+8+

1.3K 64 29
                                    

Jungyeon ıslak saçlarıyla Banyodan çıktı Ve Aynaya baktı...Tıpkı lisedeki gibiydi sadece daha olgun Ve daha güzel...Bornozla birlikte yatağa doğru ilerlerken içinde bir his oluştu endişe ve korku ile birlikte...

Hemen kapının oraya gidip ses çıkarmadan araladı Kapıyı...Kimse yoktu.Tekrar kapattı ama bu sefer kilitledi...

Kıyafetlere bakarken yeni şeyler gördü tekrar...Baksır ve bandaj vardı... Jungyeon'ın kalbi hızlı bir şekilde atmaya başlamıştı...sadece korkuyordu...

Odanın her yerinde normal bir kilot ve sütyen arasada bulamadı...Kıyafetlere bakıp yutkundu Ve bornozu çıkardı...

Çok geçmeden giydiği kıyafetlerle birlikte saçlarını kurutup bir süre bekledi ve düşündü..gitmeli miyim diye...Gitmezse tekrar o karanlık depoya döneceğini düşünüp korkarak hızla ayağa kalktı...Son bir kez aynaya bakmak için yürüdü...

Jungyeon uzun bir aradan sonra ilk defa güzel değil yakışıklı göründüğünü düşündü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungyeon uzun bir aradan sonra ilk defa güzel değil yakışıklı göründüğünü düşündü...Hafif gülümserken yüzüne baktı aynadan Ve hemen gülümsemesini sonlandırdı...Çünkü o bu duygularını Yok etmeliydi...

Yavaşça kilitlediği Kapıyı açıp odadan çıktı Ve yine ses çıkarmadan Arkasından kapattı...bu sefer ayakkabı giydiği için fayansta farklı bir ses çıkartıyordu...

Baksırı ve Bandajı giyerken biraz garipsesede şuan rahat hissediyordu...Bandaj zaten olmayan göğüslerini tamamen yok etmişti...

Merdiveninin sonunda durup açık olan yerlere baktı...birden Nayeon'ın sesini duyunca korkup irkildi...Nayeon doğruca ona bakıp süzerken Jungyeon hafiften utanmıştı...

Nayeon:"Bu kadar Beklemiyordum..."

Nayeon yaklaşıp tekrar onun elinden tuttu Ve bir odaya doğru çekti tekrar...

Jungyeon'ı son derece şık ve her yerinin kahvaltılık malzemeler ile dolu olduğu bir masanın başına oturttu... Jungyeon ilk oturup hayranlıkla masaya baktı Ve sonra mutfak olduğuna bin şahit gereken yere baktı...Buradaki her oda birbirinden şıktı...

Nayeon onu ayakta hala süzerken Jungyeon'ın şaşkın bakışlarını görünce gülümsemesine engel olamıyordu...

Jungyeon masayı incelerken garip bir şey fark etti...Sadece bir sandalye vardı Ve ondada kendisi oturuyordu...Garip olan tek şey o değildi Önünde herşeyden iki tane vardı...İki çatal,iki bıçak,iki bardak Ve iki tabak...

Jungyeon aniden Nayeon'a bakınca kendisine doğru geldiğini gördü...kalbi yine durmaksızın atmaya başladı...

Nayeon onun kucağına oturunca Jungyeon neye döndüğünü şaşırdı... Nayeon şuan onun ayrılmış bacaklarının arasında oturuyordu...

Nayeon:"Hadi ye Yoo Jungyeon.."

Jungyeon yutkunup bu durumu düzeltmek istediğine dair bir şeyler söylemek için derin ve korku dolu bir nefes aldı...

Jungyeon:"A-Ama ben...Böyle yiyemem..."

Nayeon aniden elinde tuttuğu çatal bıçağı sertçe bıraktı...Yavaşça arkasına yaslanırken Jungyeon gözlerini kapatıp sakin olmaya çalıştı...Kalçasıyla Kadınlığına, sırtıyla Karnına ve bandajla Yok etmiş olduğu göğüslerine yapışmıştı Nayeon...

Jungyeon'ın Elleri kendi dizlerinde duruyordu...ve yine yumruk yapmıştı ellerini... Nayeon Bunu görüp dudağını ısırdı.ve Kafasını yana doğru çevirip ne kadar tahrik olduğunu görmek istedi...

Yavaşça Jungyeon'ın bir elini alıp yumruğunu açmasını sağladı...ve kendisinin giydiği dizlerinin biraz üstüne gelen etekle birlikte kendi çıplak bacağına koydu...

Jungyeon:"Y-Yapma ...Lütfen"

Nayeon onun elini kadınlığına doğru götürdükçe ıslanacağını düşünüyordu daha şimdiden...En son ileri geri yaparak bacağını okşatırken konuşmaya başladı...

Nayeon:"Beni dinlemedin mi Yoo Jungyeon!İstediğim şeyleri yapacaksın ve bunları düşünmeden sorgulamadan yapacaksın...ve O kelimeyi Eğer bir daha unutursan sana ceza uygulayacağım...Şimdi bana nasıl hissettiğini söyle bebeğim..."

Jungyeon yutkunup gözlerini araladı Ve şuanki manzaraya baktı...Onu feci şekilde tahrik etmişti... Jungyeon artık onu istiyordu...Nayeon onun bacağında olan elinin üstüne kendi ellerini çekerken Jungyeon bu sefer kendisi okşamaya başladı...bu onu daha fazla tahrik etmişti...

Jungyeon:"B-Beni Azdırıyorsun...Anneciğim"

Yavaş yavaş tatlanıyor ortalık şsmxlamgöa Yorum bir tane bile gelmiyor öbür bölümü 2 hafta Sonra atarım artık

Aşkence(2Yeon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin