Ertesi gün Leyla Hanım minik kızı Melisa'yla birlikte yetimhaneye geldi.Yetimhanedeki herkes çok şaşırmıştı.Çünkü Leyla Hanım minik kızı Melisa'yı daha önce yetimhaneye hiç getirmemişti.Leyla Hanım yetimhanedeki herkesin şaşkınlığını anlıyordu. Leyla Hanım minik kızı Melisa'yı Berrak ve Umut'la oynaması için yetimhaneye getirmişti.Leyla Hanım'ın minik kızı Melisa ,
Berrak ve Umut'la oynarken çok eğlenmiş ve ve çok mutlu olmuştu.
Leyla Hanım minik kızı Melisa'yı böyle mutlu görünce gözyaşlarına hakim olamadı. Gün boyu onları izlemişti. Leyla Hanım günün sonunda minik kızı Melisa'yla birlikte eve gitmek için arabaya binip gittiler.Melisa bugün çok yorulmuştu ve yolda giderken uyuya kaldı.Aradan tam 1 hafta geçti. Leyla Hanım tam 1 haftadır yetimhaneye hiç gelmedim. Yetimhanedeki herkes Leyla Hanım'ı çok merak etti.Ne olduğunu öğrenmek için Hatice Hanım Leyla Hanım'ın evine gitti.
Leyla Hanım evde yoktu.Kapıyı Hatice Hanım'a, Melisa'nın bakıcısı açtı.Leyla Hanım'ın hastaneye gittiğini söyledi.Hatice Hanım da apar topar hemen hastaneye Leyla Hanım'ın yanına gitti.Hatice Hanım hastaneye geldiğinde Leyla Hanım çok perişan haldeydi.Kızı Melisa sıtma olmuştu.Melisa ateşler içinde yatakta titreyerek yatıyordu. (Sıtmanın belirtileri, nöbetler halinde ortaya çıkar. Enfeksiyona neden olan plazmodiumun türüne göre, belirtilerin şiddeti, nöbetler ve görülme zamanları değişir.Nöbet başlamadan 2-3 gün önce hastada bazı belirtiler ortaya çıkar. Kişi, yorgun ve mutsuzdur. İştahı azalmıştır. Bunun dışında baş, bacak, sırt ağrıları görülebilir. Sıtma nöbetinde ilk görülen durum, titremedir. 2 saate kadar uzayabilir. Bütün vücut sarsılır. Titreme sırasında, ateş yükselir. Bu ateşin şiddeti, sıtmaya neden olan mikroba göre değişir. Deri kurumuştur ve sıcaklık hissi fazladır.
Ayrıca sıtmadan önce görülen başağrısı, nöbet boyunca da devam eder. Nabız yükselir ve hastada sinirlilik görülür. Sırt ve bacak ağrıları devam etmektedir. Sıtmanın ilerlediği durumlarda karaciğer ve dalakta büyüme görülür. Dalak yırtılırsa, iç kanama meydana gelir. Kansızlık görülebilir. Ayrıca hasta, solunum güçlüğü çekebilir.)
Doktorlar Melisa'nın durumu hakkında pek bilgi vermiyordu. Leyla Hanım tam 1 haftadır hastanedeydi.Leyla Hanım 1 haftadır kızı Melisa'nın gözlerini açıp anne demesini bekliyordu. Ama doktorlar Melisa için hiç de umutlu konuşmuyorlardı.
Doktorlar Leyla Hanım'a her şeye hazırlıklı olmalarını söyledi.Leyla Hanım durmadan ağlıyordu. Neredeyse göz pınarındaki suları bitirecekti.Leyla Hanım o kadar çok ağlamıştı ki gözleri kıpkırmızı olmuştu.Doktorlar bir zil sesiyle hemen Melisa'nın odasına koştular.Küçük kızın artık dayanacak gücü kalmamıştı. Doktorlar ne yaptılarsa Melisa'nın küçük bedenini hayata geri dönderemediler.Bunu Leyla Hanım'a söylemek gerçekten çok zordu.Çünkü tam 1 haftadır kızından gelecek iyi bir haberi bekliyordu.Leyla Hanım kızının acı haberini duyunca bayıldı.
Leyla Hanım hiç konuşmadı öylece kaldı.Tepki bile veremedi başından aşağıya kaynar sular dökülmüştü sanki.Çok garip görünüyordu. Belki de kızını kaybeden bir anne için böyle davranmakta haklıydı.Ama bu kadar çabuk hayattan vazgeçmesi çok garipti. Morga kızının cansız bedeninin yanına bile gidemedi.
Belki kızını en son mutlu gördüğü gibi hatırlamak istiyordur.Aradan bir kaç gün geçti . Melisa'nın cenaze işleriyle babası İskender Bey ilgileniyordu.Leyla Hanım kızının mezarına bile gidemedi.Evde oturup kızının fotoğraflarına,kıyafetlerine, oyuncaklarına bakıyordu.Kızı Melisa yanındaymış gibi gülüyordu.Arada kendi kendine konuşuyordu.Melisa'nın bakıcısı hemen doktor çağırdı.Doktor Leyla Hanım'ı muayene edince "travma sonrası stres bozukluğu" olduğunu söyledi.Ayrıca kızının öldüğüne inanmayıp onun hayatta olduğunu düşünerek kızıyla zaman geçiriyordu.Ama hiç kimseyle konuşmuyordu, kendini kızının odasına kapatmıştı.Sadece odada kızının anılarıyla avunuyordu. Doktor Leyla Hanım'ı klinige yatması gerektiğini söyledi. Ama Leyla Hanım kliniğe yatmayı reddetti.Bunun üzerine Leyla Hanım'a evde bakılmasına karar verildi.Leyla Hanım'ın odası bir hastanenin odasına benzetilmişti. Ama Leyla Hanım tedaviye cevap vermiyordu.Bunun üzerine Leyla Hanım'ın yemeğinin,içeceğinin içine ilaç konularak tedaviye cevap vermesi sağlandı.Leyla Hanım kendini kısa sürede toparlasa da artık o evde yaşamak ona iyi gelmiyecekti.Bunun üzerine kocası İskender Beyle küçük bir eve taşındılar.İyileşme sürecinde İskender Bey,karısı Leyla Hanım'a çok iyi destek ve moral verdi.Leyla Hanım kocasının verdiği destek ve morale çok kısa bir süre de iyileşti.Ama hep bir tarafı kırık kalacaktı.Hayatı boyunca hep bir tarafı eksik, buruk olacaktı.Leyla hanım evde biraz daha dinlendikten sonra yetimhaneye işinin başına geri döndü.Leyla Hanım'ın yetimhaneye geri dönmesine herkes çok sevindi.Leyla Hanım yetimhanede ki çocuklarla tek tek ilgilenip onlarla birlikte oyun oynadı.Hatice Hanım bu duruma çok şaşırdı. Çünkü çocuklarla çocukmuş gibi oynamazdı. Genellikle bir anne gibi oynardı.Şimdi ise çocuk gibi oynuyordu.Belki de kızının acısını içinde yaşıyordu.Yaşadığı büyük acıyı çocuklarla zaman geçirerek gidermeye çalışıyordu.Kimileri Leyla Hanım'a hak veriyordu.Ama kimileri de Leyla Hanım'ın aklı dengesinin yerinde olmadığını savunuyordu. Leyla Hanım'a deli muamelesi yapıyorlardı.Leyla Hanım çocuklarla vakit geçirince kızının acısını az da olsa unutmaya çalışıyor.Ne de olsa hayat devam ediyor.Leyla Hanım yetimhanede ki çocuklarla akşama kadar zaman geçirdi. Akşam olunca kocası İskender Bey yetimhaneye gelip Leyla Hanım'ı eve götürdü.
Bugün Leyla Hanım çok erken bir saatte gelip çocuklarla birlikte kahvaltı yaptı.Çocuklara bir şeyler yedirdi.Hatice Hanım da Leyla Hanım'a yardım etti. Leyla Hanım yetimhanede ki çocuklara "eğlenmek ister misiniz" diye sordu.Çocuklar hep bir ağızdan koro halinde "evet" dediler. Kahvaltılarını yapıp hep beraber lunaparka gittiler.Çok mutlu bir şekilde lunapark da eğlendiler.Bugünün sonuna kadar eğlenip , yemek yedikten sonra da yetimhaneye geri döndüler.
Çocukların hepsi çok mutlu ve eğlenmiş görünüyorlardı.
Çocukların mutluluğunu gören Leyla Hanım da çok mutlu oluyordu.Hatice Hanım lunaparka gelmemişti.Çünkü Berrak ve Umut küçük oldukları için Hatice Hanım da onların yanında kaldı.Hatice Hanım Leyla Hanım'ın durumuna çok üzülüyordu.Leyla Hanım için bir şeyler yapmak istiyordu.Hatice Hanım bunun için de Berrak ve Umut'la beraber Leyla Hanım'ın odasına gitti.Hatice Hanım,Leyla Hanım'a Berrak ve Umut'la zaman geçirmesini rica etti .Leyla Hanım bu olay karşısında çok mutlu oldu. Bir hafta boyunca Berrak ve Umut Leyla Hanım'ın evinde kaldı.Leyla Hanım Berrak ve Umut'a her geçen gün daha çok bağlandı. Berrak ve Umut'u kendi çocuğunun yerine koydu.Berrak ve Umut'u ölen kızı Melisa'dan hiç ayırmadı.Berrak ve Umut Leyla Hanım'ın yanında çok mutlu görünüyorlardı.Leyla Hanım'ın mutluluğu da kocası İskender Bey'i sevindiriyordu.Leyla Hanım'ı en son kızı Melisa'yla birlikte oyun oynarken böyle mutlu görmüştü. İskender Bey karısı Leyla Hanım adına çok seviniyordu.
Leyla Hanım'ın kızının ölümünden tam 2 yıl geçmişti. Leyla Hanım her geçen gün kızı Melisa'yı daha çok özlüyor onun hatıralarıyla hayatta kalmaya çalışıyordu.
Umarım verdiğim bilgileri sıkıcı bulmamışsınızdır .
UMARIM BU BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR.OKUDUKTAN SONRA OYLAMAYI UNUTMAYIN.
İnstagram: umutluhikayeleri
Beni İnstagramdan takip edin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE İKİ HAYAT (ARA VERİLDİ)
Teen FictionBu kitap size gerçekte yaşanabilecek , bir çok bilgiyle gerçekçi olan hayatınıza yön verecek , sevdiklerinize seni seviyorum fırsatı yakalayacağınız , soluksuz okuyacağınız , sizi derin derin düşündüren, tüm kalbinizle sizi etkileyen bazı bölümleri...