nayeon:"Ah evet..."

Aşkence(2Yeon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin