Nama aku khaisarah juwita..semua kawan perempuan aku panggil aku ita..tapi semua pelajar lain nak panggil aku khai sebab perangai aku yang mengalahkan pelajar lelaki dalam kelas 5ik..tapi aku mengendahkannya..aku paling benci dengan orang yang bernama khairullah iqmal..dia budak baru pindah di sekolah..satu sekolah tahu yang dia nak pindah sebab khabar angin mengatakan bahawa dia teramat lah famous dalam app instagram..semua junior junior kitaorang minat kat mamat poyo ni..
" Eh ita..ika nak tanya sesuatu ni "
-ikaOuhh lupa dia ni siti zulaikha memang kawan aku dari form1 lagi..memang dah rapat gegila lah..siap datang tido umah lagi..hah..hastag jangan jealous..haha
" Apa dia ? "
-ita" Asal nama korang sama erkk ? "
-ikaSama ? Huff memang tak laa..memang semua ada cakap tetang kesamaannya tapi what ever..nama dia khairullah iqmal key..nama aku khaisarah juwita nampak tak betapa jauhnya beza..aku tak kisah yang penting nama dia tak sama dengan nama aku..mak ayah aku bagi nama kat aku..ikut suka aku lahh huff..poyo..
" Khai...nanti kau balik kau stalk insta budak baru ni famous beb..kalah kau "
-sarahHah ni sorang lagi malaun yang tak reti duduk diam tahu nak cari masalah dengan aku je..aku dengan dia memang tak sehati sejiwa..nama mak bapak dia pon aku tak tahu..buat ap nak tahu..tak penting..
" Ikut suka aku lah nk stalk ke idak.. "
-itaTapi terngiang ngiang dalam kepala otak aku ni haa..suruh jugak aku stalk mamat tu..so aku cuba nasib..cari punya cari dah jumpa.._khxirul_..see asal nama insta dia pon nak sama dengan nama insta aku weyh..suka suki dia je..perghh..follower dia banyak gegilos beb..kalah artist weyh..40k kau bayang lahh..aku tak tahu apa yang dia buat sampai famous tahap gaban macam tu..follower aku pon 25k..aku stalk satu satu gambar dia..muka macam maknyah je..aduh..diaorang semua ni buta ke apa ? Huff..and then aku commets laa dekat satu gambar dia ni..
' muka kau macam maknyah asal boleh famous ha ? kalah dato' seri vida.. ' biarlah aku kena kecam ke apa asal hidup aku aman damai..
" Asal kau kutuk aku dalam ig aku ha..aku tahu lah aku famous jealous ker ? "
-khai" Jealous ? huff dia cakap aku jealous beb..haha kau buat lawak ke ? tak de masa aku nak jealous dengan maknyah cam kau "
-ita
YOU ARE READING
[C] Musuhku Mr Instafamous
RomanceInstafamous ? Siapa yang tak kenal dengan instafamous sorang ni..hah nama dia khairullah iqmal..hensem ? bagi semua pelajar memang hensem tapi bukan kepada pelajar perempuan ini..iaitu khaisarah juwita..nama yang sama kan.. Khairullah Khaisarah Mer...