5.BÖLÜM (KAZA)

203 105 41
                                    

Sabah olmuştu.Korna sesiyle uyandım.Cama çıktım.Kapıda Used 2009 Nissan GT-R Pricing arabasıyla duran Aras' ı gördüm.Yukarı doğru geliyordu.Kısa süre sonra zil çaldı. Kapıyı Lidya açmıştı. Lidya Aras' ı görünce şaşırdı. Çünkü Aras' ı daha önce hiç görmemişti.Ben hemen Aras'a hoşgeldin dedim ve Aras 'la Lidya'yı tanıştırdım.

"Memnun oldum Lidya."

"Ben de memnun oldum Aras."

"Aras niye geldin? Bir şey mi oldu?"

"Bir şey olmadı. Seni kahvaltıya götürmeye gelmiştim."

"Ama olmaz. Lidya kahvaltıyı hazırlamış."

"O zaman yer varsa ben de kahvaltıya katılabilir miyim?"

Lidya benim bir şey dememe kalmadan hemen söze atıldı.

"Tabi ki katılabilirsin."

      Hep beraber Lidya'nın hazırladığı kahvaltı masasına oturduk. Kahvaltı yaptık. Ben kahvaltımı bitirdikten sonra odama giderek üstümü değiştirdim. Yüksek bel açık kot bir pantolon üstüne de gri tonlarında salaş bir t-shirt giyip saçlarımı da açık bıraktıktan sonra çok hafif makyaj yapıp odadan çıktım. Aşağı indim. Aras' la birlikte okula gitmek için evden çıkıp arabasına binip okula doğru yol aldık. Kısa bir süre sonra okula vardık. Arabadan havalı bir şekilde indik. Okulun bahçesinden okulun giriş kapısına doğru yürüdük. Daha sonra yanımıza Erva'yla Uraz geldi.Ben Erva'yla sohbet etmek için okulun bahçesindeki bir banka oturduk.Aras da Uraz'la karşımızdaki banka oturdular. Erva'yla bana Aras hakkında bir şeyler söyledi.

"Aras sana çok değer veriyor. Selen'den sonra ilk defa böyle yüz güldü. Sen ona iyi geliyorsun."

"Nedenini bilmiyorum ama Aras' da bana iyi geliyor.Onda anlamdıramadığım bir şey var."
Sanki onu Umut'a benzetiyordum. Dış görünüş olarak değil içsel bir şey bu. Bunları içimden söylemiştim.

      Ben Erva'yla konuşurken Aras' la Uraz karşıda konuşuyorlardı. Birden gözüm Aras' a ilişti bana bakıyordu. Yanaklarım kızardı ve yüzümü çevirdim.Erva bana dönerek:

"Neden yüzün kızardı.?"

"Yüzüm felan kızarmadı ki." diyip önümdeki şişeden suyumu içtim.

"Emin misin?"

"Evet eminim." Bunu emin olmadığım halde eminim demiştim. Aslında yüzüm kızarmıştı. Ama Erva'ya belli etmek istememiştim.

Biraz bahçedeki bankta oturduk. Daha sonra da Aras yanımıza geldi.Ben de Erva'nın yanından ayrılıp Aras' la beraber sınıfa doğru çıkmaya başladık. Sonra arkamdan birinin bana çarpmasıyla irkildim. Bana çarpan Selen'di.

"Ay pardon canım ya görmedim." Konuşmasında alaycı , kibirli, küçümseyici bir hava vardı. Gözleri de seni öldüreceğim der gibi sinir ve nefretle bakıyordu.

O an sinir olmuştum. Ama yanımda Aras olduğu için pek belli etmedim. Aras bana bakıyordu, sinirlendiğimi anlamıştı.Ben tam Selen'le konuşacakken Aras araya girdi.

"Tamam kızlar ufak bir kaza büyütmeyelim. Sen de git Selen."

"Görüşürüz Aras."

Ben Aras'a bakıyordum Aras da bana sonra Aras'a:

"Neden araya girdin?" Bunları sinirli bir şekilde söylemiştim.

SADECE İKİ HAYAT (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin