6. HELP ME!

617 29 13
                                    

Heey mensen. Sorry voor niks schrijven had t druk maar hier een nieuw deel. Dit liedje past niet helemaal bij het deel maar, die hard Shawn Mendes fan hier🙋🏼.
Veel plezier met lezen.

Link p.o.v

Het is 12:00 als ik wakker word. Ik kijk naar rechts en word meteen blij, daar ligt Jeremy. Ik kijk 5 minuten naar hoe hij nog slaapt en hoor dan geritsel langs me. Ik draai me om, Joost is al wakker ik fluister naar Joost "heey joossiee". Ik zie hem schrikken maar tegelijkertijd lacht hij. "Je liet me schrikken link!" lacht hij . "shhh ze slapen nog" zeg ik snel. "Ojaa" zegt Joost met een beschaamt gezicht. "Zullen we een ontbijtje voor ze maken?" fluister Joost. "Ik voor Harm jij voor jer" en hij geeft een knipoog. Zonder er bij na te denken vergeet ik te vragen waarom hij knipoogt. Maar snel knikte ik ja, we kruipen zachtjes uit onze bedden en lopen naar de keuken. Joost pakt 2 borden en messen. Hij pakt de harde broodjes en croissantjes en warmt ze op. Ik pak 2 eieren en kook ze. Ondertussen zijn de broodjes al klaar ik pak een croissantje en een Broodje, op het croissantje smeer ik aardbeien jam en op het broodje strooi ik hagelslag. Het eitje heb ik in een eierdop gezet. nu ga ik thee zetten. ik loop richting de waterkoker en stoot super hard mijn kleine teen tegen een plint. "Auwww" Kreun ik en de tranen springen in mijn ogen.

Jeremy p.o.v

Ik hoor een Kreun en word wakker. Ik zie link met tranen in zijn ogen. al gauw zegt hij tegen Joost dat het gaat. Mmm het ruikt hier lekker. Ik kijk wat link allemaal doet in de keuken. "Klaar" hoor ik Joost zeggen "ik ook" fluistert link terug." Kom dan gaan we het brengen" hoor ik Joost fluisteren. Snel doe ik alsof ik slaap. Ik voel getik tegen mijn schouder en een lieve zachte stem zegt "jer word wakker". Ik doe mijn ogen open en zie link naar mij lachen. Ik begin te bloossen, "ik heb een ontbijtje voor je gemaakt" ik begin breed te glimlachen. "dankje linkie" nu zie ik link blozen ondertussen is Harm ook al wakker en heeft al bijna zijn eten op. Link gaat dicht langs me zitten en eet zijn eten op. Het voelt fijn dat hij er is en zo dicht bij zit. Maar waarom voel ik dit? Dit heb ik nog nooit eerder gevoeld? en al helemaal niet voor een jongen? B-ben ik verliefd? ik kijk weer naar link. wat glinsteren zijn groene ogen toch Mooi denk ik in mezelf. Volgens mij vind Ik li,nk echt leuk? ik ben verliefd op link! Iedereen heeft zijn eten op en Harm schreeuwt opeens heel hard "zullen we GTA gaan spelen?" ik knik ja en link en Joost ook. We lachen en spelen heel lang. Onder tussen is het al 16:00. "ik moet naar huis" Zei ik. Link knikte en zei "oké dan ga ik mee". We pakte onze spullen in en liepen naar de fiets. Link stapte op en ik stapte Achterop. Ik pakte link goed vast zodat ik niet zou vallen. daar fietsen we dan 10 minuten lang opweg naar huis. "We zijn er!" zei link lachend. Ik stapte af en pakte mijn spullen. "U-uhm jer?" zei link zacht. "Ja?" zei ik en ik keek hem vragen aan. "I-ik vind..." voordat Link zijn zin af kon maken pakte ik zijn hand en gaf hem een kus op zijn voorhoofd. Hij keek me verbaasd aan. Ik glimlachte en maakte de voordeur open, ik keek hem aan en liep naar binnen. Achter mij sluitte de deur.

Link p.o.v

Ik stond verstijft op de stoep. Wat is er zojuist gebeurt? Verward fietste ik naar huis. Mijn moeder stond buiten in de tuin te werken. "Heey mam" riep ik blij en ik gaf haar een knuffel. "Waarom ben jij zo blij?" vroeg ze. "Uhm ja mam, ik moet je iets bekennen, i-ik ben homo" zei ik bang en beschaamd tegen haar. Ik zag dat ze schrok de tranen sprongen in mijn ogen "sorry, sorry dat ik jullie teleurstel" snotterde ik. Net op het moment dat ik wou wegrennen, riep mijn moeder " heey lieffie ik ben niet boos of teleurgesteld ik ben eigenlijk heel blij voor je, link je kan altijd alles tegen me zeggen hoor je dat?" dat was geruststellend en ze gaf me een aai over mijn bol. Blij keek ik haar aan. Ik wees naar jeremy's huis "daar woont hij en zijn naam is jeremy". Trots keek ze me aan "ik hou van je ondanks dat je homoseksueel bent!" we gingen naar binnen, net op tijd want mijn moeder had al 2 pizza's in de oven gedaan. We aten ze op, ik hielp haar met opruimen en liep naar boven. ik heb gevraagd of Joost en Harm konden Skype om 19:00 net toen ik Skype wilde opstarten kreeg ik een appje van jer er stond in "ik hou van je❤" "Ik ook van jou❤❤" typte ik terug. Snel joinde ik de call met Harm en Joost.

Joost: link waarom wilde je zo nodig Skype?
Harm: inderdaad?
link: jullie weten dat ik homo ben toch?
Joost: ja
Harm: ja dus..
Link: ik heb een relatie met Jeremy.
Harm: omg link dat is zo leuk.
Joost: ik wist het wel, wel cute Hoor LIRY
Harm: hahahah
Link: thanks jongens maar ik ga weer ben moe. Later, Later!
Joost: doeiii
Harm: daggh

*je kunt nu het liedje hierboven aan zetten vond ik zelf wel lekker lezen*
Ik sloot mijn Skype af. Ik hoor de deur met een klap dichtslaan. Ik maak zachtjes de deur open en kijk naar beneden. Ik zie mijn vader weer dronken tegen de kast lopen. Hij loopt de woonkamer binnen. Ik ga op de trap zitten en kijk hoe hij aan het struggelen is. Ik hoor mijn moeder schreeuwen "waarom ben je altijd dronken denk toch is aan link! Hij verdient het niet om zo te leven" ik stop mijn vingers In mijn oren en begin te huilen. Het geschreeuw van mijn ouders komt door mijn vingers heen. Ik haal mijn vingers uit mijn oren. Ik zie mijn vader dreigend op mijn moeder aflopen, HELP ME! Riep ze en hij geeft haar een klap in haar gezicht. Ze word lijk bleek. "Help me " snikt mijn moeder. Ik twijfel geen moment en ren de woonkamer binnen "BLIJF VAN HAAR AF!" riep ik boos. Ik zie dat mijn vader nog een klap wil verkopen aan mijn moeder, snel spring ik voor mijn moeder en vang de klap op. Ik beuk hem in zijn maag en hij dijnst naar achter. Mijn moeder rent richting de keuken om dekking te zoeken. Ik kijk naar haar maar wanneer ik me omdraai word het zwart voor me ogen, ik voel een dreun tegen mijn hoofd.

Jeremy p.o.v

Ik loop naar beneden mama en papa zitten samen op de bank. Ik loop de kamer in ze kijken me verbaasd aan "wat doe jij beneden?" lacht mijn vader. "Nou, ik wil jullie iets zeggen" zei ik verlegen. Ze keken me vragend aan. "I-ik ben homoseksueel en heb een vriend" zei ik, opgelucht ademde ik uit. Nog steeds keken ze me vragend aan. "Oké, uh het is een raar idee om nu te bedenken dat je homoseksueel Bent maar het maakt me niks uit. Je bent nogsteeds dezelfde toch?" zei mijn moeder. Mijn vader knikte. Ik keek ze blij aan. "en? Hoe heet hij?" vroeg mijn vader belangstellend. "Link" zei ik trots "hij woont tegenover de straat en dan een paar huizen verder". Ik lachte en draaide me om, als ik de hal in loop zegt mijn vader "jer? Ik houdt nog steeds van je jongen!" ik lachte naar hem en liep naar boven. Ik Ging op bed liggen ik denk aan link. Dan ga ik een film kijken op netflix. Ik hoor sirenes. het geluid komt steeds dichter bij. Ik stop mijn film en loop naar het raam, ik maak hem open en kijk naar buiten. De ambulance rijd de straat in, wacht wat! Hij stopt bij het huis van link. Ik blijf Kijken, ze nemen de brancard mee naar binnen. 15 minuten later komen ze naar buiten, er ligt iemand op het is een jongen. DAT IS LINK! Ik wrijf even in mijn ogen of het wel echt is, maar ik zie het nog steeds. De ambulance sluit zijn deuren en rijd met sirenes de straat uit. Ik ren naar beneden "mam pap link! H-hij is meegenomen naar het ziekenhuis" Zeg ik met me ogen vol tranen.

link p.o.v

Ik word wakker. Ik zie twee mannen en een vrouw, de vrouw doet iets bij mijn arm en de mannen kijken me aan. Als ik naar links kijk zit daar mijn moeder. Ik ben moe, heb pijn en me ogen open houden is zwaar. En het werd weer zwart voor mijn ogen...

HOLY SHIT wat is in dit hoofdstuk veel gebeurd! Spannend. Hier is het nieuwe deel extra lang thanks dat jullie nog lezen. Respect voor jullie!
(1519 woorden).

Een blijvend litteken! [Voltooid❤]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu