2. heb je het tegen mij?

653 31 4
                                    


*ondertussen aangekomen bij het dhd kantoor*

Link p.o.v

Een zucht glipt langs mijn lippen naar buiten. Toen ik binnen kwam lopen zag ik Joost, milan, don en harm al zitten."we kunnen beginnen" zei ik vol enthousiasme."nee, we moeten nog even wachten op Jeremy" zei milan. "Jeremy?" Vroegen Joost harm en ik tegelijkertijd. "ja" hoorde ik don nog zeggen "hij is een nieuw dhd lid" zei don. "Leuk!" Riep ik. Een paar minuten later zag ik een kleine jongen met bruin haar binnenlopen. Hij gingen zitten op de stoel naast Don. Hij zag er heel verlegen uit.

Jeremy p.o.v

"Shit!" Ik ben te laat roep ik terwijl ik de auto uitstap. Heel verlegen loop ik het kantoor gebouw binnen, Daar zie ik een hele langen jongen zitten met blond haar daarnaast zit een kleinere jongen met blond haar en daarnaast zit een jongen met bruin haar hij heeft een gele muts op. Ik ga langs don zitten en zeg niks meer. Even later komt milan en stelt iedereen voor. "Jongens dit is jeremy, en Jeremy dit zijn de jongens ik stel ze wel even voor de lange blonde jongen heet Joost de kleinere blonde jongen heet harm en als laatste de jongen met de gele muts heet link" hoor ik milan zeggen. "we kunnen beginnen met opnemen" hoor ik don roepen.

*na de opnames*

Joost p.o.v

Na de opname geef ik een seintje aan harm en link dat ze mee moeten lopen. Gelukkig hebben ze het Door en lopen mee. Eenmaal bij de kantine aangekomen hoef ik al niks te zeggen of harm zegt al "over jeremy zeker?" Knikkend kijk ik rond of er niemand is. Ik hoor link zacht zeggen "hebben jullie ook gemerkt dat hij zo bang en verlegen was?" Ik zie harm knikken. "Zullen we vragen of hij zin heeft om bij ons te komen chille vanmiddag beetje games spelen je weet wel" zei ik overtuigend. Tegelijkertijd zeiden harm en link "ja". Met een fles cola tussen mijn armen lopen we terug naar de groep.
Ik zet de cola op tafel en plof neer in mijn stoel.

Link p.o.v

Neergeploft in mijn stoel staar ik naar jeremy. Ik heb een hoop vragen in mijn hoofd Welke games vind hij leuk? zou hij bang voor ons zijn? Zou hij mee willen straks?

Jeremy p.o.v

Ik voel dat ik word aangekeken. Wat moet ik doen! Terug kijken? Wegrennen? Of een gesprek beginne? Voorzichtig kijk ik een beetje naar boven en zie dat link naar me kijkt hij word op zijn schouder getikt Door Joost. in mijn linker ooghoek zie ik milan en don naar de kantine lopen. Op het moment dat ik wil opstaan hoor ik iemand mijn naam zeggen "Jeremy was het toch" zei link "j-ja" stotterde ik. Ik zie link geschrokken naar mij kijken Komt het Door mijn gestotter? Voorzichtig hoor ik link vragen "heb je misschien zin om met mij en harm bij Joost te gaan chille dan kunnen we elkaar beter leren kennen?" Wacht wat vraagt hij dat echt aan mij? Nooit heeft iemand gevraagd of ik mee wilde. "Ja!" Zeg ik en blij maar ook verlegen loop ik met ze naar de uitgang van het gebouw.

Joost p.o.v

ik had nooit gedacht dat jeremy ja zou zeggen. Maar het is inderdaad een leuke kans om elkaar beter te leren kennen. Harm heeft al een tijdje niks meer gezegd. Ik stoot hem aan op de hoop dat hij iets gaat zeggen.

Harm p.o.v

Zachtjes voel ik een stoot tegen me been. Het was Joost hij keek naar mij en daarna na jeremy. Ooh hij wil dat ik iets ga zeggen tegen jeremy. Hmm wat zou ik zeggen?" Leuk dat je meegaat jeremy!" Zeg ik met een lach op me gezicht. Ik zie dat jeremy een lach op zijn gezicht krijgt maar ik zie ook dat hij nog verlegen is."Laten we maar naar de auto" gaan hoor ik Joost nog zeggen.

Dit was een korter deel dat komt omdat ook echt nog heel veel huiswerk heb maar wel iets wilde plaatsen☆♡ (680 woorden) ♡☆

Een blijvend litteken! [Voltooid❤]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu