12. time to say goodbye?!

404 17 17
                                    

Jaaa Whoooop whooop nieuw deeltje.  I hope you enjoy. Vergeet niet te stemmen en te reageren als je t leuk vind en zelf wil OFC. P.s. dit liedje hierboven laat me echt samen met de story.

Jeremy p.o.v

Ik sta nog steeds verstijfd op de straat. De lichten staan nog In mijn ogen, een oud vrouwtje stapt uit en kijkt mij geschrokken aan " het spijt me jongen ik had beter moeten opletten". Meteen viel ik haar in de reden "nee mevrouw ik had nooit zonder uit te kijken de straat over moeten steken" zeg ik heel beschaamt. Ze geeft me een glimlach ik lachte terug. Ze doet me denken aan mijn opa, hij was ook zo zorgzaam en had ook een stralende lach. "Fijne avond nog mevrouw" riep ik haar na en zwaaide. Even vergat ik wat wilde doen. Hmm waar ga ik heen, het boeide me toch niet. Vanavond slaap ik nog wel een keer thuis.

~volgende ochtend~

De zonnestralen Van de zon vallen in mijn gezicht, ik sta op en loop richting het raam. Ik maak hem open en kijk recht naar de blauwe lucht, ik hoor de vogels fluiten. Waarom is deze dag zo mooi terwijl hij dat niet hoord te zijn? "Nee wereld je kan me gedachtes niet meer veranderen dat is te laat!" roep ik naar de lucht. Het is tijd, tijd om mijn einde te zoeken. Ik loop de trap af naar de keuken, ik weet niet waarom maar ik  kijk letterlijk naar alles waar ik een herrinering aan heb minstens 1minuut lang. Beneden duw ik een boterham mijn strot in.  Langs mij ligt een blad met een pen, ik schrijf er een voor mama, papa, oma, dhdkantoor en voor link. Op ze  allemaal staat hetzelfde behalve die van link. In mijn hoofd lees ik het blaadje opnieuw om het zeker te weten.
Lieve link,

Jij was een persoon naar mijn hart. Maar Helaas heb ik dat zwaar verkloot! Ik had je de waarheid moeten vertellen, maar ik kan het niet misschien kan ik het als we elkaar later weer tegen komen. ik weet dat sorry zeggen niet genoeg is Maar alsnog sorry. Als je dit leest is het waarschijnlijk al te laat. Ik ben namelijk op zoek naar mijn uitweg, mijn einde, waar ik beter af ben en waar ik Thuis hoor.

Lieve lieve lieve link,
Ik hou van je en zal je nooit vergeten.

Kusjes Jeremy (jer)

ik teken een hartje erbij en vouw het papietje dubbel. Het is goed zo jer! Denk ik. ik laat elk papiertje op de tafel liggen maar die van link doe ik in de brievenbus, hij is de belangrijkste! Ik mis liry nu al.  Ik pak mijn tas en loop naar buiten ik  kijk nog een keer rond " ik ga je missen Huis" fluister ik ik loop naar link zijn huis en duw het briefje door de deur. Snel loop ik weg en vervolg ik mijn pad naar het goede leven.

Link p.o.v

"LINK ER IS POST VOOR JE!" hoor ik mijn moeder beneden aan de trap gillen. Ik sjok naar beneden en zie een briefje liggen met een mooi handschrift. Ik ben bang, is dit een briefje van... . met trillende handen maak ik het briefje open. hardop lees ik de mooie geschreven tekst voor "Lieve link,

Jij was een persoon naar mijn hart. Maar Helaas heb ik dat zwaar verkloot! Ik had je de waarheid moeten vertellen, maar ik kan het niet misschien kan ik het als we elkaar later weer tegen komen. ik weet dat sorry zeggen niet genoeg is Maar alsnog sorry. Als je dit leest is het waarschijnlijk al te laat. Ik ben namelijk op zoek naar mijn uitweg, mijn einde, waar ik beter af ben en waar ik Thuis hoor.

Lieve lieve lieve link,
Ik hou van je en zal je nooit vergeten.

Kusjes Jeremy (jer)".
tranen rollen over mijn wangen. Wat heb ik gedaan? door mij doet jeremy dit! een traan valt op het papiertje. door de traan loop de inkt van het hartje uit. Wacht! Misschien is het nog niet te laat. Ik ren naar mijn fiets en fiets aan, als je namelijk echt een einde eraan wil maken doet hij dat bij het treinspoor in het bos.  De tranen blijven uit mijn ogen lopen. Jeremy zijn naam bleef door mijn hoofd zweven. Ik ben aangekomen bij het bos, Over tien minuten moet ik er zijn. En ik fiets snel verder door het verlaten  kille bos.

Jeremy p.o.v

Ik ben bij het spoor, ik zie nog geen trein. Ik sluit voor heel even mijn ogen, en ik zie een paar gezichten voor me het zijn die van het dhd team ,opa, oma ,mama en papa. Ik knijp mijn ogen harder dicht en ik zie een beeld van link voor me staan. hij huilt en roept maar ik versta het niet.

Link p.o.v

Ik ben er ik zie Jeremy staan. Het is je kans link zeg in tegen mezelf. Ga naar hem toe en zeg dat het je spijt en ook iets te vertellen hebt! Doe het nu!

Jeremy p.o.v

Ik hoor een trein in de verte aankomen, snel doe ik mijn ogen open. Ik roep nog een keer voor de laatste keer "IK HEB DIT VERDIENT!" ik hoor het in. de verte nogsteeds klinken. De trein komt dichter en dichter bij, "het is je tijd jer" zegt mijn gedachte tegen me. En ik  spring...

Whooop whoooop deel 12 alweer.  het is zo onwerkelijk om te zien dat mensen dit verhaal lezen. Respect naar jullie.  Lees ook even het boek JF//squad❤❤ van karinxhemmings
gaat over onze Squad🙋🏼🙋🏼. Geniet van je vakantie voor degene die al vakantie hebben. Challazz (945 woorden).

Een blijvend litteken! [Voltooid❤]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu