8. is dit het einde?

491 22 2
                                    

Waaaroom is het zo warm . ik geniet er wel van :D. Lekkaa warm weertjuhh. KIMPIEE PAARNTIEE

Jeremy p.o.v

Ik ben van de stress in slaap gevallen. Ik word door elkaar geschut, ik schrik wakker. Het is een dokter "we zijn blij dat je er bij was anders waren we echt te laat" zei hij. "Kan ik naar hem toe? En wat gebeurde er? Ik ben in de war" zei ik paniekerig. De dokter ging langs mij zitten en vervolgde zijn verhaal "hij kreeg een paniek aanval en die was heel heftig waardoor hij kortsluiting kreeg, en zo volgde zijn hartaanval" geschrokken keek ik hem aan. "Gaat het goed met hem nu?" hij knikte en maakte de deur open. Ik liep voorzichtig naar binnen, daar zag ik Link Liggen. Ik liep naar link toe ik gaf hem een dikke knuffel. "Doe me nooit meer zoiets aan" zei ik en ik begon te huilen.

link p.o.v

"Het spijt me jer" zei ik tegen hem. "Wanneer mag ik naar huis dokter?" vroeg ik beangstigd. "Als het goed met je gaat morgen"  zei de dokter positief. Ik mis me mijn moeder en ik ben bezorgd over mijn oma jer heeft me ingeligt. Ik  heb mama al ge sms't over hoe het met mij gaat en gevraagt hoe het met oma Gaat. Mijn telefoon gaat Af als ik hem ontgrondel heb ik een SMS van mijn moeder. Fijn dat het beter gaat met oma ook namelijk❤.ik kreeg een lach op mijn gezicht. 

VOLGENDE DAG

Jeremy p.o.v

ik werd wakker. Zonnestralen schenen link zijn kamer in, het zag er vriendelijk uit. Ik pakte link zijn hand en gaf er een kus op. Hij werd wakker, het eerste wat me opviel waren zijn stralende groene ogen en zijn bruine lokken haar die in de war zaten ik zag een glimlach op zijn gezicht verschijnen. "Ik voel me weer stukken beter jer" klonk link opgelucht. Ik gaf hem een knuffel en fluisterde in zijn oor "alles gaat goed komen".   Er kwam een dokter binnen hij had een notitieblok bij zich en een pen in zijn borst zakje, hij liep richting link "mag ik uw een paar vragen stellen?"vroeg hij aan link en hij ging verder "bent u ooit duizelig, heeft u last van hoofdpijn, eet en drinkt u genoeg?" waarop link antwoorden "nee, nee , ja ". de dokter noteerde alles. "Ik en mijn collega's gaan Nu bespreken of je naar huis mag"  we knikte. Ik keek blij naar link, toen de dokter uit de kamer was zei ik tegen link " we gaan naar huis! Ik weet het zeker!" fluisterde ik hem toe en ik gaf hem een kus. De dokter liep weer naar binnen "gefeliciteerd u mag weer naar huis". Een opgeluchte zucht kwam uit mijn lippen.

Link p.o.v.

Ik keek naar hoe Jeremy mijn tas in pakte. "Wat doe jij dat schattig" plaagte ik hem en ik gaf een knipoog. Hij begon hard te lachen. "taxi is gearriveerd op naar bestemming huis!" zei Jeremy en hij stak zijn hand naar mij uit. Ik lachte en pakte zijn hand om op te staan. Ik sloeg een arm om hem heen zodat ik ergens op kon leunen.  Jeremy had een taxi gebeld we stapte achterin en zette de spullen op de achterbank. Samen gingen we op de achterbank zitten. Ik was moe dus ben even gaan slapen. Ik schrik wakker wanneer de taxichauffeur heel hard op de rem trapt voor mijn huis. de kat van de buren liep over de weg. Gekke Karol, ik stapte uit met behulp van Jeremy.  De taxi reed weg, "ik moet weer naar huis" ik knikte ik gaf jer nog een knuffel en liep naar binnen. Ik kruipte de trap moeizaam op en ging in bed liggen, ik dacht aan jer hoe lief hij voor me was in het ziekenhuis. Hoe kan ik hem dit aanfoen! Hij is zo zorgzaam en lief voor me geweest en hij weet niet eens wat er is gebeurd. Ik sla me eigen tegen mijn hoofd van woede. Hoe kun je link! Een traan glijd uit mijn ogen. En ik val langzaam in slaap.

Jeremy p.o.v

ik loop naar binnen. Er is een enorme stilte binnen ik kijk op de keukentafel daar ligt een briefje:

Heey lieffie

Papa en ik zijn een weekendje naar Zeeland voor mijn werk, het spijt me dat ik nu niet voor je ben.

Ik bel je nog

Kusjes mama en papa

Ik word verdrietig, ik voel me ook heel alleen. Ik koude rilling rolt over mijn rug.  ik hoor de stem van mijn opa weer. Ik begin hard te huilen. Het word steeds donkerder voor mijn ogen. En opeens is het helemaal zwart. Ik hoor een knal buiten en voel een klap tegen mijn hoofd...

Sorry korter hoofdstukje maar ik heb het warm en ik heb zin in fruit :') (806 woorden)

Een blijvend litteken! [Voltooid❤]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu