23. my best friend!

320 19 4
                                    

Nieuw deel warning hij  is kort sorry alvast. Vakantie is nog gaande.  Morgen ga ik naar waterpark heb er zin in! Veel plezier met lezen.

Jeremy p.o.v
Ik zie meer dan 10 gemiste oproepen van link. Ik loop weer naar mijn slaapkamer en kijk naar mijn armen, de littekens komen er al op.  Ik krijg een bericht melding van link

Link❤:
Kom je straks bij mij film kijken en chillen maybe gamen?

U:
Ja is goed hoe laat?

Link❤:
Uhm 9 uur kan dat?

U:
Geen probleem!

Ik leg mijn telefoon weg en neem een douche.

Pascall p.o.v
Ik start mijn telefoon op en bel link. Misschien heeft hij zin om iets te doen.

Link:
met link?

Pascall:
Hoi link met pascall. Ik had een vraag je heb je zin om iets dte doen vandaag.

Link:
Ja leuk Maar ik had ook met Jeremy afgesproken iets te doen. Denk dat hij het niet Erg vind als jij erbij bent. Maar hij kent je nog niet.

Pascall:
Ooh okee. Laat maar weten of hij het erg vind.

Link:
Ben maar gewoon om 9 uur bij me. We zien wel.
Doeii

Pascall:
Later. Tot straks.

En de telefoon werd opgehangen. Ughh die kabouter is er ook bij. Boos smijt ik mijn telefoon weg. "Wacht!" een idee springt in me op. Ik grijp naar mijn telefoon en tik er een nummer in, op de hoop dat er word opgenomen.

Ronald en Duncan:
Yo met ju boiiss

Pascall:
Heey ik heb een plan. Ik ga vanavond met Jeremy en link chillen. kunnen jullie die knol dan vergiftigen. Zijn leven moet kapot en dat kan door link en dat paard van hem af te nemen.  We hebben om 9 uur afgesproken bij link als jullie dan naar die knol gaan.

Ronald en duncan:
Is goed maat! Ik Fix het voor je we SMS'en  wel als het geslaagd is.

Grijnzend leg ik mijn telefoon weg. Ik zorg ervoor dat Jeremy nooit meer gaat lachen als hij opstaat en naar bed gaat.
 
Jeremy p.o.v
Ik maak me droog en trek me kleding aan. Ik ga nog even naar het bos om spirit te bezoeken. Rustig loop ik naar de bossen, de komen komen dichterbij en ik word vrolijk van de rust. Ik roep spririt en hij staar binnen tien minuutjes voor mijn neus, ik pak mijn telefoon en maak een foto met hem en mij samen.  de foto is echt om van te smelten! Spirit komt dichter bij en likt mijn scherm af. Zijn Hoofdje laat hij rusten op mijn schouder, ik Streel met mijn vingers over zijn neus. De connectie is er zeker! "Ik Moet gaan poeperd. ik hou super veel van je en je moet weten dat ik er ben voor je!" mijn hart luch zich op. Een kusje op mijn wang, geeft een vertrouwt gevoel. Ik aai hem nog een keer en verlaat het gebied. Onderweg naar link.

Ben nog steeds op vakantie!
kortere Delen iknow sorry.

-xxx-

(600 woorden)

Een blijvend litteken! [Voltooid❤]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu