Bugün çok mutlu bir şekilde uyandım. İçimde çok farklı duygular vardı.Sanırım dün Umut'tan sonra ilk defa hayatımdaki en mutlu gün diyebilirim.Bugünden itibaren yeni hayatıma merhaba demiş bulunuyorum.Şimdi bu yeni sayfada Aras ve ben varım.Başka kimse yok. Sanırım bu duruma alışmak biraz zor olacak.Ama ben her şeyin üstesinden gelirim. Umut'u unutabilirim Aras'la çok mutlu olabilirim. Bu düşüncelerden sıyrılıp Lidya'nın odasına gittim.Ama Lidya odasında yoktu.Sadece yatağının üzerinde bir not vardı.Hemen notu açıp okumaya başladım.
"Günaydın prenses kusura bakma sabah evden erken çıkmak zorundaydım.Uyuyordun seni uyandırmaya kıyamadım. Seni seviyorum."
Notu okuduktan sonra kahvaltı yapmak için odadan çıkıp mutfağa inecektim.Tam merdivenden inecekken bir not daha ilişti gözüme.
"Günaydın.Mutfağa in. "
Bu notu Lidya mı yazdı niye tekrar günaydın diyor ki.Neyse çok fazla nota takılmadan mutfağa doğru inmeye başladım.Mutfak kapısında bir not daha buldum.
"Sanırım çok acıktın.Ama biraz bekleyeceksin.Kapı kilitli anahtar bahçede gömülü şimdiden kolay gelsin."
Şaka mıydı bu yok artık.Gerçekten kapı kilitliydi.Bahçeye çıktığımda bir not daha buldum.Gerçekten çok sinirlenmeye başlamıştım.
"Anahtar saksının altında onu da sen bulacaksın."
Sanırım bir oyunun içindeyim. Of bu ne ya! Çok acıktım ve uğraştığım şeye bak.Anahtar yok. Lidya yok. O-olamaz evden çıkarken anahtarı kapıda unuttum. Çok güzel dışarıda da kaldım tam oldu. Biraz bahçede dolandım. Çok geçmeden bir not daha buldum.
"Tamam çok yoruldun en sevdiğin çiçeğin yanına git."
Notu okuyup en sevdiğim sardunyaların yanına gittim. Saksının altında anahtarı bulunca çok sevindim. Ama dışarıda kaldığım için bu sevinç çok uzun sürmedi yine de evin kapısına doğru ilerlemeye başladım. Kapı açıktı. Bu kapı yanlışlıkla kapanmamış mıydı? Neyse içeriye doğru yürüdüm. Yerde dikenlerinden ayrılmış beyaz güller vardı. Hepsi çok güzel görünüyordu. Güllerden başımı kaldırdığımda çok güzel hazırlanmış bir kahvaltı ve beni gerçekten çok seven Aras vardı. Çok şaşırmıştım. Aras hemen bir şeyler söylemeye başladı.
"Umarım bana kızmamışsındır. Sabah sabah seni biraz yordum özür dilerim."
"Biraz kızmış olabilirim , çok yoruldum ve acıktım. Ama kahvaltı masasını görünce seni affettim. Ama aklıma bir şey takıldı hepsini tek başına mı yaptın?"
"Belki ufak bir yardım almış olabilirim. Kahvaltımızı yapalım sonra da ortalığı toplayalım dışarı çıkarız. Yarışa kadar gezeriz"
"Tamam"
Bugün Erva'yla Uraz'ın motor yarışı var. Onlarla geçirdiğim 5 ay içinde onlarla ilgili çok şey öğrendim. İkisi de tam anlamıyla motor tutkunu. Hani ne derler tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş Erva ve Uraz için denilmiş bir söz bence.Ama Uraz'ın motora olan tutkusu sanırım daha fazla. Motoru olmadan yaşayamaz gibi. Motor Uraz için sanırım vazgeçemeyeceği tek şey desem yalan olmaz.
Aras'la kahvaltıyı yaptıktan sonra kahvaltı masasını topladık. Daha sonra ben üstümü değiştirmek için odama çıktım. Dolabımı açıp siyah yüksek bel şort giyip üstüne de askılı beyaz bir tişört giydim çok fazla makyaj yapmadan aşağıya indim. Aras ağaç olmuştu beni. beklemekten Aras'a beklettiğim için özür diledim.
Arabayla sinemaya gittik. Çok güzel birgün geçtikten sonra motor yarışı için hazırlanmak için beni eve bıraktı. Aras da hazırlanmak için gitti.Odama gidip hazırlanmaya başladım sarı bir tşört ve siyah bir pantolon giydim . Sabah yaptığım makyajı tazeleyip dışarıya çıktım.
5 dakika olmadan Aras geldi hızlıca arabaya binip yarışın olduğu yere doğru gitmeye başladık. Yolda sürekli kimin kazanacağı hakkında konuşuyorduk. Aras Uraz'ın yarışı kazanabileceğini düşünüyordu. Uraz'ın hayat felsefesi motor tutkusu olunca kazanması da zor olmayacaktır. Tabi karşı taraf da var. Onlar da kazanmak istiyorlardır. Şimdiden nasıl bir yarış olacağını bilemiyorum. Heyecanlı bir yarış olacak. Ymarım iyi olan kazanır. Gönlüm Uraz'la Erva'nın kazanmasında ama hak eden kimse o kazansın.Sanırım onlardan daha fazla heyecanlıyım. İlk defa motor yarışı
izleyeceğim aksiyonlu olacak gibi. Bugün tuhaf bir gün olacak gibi içimde bir sıkıntı var. Bir şey olacak gibi sanki ya da benim boş kuruntum. Yarış çok güzel geçeçek ve bugün çok mutlu olacağım.
Biraz kısa bir bölüm oldu çok özür dilerim diğer bölümler daha uzun olacak.UMARIM BU BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNŞZDİR.
OKUDUKTAN SONRA OYLAMAYI UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE İKİ HAYAT (ARA VERİLDİ)
Teen FictionBu kitap size gerçekte yaşanabilecek , bir çok bilgiyle gerçekçi olan hayatınıza yön verecek , sevdiklerinize seni seviyorum fırsatı yakalayacağınız , soluksuz okuyacağınız , sizi derin derin düşündüren, tüm kalbinizle sizi etkileyen bazı bölümleri...