NIEUW DEELTJE DEZE KEER SPANNENDER!! Liedje hierboven is wel fking mooi <3
Link p.o.v
We zijn bij Jeremy zijn huis aangekomen,ik pak de spullen uit de auto en daarna til ik jer uit de auto. Ik neem jer mee tot aan de voordeur. Ik probeer met een hand de voordeur open te maken en .... YES HET IS GELUKT. Ik loop naar binnen en laat Jeremy uit mijn handen glijden, snel pak ik zijn spullen en breng ze binnen. Jeremy is op de bank dieper in slaap gevallen. Ik pak mijn telefoon en stuur een SMS naar don,Milan,Harm, Joost en ronald of ze naar jer willen komen. Ze antwoorden allemaal ja. Oke over tien minuten zijn ze hier. Ik ga langs jer zitten op de bank. Ik Streel mijn hand door zijn haar, want slaapt hij schattig. Een gaap ontsnapt uit mijn mond. Ik ga langzaam langs jer liggen en val In slaap. Ik schrik wanneer de bel gaat... Ojaa hun zijn er al. Ik sta rustig op, gelukkig jer slaapt nog ik sluip naar de deur en maak hem zachtjes open. Iedereen loopt rustig binnen "blijven jullie in de gang dan gaan we hem verrassen" fluister ik. Ik loop de woonkamer in en ga langs Jeremy zitten en schudt hem door elkaar. Oké snel handelen link denk ik in mezelf. Ik fluit naar de gang dat is het teken dat ze moeten komen. Ik schudt Jeremy nog een keer. Ik zie dat hij wakker word. Ondertussen is iedereen al in de woonkamer, om jer extra goed wakker te maken schudt ik hem nog een keer door elkaar. Jeremy doet nu zijn ogen open, hij trekt lijkbleek weg "wtf link Doe normaal je liet me super erg schrikken!" schreeuwde Jeremy naar mij. De woede stond in zijn ogen.
Jeremy p.O.V
De angst van link is van zijn Gezicht af te Lezen, maar tegelijkertijd verander die angst in woede "sorry Jeremy dat wij je zo lieten schrikken maar je hoeft ook niet zo stom doen!" riep hij naar mij. "Sorry" stotterde ik terug. Ik keek even rond en zag daar don, Milan, Joost, link, Harm en ronald. Ik werd rood van schaamte, na een tijdje brak Milan de stilte en zei "en jer heb je nog ergens last van?". Opgelucht knikte ik wel met mijn hoofd en wees ik naar mijn been. We hebben nog zo'n anderhalf uur samen met de groep gekletst en gelachen, toen iedereen weg was ruimde link alles op "waarom schrok je straks zo van ons? Het was niet aardig om zo uittevallen" zei link op een voorzichtige toon. "Gewoon, hoe zou jij het vinden om door elkaar geschudt te worden" zei ik geërgerd. "We deden toch niks verkeerd. We vielen je niet aan hoor!" zei link met een verhefde stem. " toch had ik het gevoel Dat, dat ging gebeuren" zeg ik mopperend. "Vertel me dan waarom je dat dacht! Wat is er aan de hand jer? ik heb je nooit iets misdaan! Vertel het me dan nu, ik weet dat je iets niet hebt verteld dat voel ik!" schreeuwde hij boos. "Nee, je hoeft het niet te weten!" ik schreeuwde me longen uit het lijf. "We hebben een relatie, waarom vertrouw je me niet" zei link verward. Waarom laat link het niet met rust? waarom begint hij er over? Met rollende ogen kijk ik weg. "Ik weet dat we een relatie hebben" zei iK tegen hem op een rustige toon. "Waarschijnlijk betekent onze relatie niet zoveel voor jou als voor mij Jeremy. Ik denk dat onze relatie geen nut meer heeft als je mij niet alles verteld" zei link nu heel droevig. Een brok schoot in mijn keel, ik keek hem versteld aan en voordat ik had ingegrepen liep hij verdrietig de deur uit. Met een klap hoor ik de voordeur dichtslaan.
Link p.o.v.
Waarom verteld jer niks? Ik heb hem toch ook alles verteld? Verdrietig ren ik thuis de Trap op, en val ik neer in mijn bed. Als ik naar recht kijk zie ik op het nachtkastje een foto staan waar ik en jer samen opstaan. Boos smijt ik de foto van het kastje. tranen rollen over mijn wang, ik ben hem kwijt. De gedachtes blijven door mijn hoofd spoken. Maar ik heb Jeremy ook niet alles verteld! Schiet me dan te binnen. Jer weet niet eens dat mijn vader alcoholist is en mij mishandeld heeft. Boos sla ik me eigen hard tegen mijn hoofd.
Jeremy p.o.v
Lekker bezig jer! Ben je nu blij? Je bent alles kwijt. Je vrienden, je familie, en het aller ergste link! Ik ren naar de keuken en trek de bestek la open. Ik pak een mes en ga op mijn slaapkamer zitten. Terwijl ik me eigen uitscheld voor loser en loner zet ik met trillende handen het mes tegen mij linker arm. Ik trek met het mes strepen op mijn arm. Ik knipper met mijn ogen want ik wil niet huilen. Langzaam zie ik het bloed eruit lopen een druppel valt op mijn hand. heb ik nu genoeg geleden? Moet het leven echt voor mij zo verder gaan? Ik loop naar de badkamer en gooi het mes in de wasbak. Ik zet de douche aan en ga eronder staan. Ik zie het water mijn bloed mee nemen en uiteindelijk verdwijnt het in het putje. Ik droog me op en ga boos op bed liggen. Waarom verpest ik mijn leven!
Ik sta op en doe een paar spullen in mijn Tas, ik ren naar buiten. Het is al donker. "ik ga weg!" schreeuw ik hard door de straat, het is zo stil dat ik het hoor galmen in de verte. Ik kijk nog even naar link zijn huis, ik heb gelukkig een foto van ons twee in de tas gedaan. Nu ga ik echt ik ren de straat op maar er komt heel snel een auto aangereden, ik sta verstijfd en de felle lichten komen dichterbij...EINDE HEB SUPER LANG HIEROVER GEDAAN WAJOO😂😂 (1000 WOORDEN)
JE LEEST
Een blijvend litteken! [Voltooid❤]
FanfictionWanneer Milan Link en Jeremy vraagt om een video te maken op het dhd kantoor leren Jeremy en Link elkaar kennen. er ontstaat een sterke maar ook een aparte vriendschap tussen hun twee. maar weten jeremy en link echt alles van elkaar? Er gebeurd veel...