Harm p.o.v
Ik zit langs jeremy achterin de auto. Ik zie hem verlegen naar buiten kijken. "Joost mag de radio harder" zei link. "Jaaaa dit is mijn favoriete nummer" riep ik enthousiast.-nummer hierboven-. Zachtjes Hoor ik jeremy mee neuriën o p de achtergrond.
*aangekomen bij Joost zijn huis*
Joost p.o.v
Ik stap uit de auto en pak mijn huissleutels. Ik maak de voordeur open en iedereen loopt naar binnen, behalve jeremy. Ik zie jeremy twijfelen of hij nog naar binnen wil.
Toch loopt jeremy naar binnen. Samen lopen wij de woonkamer binnen. Ik zie een briefje op tafel liggen "ik kom niet thuis vanavond bestel maar een pizza groetjes mama".
"Nice" roep ik "jullie kunnen blijven eten" ik hoor link en harm juichen.Link p.o.v
Ik loop richting de keuken en vraag wat de jongens willen drinken. Harm En Joost Wilde Fanta, ik pakte melk. "En jij jeremy?" Vroeg ik hij antwoorde heel zachtjes "uhmm geef mij maar cola". Ik pakte het drinken en zette het op tafel. Toen iedereen zijn drinken ophad liepen wij naar boven. Joost heeft twee computers dus we spelen overwatch. Joost en harm zijn eerst, harm speelt de healer maar hij kan er niks van. Nu zijn jeremy en ik, jeremy is hier echt goed in. Onze beurt is voorbij ik zeg tegen Joost dat ik en jeremy wel de pizza's halen."wil je mee de pizza's halen?" Vroeg ik aan jeremy hij knikte ja. Ik pakte het geld van het bureau af en liep samen met jeremy naar beneden.
Jeremy p.o.v
Samen met Link loop ik naar de domino's. "Sorry dat ik zo weinig praat ik ben een beetje verlegen" zei ik tegen link "het maakt niet uit dat was is ook de eerste keer" hoorde ik hem zeggen. Dat stelde me gerust. Ik gaf een glimlach en keek naar hem hij draaide zijn hoofd en glimlachte ook. Ik kreeg er een warm en fijn gevoel van, het is lang geleden dat iemand naar mij glimlachte.
*aangekomen bij de domino's*
Link p.o.v
We liepen naar binnen en bestelde onze pizza's. Jeremy en ik gingen aan een tafel zitten, wachten tot de pizza's klaar zijn. Opeens tikte jeremy mij aan een tinteling schoot Door mijn lichaam. Ik keek hem aan en zag twee verlegen helder blauwe ogen me aankijken. "Wat is er" Vroeg ik aan hem. "Zijn we vrienden" hoorde ik jeremy zacht mompelen. "Ja tuurlijk" zei ik en ik legde mijn hand op zijn schouder.
Jeremy p.o.v
Ik voelde een hand op mijn schouder. Even schrok ik maar al gauw besefte ik dat het oké was. "4 pizza salami voor de heer liry" hoorde ik een vrouw zeggen. Link en ik grinnikte en pakte de dozen aan. Weer onderweg naar Joost, vroeg ik aan link wat zijn bijnaam is "weet ik niet iedereen noemt me gewoon link, hoe noemen ze jou dan?" Hoorde ik link vragen. "De meeste zeggen jer" zei ik "dat is een leuke bijnaam" riep link.
*terug bij Joost zijn huis *
Link p.o.v.
Ik maakte de deur open en bracht de pizza's naar boven. Toen jeremy even naar de wc was gegaan vroeg ik meteen aan harm en Joost "Zullen we jeremy in de squad doen?" Ze vonden het een raar idee maar gingen toch akkoord. Toen jeremy terug de kamer in liep gaf ik hem een hand en zei ik "welkom bij de club, vanaf nu hoor je bij de squad!". Ik zag een glimlach opkomen en hij drukte zich tegen me aan. Jeremy gaf me een knuffel van blijdschap. Het voelde fijn en ik knuffelde terug. Joost en harm hadden al bijna hun pizza op.
*paar uur later*
Link p.o.v
"Het is al laat ik ga maar weer" zei ik.
"Kan ik mee rijden " riep harm. "Ik ga wel fietsend mijn fiets staat om de hoek" zei ik "dat maakt niet uit" zei harm terwijl hij zijn schoenen aantrok. "Kan ik ook mee?" Hoorde ik jeremy zachtjes zeggen. "Tuurlijk!" En we liepen met z'n drieën naar de fiets. Jeremy voorop want hij is de kleinste ik fiets en harm achterop. Het is heel zwaar maar gelukkig ben ik bijna bij harm zijn huis. Eindelijk ik ben er ik remde af en harm sprong van mijn fiets. Ik zwaaide nog naar hem en hij zwaaide terug. Ondertussen was jeremy achterop gaan zitten. Ik maakte een scherpe bocht en jeremy greep me in mijn zij. Oeps.. zeg ik en begon te lachen.Jeremy p.o.v
We hebben harm net afgezet. Link maakt opeens een onverwachtte scherpe bocht naar links waardoor ik bijna van de fiets val, gelukkig kon ik me net vastgrijpen in de zij van link. Oeps hoorde ik hem zeggen en begon te lachen. We waren bijna in mijn straat ik merkte dat ik link nogsteeds vast had
Link p.o.v
Voor ik mijn straat in reed zag ik twee jongens bij de containers staan. Eentje schreeuwde heel hard "heey homo zoek ergens anders je slachtoffer". Ik trap snel Door en hoop dat jer niks gehoord heeft. Ik voel een traan aankomen en veeg hem gauw weg.
We waren bij jeremy's huis aangekomen, nu besef ik me dat ik 3 huizen verder woon dan hem. Ik zwaai nog even naar jer en ga dan naar huis.Jeremy p.o.v
Ik kijk nog even na hoe link weg fietst.
Ik zie dat hij 3 huizen verder zijn fiets parkeert. Woont link zo dicht bij mijn huis? Ik loop naar boven en plof op mijn bed. Ik ben uitgeput! Maar toch vraag ik me af waarom die jongens homo riepen naar link? Is link ook gepest? Of...~dit was deel 3 alweer ik hoop dat jullie hem leuk vinden :3~ (949 woorden )
JE LEEST
Een blijvend litteken! [Voltooid❤]
FanfictionWanneer Milan Link en Jeremy vraagt om een video te maken op het dhd kantoor leren Jeremy en Link elkaar kennen. er ontstaat een sterke maar ook een aparte vriendschap tussen hun twee. maar weten jeremy en link echt alles van elkaar? Er gebeurd veel...