Heey schatties luister het nummer hier boven is fking mooi namelijk lattaahh.
Jeremy p.o.v
Yess! Snel ren ik naar boven en kijk ik of mijn haar goed zit. De deurbel gaat en ik schrik me dood. "Whoo link is er al " zei ik. Ik keek even voor de zekerheid uit het raam en ja! Het was hem. Ik pakte mijn spullen en liep naar buiten. "Heey Linkieee" riep ik erg vrolijk". "Hii jer" hoorde ik link zeggen. Ik kreeg een warm gevoel van binnen toen hij mijn naam zei. Ik zetten mijn spullen voor op de fiets. En stapte achterop.
Link p.o.v
Ik voel jeremy zijn handen aan lijn zijde zetten, even slikte ik want hij greep recht bij mijn blauwe plek. Ik hoop dat hij het niet heeft gemerkt of gezien. Ik kijk achterom naar hem en hij lachte, ik lachte terug en draaide me hoofd weer. Ik voelde dat ik rood werd. Jer mag niet weten dat ik hem leuk vind. Shit! Daar zitten de jongens weer, ik fiets snel Door. Maar helaas roepen ze weer deze keer niet naar mij maar naar jeremy. Eentje roept heel hard "heey ukkie ga maar terug naar smurfenland". Eentje grinnikte er achteraan aan "Dat is leuker dan bevriend zijn met een homo'tje". nu gingen ze te ver dat je mij beledigt oke, maar je maakt geen grappen over Jer! Hard en zelfverzekerd riep ik terug "houd je bek dicht over hem! Ga maar is werk zoeken, dan doe je nog wat nuttigs dan alleen maar roken en drinken". Ze mompelde nog wat na maar dat verstond ik niet meer. Ik fietste gewoon weer rustig Door.
Jeremy p.o.v
Wat gebeurde hier zojuist? Nam link het echt op voor mij? Die vragen spookte even Door mijn hoofd."D-dankje " zei ik tegen hem. Ik gaf hem een knuffel. Ik voel me vertrouwt bij link. We zijn al bijna bij Joost dus geniet ik nog even van het moment alleen met Link.
Joost p.o.v
Ik heb al het eten op de tafel gezet. Ik sluit even de laatste computers aan zodat we nog kunnen gaan gamen. Dan hoor ik de deurbel het is harm ik maak snel de deur open. "Heey harmpie" roep ik enthousiast. Hij zwaaide heel blij. Ik had net de deur dicht gedaan of ik hoor link en jeremy aankomen. Ik maak de deur open en zwaai ze gemoed. We lopen met z'n vieren de woonkamer binnen en leggen onze spullen klaar. " De luchtbedden blazen we straks op" zei ik. Ik heb harm gevraagt of hij me wilde helpen in de keuken.
Harm p.o.v
Samen met Joost loop ik de keuken in. Ik pak de glazen en schenk het drinken in. Dan kijk ik naar jeremy en link, ze zijn aan het stoeien. Wat ziet dat er schattig uit. Ik tik Joost aan, hij kijkt me boos aan, snel wijs ik naar link en jeremy. "Volgensmij is er een verliefd" fluister ik naar Joost. " inderdaad nu zie ik het ook" fluistert Joost terug. Dan hoor ik link heel hard auwww roepen. We lopen snel naar hem toe. "s-s-sorry link het s-spijt me" hoor ik jeremy geschrokken zeggen. "Het komt niet Door jou" zei link om jeremy gerust te stellen. Nu zagen we allemaal zijn blauwe plekken en wonden. Iedereen stond met zijn mond open te kijken maar voordat iemand kon antwoorden zei link al " ik ben gister van de trap gevallen en kwam tegen de trapleuning aan met mijn hoofd". Ik zag dat jeremy het niet helemaal geloofde maar hij Gaat er niet tegenin.
"Zullen we maar gaan gamen" zei Joost om de awkard stilte te breken.*4:08*
Jeremy p.o.v
Gapen zeg ik tegen de jongens dat ik ga slapen. Meteen hoor ik link zeggen "ik ook" en hij lacht naar me. Ik was aan het struggle met mijn luchtbed toen opeens link langs me kwam zitten hij hielp me met het oppompen van het luchtbed. Toen iedereen zijn luchtbed had opgepompt en neergelegd gingen we slapen Ik lag rechts link langs, Joost daar langs en helemaal aan de andere kant lag harm. Ik had het koud dus kroop ik wat dichter bij link. Opeens draaide link zich om met zijn gezicht richting de mijne. En voordat ik in slaap viel hoorde ik link "weltruste" fluisteren en hij gaf me een schouderklopje. Ik had hem welterusten terug gezegt en viel met een enorm fijn en veilig gevoel in slaap.
Omg wat was het moeilijk om dit deel te schrijven. Vond het enorm leuk weer om te schrijven sorry da ik zolaat post maar ja school steelt mijn tijd ;-;. (773 woorden )
JE LEEST
Een blijvend litteken! [Voltooid❤]
FanfictionWanneer Milan Link en Jeremy vraagt om een video te maken op het dhd kantoor leren Jeremy en Link elkaar kennen. er ontstaat een sterke maar ook een aparte vriendschap tussen hun twee. maar weten jeremy en link echt alles van elkaar? Er gebeurd veel...