Heey hallo, mijn vakantie is soort of begonnen. Ik ga heel veel schrijven want ik binnekorr een week weg en dan wil ik niet heel de tijd achter mijn telefoon Snappie. Maar ik ga proberen te schrijven zoveel mogelijk want dan hoef ik op vakantie bij de wifispot (als die er is) alleen maar te publiceren.
Nummer hierboven is rjsjiwhdu😍
Nichtcore- roses (Shawn Mendes)Link p.o.v
We zijn bij mijn huis aangekomen, ik zie jer nog rustig slapen. Ik til Jeremy eruit en bedank de taxichauffeur. Moeilijk maak ik de voordeur open. In de woonkamer laat ik Jeremy zacht uit mijn arme op de bank gleiden. Na een paar minuten word Jeremy wakker, hij kijkt erg verward. Ik ga langs hem liggen en geef hem een kus. "Heb je zin om morgen een video op te nemen op het dhd kantoor" vraag ik wel rustig zo dat jer het kan horen. Hij knikt, ik geef hem een knuffel en loop Naar de keuken. Ik zet de water koker aan en pak twee glazen en doe er bij elke 1 suikerklontje in, ik pak rooibos want dat vind jer heel lekker. Ik schenk de thee in en haal het zakje na een paar minuten eruit. Ik ga langs jer zitten en zeg dat de thee klaar is. Hij gaat rechtop zitten en drinkt rustig zijn thee op.*volgende ochtend
Jeremy p.o.v
Ik word op de bank wakker en zie link tegenover mij liggen op de andere bank. Ik sta voorzichtig op om niks te belasten, sjokkend aangekomen in de keuken neem ik wat medicijnen en maak een lief ontbijtje voor link klaar. Als het klaar is maak ik link ruw wakker "opstaan bolleboosje!" en ik schud hem lachend door elkaar. Ik zie zijn mondhoeken omhoog gaan. "Fuck you jer" giegechelt hij. Hij kijkt mij ondeugend aan, en spring op mij en begint me te kietelen. Lachend begin ik in het rond te schoppen. Ik weet zijn handen vast te pakken en druk ze stevig op de bank. Ik geef hem een kus "is je eigenlijk al opgemerkt dat het ontbijt klaar staar op de tafel" en ik wij er naar toe. "Uhm nee" zegt link een beetje beschaamt. We beginnen te eten en voeren een lang gesprek. "O oeps we moeten zo vertrekken naar het dhd kantoor!" roept link zowat door de kamer. Snel kleden we ons om en stappen in de auto. Aangekomen bij het kantoor duwt Harm ons snel naar binnen en sist dat we gaan beginnen. "Vandaag doen we een soort van Q&A" bespreekt Milan met mij link en don. We hebben een twee geplaatst en wachten een uurtje. Iedereen zit In de kantine appeltaart te eten maar ik heb helemaal geen trek. Ik doe mijn oortjes in en sluit mijn ogen.
ZET DE MUZIEK AAN HIER XD.
Het is goed dat ik tussendoor even rust. Dat heeft het ziekenhuis zelf aangeraden. Ik leg mijn telefoon aan de kant en ga voor de opname klaarzitten. We beginnen en Milan doet zoals normaal de intro "hallo mensen van dagelijkhaadee! En leuk dat jullie kijken naar een nieuwe video mijn naam is Milan knol en ik ben samen met don link en jeremy en vandaag gaan we een twitter Q&A doen". we lachen een heleboel maar ik ben er niet helemaal bij, ik voel dat ik erg afwezig ben. Er worden veel vragen gesteld en er word veel gelachen. "wat vinden jullie van Liry " vraagt een meisje op twitter. Ik en link kijken elkaar aan en link begint te blozen. Ik geef hem een knuffel. En roep enthousiast naar de camera " sorry boyyyss en girlllss he is already mine" en ik geef een knipoog in de camera. Achter de camera schreeuwen Joost en Harm in koor "maak screenshots!". er zijn echt al 35 vragen beantwoord, en we doen er nog een paar. Don leest de vraag voor en hoe verder hij komt hoe langzamere hij leest "wat vinden jullie van snijden? Ik vind het zelf niet slim omdat je anderen mensen pijn doet en je denkt alleen maar aan jezelf" don kijkt ons verward aan en link breekt de stilte "ik vind het inderdaad ook erg idioot het kost je je leven en je word er echt niet beter op. dan lijk je ook nik een psychopaat" hij zegt het wel heel vastberaden. Een geïrriteerde zucht komt uit mijn mond, en ik rol met mijn ogen. "En jij jer?" vraagt Milan. Wat moet ik zeggen? Ik was helemaal stil maar zonder dat ik het besefte deed mijn hart wat hij wilde "ik vind snijden niet egoistisch. Want als je zelf het leven niet fijn vind door wat dan ook, en jij wil proberen een licht puntje te zoeken, heb je medicijnen nodig om verder te kunnen en zo kan snijden een medicijn zijn voor iemand. En psychopaat vind ik een afkeurende mening zo kan je iemand behoorlijk zwart maken onder de mensen. snijden doe je niet zomaar voor aandacht maar omdat je problemen hebt" zeg ik op een enorm eigenwijze toon. Ik zie don met open mond naar mij kijken, link zijn gezicht veranderd in woede "wtf jer! Wat is er met je? Waarom doe je zo? waarom verneder je me zo!" de woede is van zijn gezicht af te lezen. Ik spring op van de bank en de pijn schiet in mijn heup maar ik negeer de pijn "Nee psychopaat is niet vernederend!" ik schreeuw het uit. "jer echtwaar wat is er met je? Het was toch mijn mening!", boos schudt ik mijn hoofd "nee link" en ik stamp het kantoor. Achter mij hoor ik link roepen dat ik terug moet komen "laat Jeremy maar" zegt don om link te kalmeren. Als ik het gebouw uit ben ren ik zo ver weg als ik kan. in het bos loop ik al rustiger en ga ik op het bankje bij het meer zitten. Ik sluit mijn ogen en geniet van de stilte, de wind en het gefluit van vogels. Ik pak mijn mes en maak meer krassen op mijn arm, het is een verslaving geworden ik wil het niet meer maar het is mijn medicijn! De tranen die ik laat nemen mijn bloed mee naar de grond. Even is het doodstil zo doodstil dat ik alles weer voor me zie, link aan mijn ziekenhuis bed, ik aan zijn ziekenhuis bed, mijn opa leven en overleden in zijn ziekenhuis bed en de begravenis waarom is alles zo negatief? en Dan hoor ik stappen uit de bosjes komen. Shit! Is dit link? Of don? Milan? Harm? de stapjes komen dichterbij ik sluit mijn ogen en daar zit ik dan verkrampt op het bankje met mijn opgestroopte mouwen, armen vol bloed en bang voor wie het is.
Er word gehijgt in mijn nek een warme Adem, beslist draai ik mij Om en zie ik een lief klein paardje voor me staan. Ik Zie het veulen schrikken en naar achter deinse. "Het spijt me lieverd, ik-ik ben gewoon een Loser" het is de waarheid denk ik in mezelf een traan ontsnapt uit mijn ooghoek en loopt langzaam naar beneden. een hoofdje word op mijn schouder gelegd, het is het veulen ik geef een aai over zijn bol. zo zit ik nog een half uur lang vertrouwd bij mijn nieuwe beste maatje die steun biedt.Milan p.o.v
Met tegenzin ben ik de video aan het editen. nu ben ik bij jer zijn felle reactie, dit moet ik eruit halen anders beschadigd het jer en link hun carrière. Ik kijk nog even alles na en merk ook dat jer raar doet. Ik knip het stukje eruit, door de ruzie is er geen outro opgenomen. Ik pak de camera en begin "sorry mensen maar we waren de outro vergeten. Dus bij deze bedankt voor het kijken hier kun je aboneren en als je hier klikt kun je een ander filmpje kijken. En vergeet geen leuke reactie en een Like achtertelaten als je hebt genoten!" ik plak het erachter aan en render de video. Wanneer ik na het renderen de video opnieuw kijk zie ik dat Jeremy al de hele tijd afwezig is toch besluit ik de video te uploaden want het valt niet erg op en hij is wel grappig. Upgeload en klaar! Ik sluit mijn computer af en ga al vroeg slapen.Alright deel 18 ook al klaar! Ik vond dit persoonlijk tot nu toe het leukste deel idk why maarja. Vonden jullie link zijn antwoord correct of was juist Jeremy zijn reactie correct? Zeg het maar beneden! En ik weet ook niet hoelang het boek nog duurt dusja moet nog even inspiratie opwekken. Fijne avond :D kapot lang deel dit maar wel tof
(1454 woorden)
JE LEEST
Een blijvend litteken! [Voltooid❤]
FanficWanneer Milan Link en Jeremy vraagt om een video te maken op het dhd kantoor leren Jeremy en Link elkaar kennen. er ontstaat een sterke maar ook een aparte vriendschap tussen hun twee. maar weten jeremy en link echt alles van elkaar? Er gebeurd veel...