13. is dit de hemel?

403 22 1
                                    

Heeyo ja dit is weer zo'n begin stuk om aan te geven dat dit het nieuwe deel is ahah. Kreeg wel kippenvel met dit nummer damn.

Jeremy p.o.v

Alles gaat in slowmotion. Ik had het sprongetje Gemaakt, en ik zag de trein aankomen. Tot dat opeens een hand mij bij mijn shirt terug trok. Hij trekt mij zo hard naar achter dat ik naar achter val. "Ik ben dus nog niet te laat" zei de persoon met een opgeluchte zucht.  Tranen kwamen In mijn ogen. Waarom? Ik verdien dit toch?  Had me laten gaan! Ik wil geen problemen meer met deze akelige wereld! Die dingen blijven In mijn hoofd.  Ik draai me om zo dat ik kan zien wie mij heeft teruggehaald. "L...link?" Stotter ik moeizaam.

Link p.o.v

"Het spijt me jer dat ik je terugtrok van het trein Spoor, maar". Een brok schoot in mijn keel. "Maar?" herhaalde jeremy.  Een diepe zucht laat ik door mijn lippen naar buiten gaan. "Maar, ik wil je nog niet kwijt en al helemaal niet na een ruzie! Ik.. Ik hou van je!" zeg ik vastberaden. Een kleine traan rolt uit mijn oog en valt op de grond. Ik zie dat Jeremy mij aankijkt met betraande ogen, ik trek en naar mij Toe en geef hem een knuffel. Ik sluit voor even mijn ogen om te rusten en te genieten van jer zijn warme gevoel. maar dan voel ik opeens twee zachte lippen om mijn wang gedrukt worden. "Het spijt me link" fluisterde hij in mijn oor. Ik opende gauw mijn ogen en liet jer los. "Nee jer, het is mijn schuld ik had moeten respecteren dat je het niet wilde vertellen, en... Ik ben ook niet eerlijk geweest. Ik heb ook geheimen maar ben ze zat. Ik lag In het ziekenhuis omdat ik was mishandeld door mijn vader want hij is een alcoholist en mishandeld mij en mijn moeder dan". Tranen springen in mijn ogen. Een warme kleine hand wreef over mijn rug. "Link het spijt me daarvoor" fluistert jer  en hij verteld me wat hij verborg. "Ik ben gepest en daarom lag ik in het ziekenhuis. Ze hadden me in elkaar gerost, mama wilde het je vertellen maar ze mocht het niet van mij" "omdat ik een loser" ben fluistert hij erachteraan. "Nee jer dat ben je niet!" ik pak zijn hand en neem hem mee naar mijn fiets. Ik ga op mijn fiets zitten en  jer achterop. Hij slaat zijn armen om mijn middel, dit is het fijne vertrouwde gevoel dat we hadden, maar wat er is gebeurt IJ het verleden blijft een litteken in het geheugen.

*aangekomen bij link thuis*

Jeremy p.o.v

We liggen op link zijn bed. Link ligt op mijn borst. "Jer wil je weer een relatie met me?" vroeg link verlegen. ik zei niks maar in plaats daarvan pakte ik zijn hand en gaf het een kus.  Link pakt mijn hand steviger vast. Met mijn andere hand ga ik door link zijn haar heen. "Uhh jer?" zegt link opeens. "Ja" zeg ik. Vragend kijk ik hem aan, "wat zijn die krassen? Is het wat ik denk" vervolgde link. Shit dit had hij niet mogen zien dalijk is hij weer boos. Verdomme jer!. "Ja, ik was zo boos opmezelf dat ik me eigen sneedt. Ik wilde de pijn kwijt. ben niet boos op me" snikte ik. "Ik ben niet boos. Ik begrijp het wel, en ik ben trots dat je het verteld hebt" zei link. Ik ben totaal verward nu ik had een andere reactie verwacht?  Link is van mijn borstkas af gaan liggen en langs me. ik ben moe, ik gaapte heel erg en ik sluit mijn ogen. dan worden twee lippen tegen de mijne aangedrukt. Het voelt fijn. "Ik hou van je" fluistert link in mijn oor. Ik glimlachte en viel in slaap. ik word weer wakker, het eerste wat ik zie wanneer ik mijn ogen open sla is een slapende link die een arm om mij heen heeft geslagen. Is dit de hemel? Ik geef link een kus op zijn voorhoofd. En pak mijn mobiel die langs mij ligt en ontgrendel hem, ik die dat ik een appje heb van mama. Ik open de chat:
Heey schat,

Kun je voor 11:30 thuis zijn papa en ik moeten iets tegen je zeggen.

Kusjes mama❤.

Ik keek hoelaat het was. Fuck het is al 11 uur. Ik stuggelde voorzichtig het bed uit en kleedde me om, ik schreef op een briefje
"Heey engeltje van me ik ben naar huis me moeder vroeg me te komen voor 11:30. wilde niet wakker maken spreek je nog xxx jer"

Ik was aangekleed legde het briefje op link zijn mobiel. Voor dat ik de kamer uit liep gaf ik link nog een kus op zijn hoofd. Zachtjes sluip ik de kamer uit, het is 11:23. Snel trek ik een sprintje naar huis, puffend voor de deur duw ik de sleutel in het sleutelgat. "MAM?" roep ik naar binnen. "We zijn in de keuken" roep ze terug. Ik loop de keuken in en ga zitten vragen kijk is ze aan. "Pap en ik gaan op vakantie omdat wij 12,5 jaar getrouwd zijn. Wij gaan een week naar malta" zegt mijn moeder tegen me. "LEUK!" zei ik iets te enthousiast. "Red je het alleen?" vroeg pap, ik knikte. "sorry Jeremy wij moeten gaan anders missen we de vlucht". Mijn moeder gaf me een kus op me wang en legt 5 briefjes van 50 op de tafel. "Hier kun je wel even mee door toch? Ik maak later de rest over" zei ze. Ik knikte weer. Mama en papa waren net weg en  er werd aangebeld op de voordeur.  Ik maak de deur open en iemand vliegt me om de hals, het is link. Met mijn voet schop ik de voordeur dicht, en neem link mee naar de woonkamer. Plagerig duw ik hem op de bank "engeltje" zei link en gaf me een knipoog.

Link p.o.v
"Maar waarom moest je naar huis toe komen?" vroeg ik terwijl ik weer recht op ging zitten. "Pap en mam gaan op vakantie omdat ze 12,5 jaar getrouwd zijn" zegt hij terwijl hij langs mij op de bank ploft. "Leuk, hoelang gaan ze weg en waarheen?" vroeg ik. "Een week naar Malta" antwoorden hij. "oooh" zei ik , ik pakte jer zijn hand en trok hem naar mij toe.   Ik ging achterover op de bank liggen en liet Jeremy op mijn borstkast liggen.  ik keek naar het plafond, ik denk nog steeds aan gister hoe ik jer voor de trein wegplukte een koude rilling rolt over me heen. "Wat is er" vroeg Jeremy bezorgd. "Ooh niks kreeg het koud.  Tien minuten later  staarde ik nog steeds naar het plafond, maar ik hoorde zachtjes Jeremy snurken. hij ligt op mijn borstkast te slapen, ik Streel met mijn hand door zijn haar en val mee in slaap. 
Even later word iK wakker geschud. Vragend kijk ik jer aan "het is al 5 uur slaapkop" zegt jer lachend. Ik schiet recht op " shit ik had mam beloofd thuis te eten. Uhh ik ga nu app je nog". ik gaf Jeremy een kus op zijn lippen en verliet het huis.

*03:23 's nachts*

Jeremy p.o.v
Ik schiet wakker.  het is helemaal donker In mijn slaapkamer, een koude rilling rolt over mijn rug. ik had een nachtmerrie van de pesters, ze scholden me weer uit! De zinnen blijven door mijn hoofd zweven. "Loser, je bent het niet waard om te leven, je familie vind je een miskraam, kleine ukkie" een traan rolt uit mijn ooghoek. Ik voel me alleen, ik ben niet veilig, ik kan nergens heen en er is niemand bij me. Ik voel me verwaarloosd." Adem in adem uit " zeg ik tegen mezelf om me te kalmeren. Ik sluit mijn ogen, ik hoor een klap aan de andere kant van het huis en een krakend geluid..... "Hallo"....

Whoop whooop deel 13 heb me weer uitgeleefd met t schrijven. Wie dacht er nog mee dat jer dood was ?  Laat me weten. Stem als je het weer leuk vond. (1353 woorden)

Een blijvend litteken! [Voltooid❤]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu