14. slaapfeestje met de squad!

389 19 5
                                    

Sorry maar dit word toch echt een korter deel want heb niet veel tijd srry xx

Jeremy p.o.v
Verstijfd lig ik in bed. Bang voor het gekraak, wie is dit? Nogmaals zeg ik "Hallo?" er komt geen antwoord. Heel even is het stil maar al snel schrik ik van de harde regen die op het dak valt. Kom op Jeremy je bent geen mietje kijk of er iemand is. Dalijk is het een dief! Voorzichtig rol ik mijn bed uit en sta ik op. Sluipend maar langzaam volg ik mijn weg naar de andere kant van het huis. Ik ben bij mijn ouders hun Kamer, hier komt het geluid vandaan. Hard sla ik de deur open en storm naar binnen, achter mij hoor ik de deur tegen de kast aanslaan. Als ik zie waar het vandaan komt sla ik mij hand in mijn gezicht. "Ben je serieus!" waarom zijn mijn ouders zo onhandig,  ik loop naar het raam en doe hem dicht. Ik werd bang van het piepende raam dat elke keer met een klap dichtsloeg! Lachend loop ik weer naar bed en ga ik slapen.

Link p.o.v
Het is 12:04 en ik word wakker. Ik ben beneden een filmpje aan het kijken van poewdiepieeeee, maar dan komt er een appje van Jeremy binnen in de "quad🔥".

Jeremy👨‍❤️‍💋‍👨: heey  ik had een vraag je hebben jullie zin om bij mij te komen logeren twee of een daagjes want mijn ouders zijn niet thuis deze week.
Harm👖: jaaaah
Joost#QM: ja tof jer!
U: ja leuk idee❤
Jeremy: okee. Dan ga ik nu even boodschappen doen jullie zijn welkom om 17:00 Uur.

Ik sluit whatsapp af en kleed me om. "Oh shit" ik heb mijn shirt nog bij pascall liggen van toen ik weggelopen was naar hem.  Ik kleed me even om en loop naar beneden, het boeit me niet wat ik nu ga eten want heb toch geen honger toch pak ik een zak chips uit de kast. ik pak mijn fiets en ga richting pascall.

Pascall p.o.v
De deurbel gaat, moeizaam en chagrijnig sta ik op en sleep me naar de voordeur toe. Als ik de deur open maak zie ik link staan "heey link". Link zwaaide "ik kom mijn shirt halen die had ik hier laten liggen" zei hij lachend, "tuurlijk kom maar binnen". hij greep zijn shirt van de grond, opeens trekt link zijn shirt uit en verwissel hem met die hij opgehaald heeft. Dat waren de mooiste 30 seconden sinds Tijden, ik word rood dus loop ik naar de keuken. Ik blijft het beeld van link zonder shirt voor me zien, even hoor ik niks meer tot link mij door elkaar schudt. "heey slaapkopje, ik ben er weer vandoor!" zegt hij op een ondeugende manier. Ik maakte een glimlach en zwaaide hem uit.

Link p.o.v
Waarom is pascall altijd zo moe? Een glimlach wekte op. Oké nu snel mijn spullen pakken en naar jer gaan.

Harm p.o.v
"shit" ik moet al bijna gaan! Ik neem een sprintje naar de kleding kast en kijk even wat ik aan ga trekken. "Heey dat is mijn oude sappig shirtje!" jammer dat die niet past, hmmm misschien past hij jer wel. Ik trek uit de kast en gooi hem op bed. Ik trek gewoon iets randoms aan.  Ik ga op bed zitten en vouw het sappig shirtje op. Ik grijp langs mijn bed en pak het in met sinterklaas in pakpapier. "Groetjes van de Sint ;)" schrijf ik met koeienletters erop. Ik pak mijn spullen en fiets aan.

Joost p.o.v
ik ben even de laatste dingen aan het opruimen in mijn kamer en dan ga ik naar Jer toe!kutzooi het is al 16:53 dalijk kom ik te laat! Okee, snel handelen Joost. Ik pak de spullen en fiets snel richting jer. Ik ben er bijna ik wil net de hoek omslaan om jer zijn straat in te fietsen tot dat mijn fiets tot stilstand gehouden word door iemand. Ik kijk achterom, en trek lijkbleek weg.

yasss dit deel zit er ook weer op. Volgende deel komt de nacht van het slaapfeestje maar had er nu geen tijd voor dus dacht laat dit maar even splitsen wantja  Ik heb het even druk ATM dus fck life:D. Nee grapje probeer zo veel mogelijk te schrijven. Maar bedankt voor de support die k krijg waardeer ik ECHT HEEL ERG

Thanks voor het lezen van mijn boek x Mirna❤

(746 woorden)

Een blijvend litteken! [Voltooid❤]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu