22. suicide

355 18 3
                                    

Oké  nieuw deeltje waarschijnlijk wat korter want ben op vakantie . en ik wil jullie ook bedanken voor de 1k read ik ben zo blij IM CRYING! Ik ben zooooooo ongekovelijk blij whahahahaha
Luister dit nummer is fking mooi

Jeremy p.o.v
als ik wakker word begin ik hard te huilen. Het bloed stroomt nog steeds naar beneden. Ik gooi de deur dicht en ren weg naar het bos. I dont care dat ik bloed als bloed ik dood! Iedereen haat me  waarschijnlijk link ook maar doet hij zo vanwege medelijden. Als ik bij het meer aankom kijk ik om me heen "SPIRIITTT" klinkt er uitgeput uit mijn keelgat, door het gegalm vanwege de stilte hoor ik stapjes. Met een vaart komt spirit uit de bosjes gerend, ik loop naar spirit toe en sluit hem in mijn armen. Zijn warme adem stelt me gerust. "Heey jochie" snik ik " wat ben je gegroeid" huil ik.  Ik ga op het bankje zitten en spirit doet net zoals bij de eerste ontmoeting zijn hoofd op mijn benen. Ik heb verlossing nodig! Ik graai in mijn zak naar het mes maar hij zit er niet meer in. Vanuit de bosjes hoor ik gepraat, een groepje dronken 19 jarige komt uit de bosjes gelopen 1 meisje en 4 jongens. Ze beginnen naar mij te roepen "heey joch wil jij ook wat bier" brabbelt er een. "Nee" zeg ik geirriteerd, "durf je niet ofzo" zegt dat stomme wijf. Spirit kijkt ze met een valse blik aan. Ik sta op om weg te kunnen lopen maar ze duwen me terug. een paar trappen krijg ik erachteraan, ik Kreun van de pijn.  Ze komen op ne aflopen en eentje pakt mij strak beet terwijl de anderen mijn mond openhoudt zodat ze er vieze drank in kunnen gieten.  Boos geef ik een trap. Ik klap in mijn gezicht kan er ook nog bij, spirit begint hard te hinniken van schrik laat de jongen mij achterover vallen. Spirit springt voor me en begint woedend met zijn hoeven over de grond te schrapen. "Please spirit let op " fluister ik hem toe. "Is dit je vriendje " lacht een jongen. En nu doet hij wat ik juist niet had gehoopt, ze jagen een stomp in spirit zijn zij. Wankel valt spirit om en ligt hij machteloos op de grond, de jongen gaat hurken langs spirit en klapt zijn mes uit. Tranen rollen over mijn wangen "of jij gaat nu drinken of jouw vriendje word een lekker hapje". Woedend sta ik op en gris de fles uit de handen van de andere jongen. Ik drink het in een teug op "nou blij!" schreeuw ik, de jongen knikt "oprotten dan!" zeg kokend van woeden. Ze rennen weg en ik werp mijn blik op spirit, wat ligt hij zielig. Ik ren erop Af en help hem omhoog koken. "Het spijt me" huil ik uit In zijn hals. Spirit springt op en  gaat vrolijk op en neer huppelen. Een kleine glimlach wekt op, "ik moet weer gaan" zeg ik teleurstellend. Hij drukt zijn neus op mijn voorhoofd en draaft weg. Met tegenzin loop ik naar huis.

Pascall p.o.v
ik gooi de zwarte kleren van gister in de was . mijn telefoon gaat en ik haast me er naartoe ik neem op:

pascall:
je spreekt met pascall scherpenkate?

Onbekende:
heey pascall met Ronald en Duncan.

P

ascal:
ooh heey Guys! Hoe was het gegaan?

Onbekende:
super we deden net of we dronken waren en dat verliep super want ik gaf hem een paar trappen en Duncan ook. Duncan had de fles vast die de homo moest opdrinken.  En hij heeft een vriendje gemaakt een of ander veulen wie hij spirit noemde. Duncan trapte dat kut beest omver en ik hield er een mes bij. Toen dronk hij het op .

pascall:
klinkt interessant maat.
Ik ga hangen. Maar  bedankt!

onbekende:
yoo geen probleem we horen wel als we nog iets moeten doen
Doeii

Pascall:
skabido skabida later.

Grinnikend leg ik mijn mobiel weg. Dus een veulen.

Jeremy p.O.v
Met rode ogen van het huilen trek ik de keukenla  hard open. Ik pak het scherpste mes en stroop mijn mouwen op.  op mijn linker arm kras ik "suïcide is" en op de andere arm kras is  "my life"   dus in het geheel staat er "suïcide is my life". het bloed uit mijn armen drukt de letters extra aan.  Ik ben er klaar mee! iedereen haat mij ongeacht of ze me nu wel of niet kennen! boos loop ik naar de schuur want daar hebben wij onze sport apparaten staan. Ik pak mijn handschoenen en ga hard tegen de zak aan slaan.

Link p.o.v
Ik probeer jer al uren te bereiken maar hij neemt niet op. Ik ben bang, bang dat hem iets overkomen is. Huilen zak ik in en lig ik op de grond, machteloos.  Ik weet niet wat te doen en waar. Ik zit nog steeds bij die stomme kliniek. Om met mijn vader te praten, daar heb ik geen zin in! Ik word omgeroepen en ik moet naar een spreekkamer. Ik stap binnen en zie mijn vader zitten met een zucht ga ik zitten en leg ik mijn handen op de tafel ,hij wil zijn hand erop leggen maar ik trek mijn hand terug. Ik kijk mijn vader verward aan "raar he Michael om je vader zo te zien nugter" zegt hij emotieloos.  "Link, ik heet link" zeg ik . Mijn vader wil verder praten over mama en dat ze nu veel ruzie hebben maar ik hoef dit gezeik niet te horen.  "Ik uhh ik moet gaan" zeg ik concentratie loos. "Oké zie ik je weer een keer" vraagt mijn vader mompelend, ik knik en verlaat het gebouw.  Ik let niet op tijdens het fietsen  en rijdt bijna tegen een ouwe vrouw, ik bied mijn excuses aan en fiets beschaamd verder.

:) Nightcore is bae Muziek is bae jer is bae kimpie paarntie is ook mijn bae wattpad is bae. Einde nader letterlijk dus im sorry alvast dat ik ga stoppen met dit boek maar wanneer het laatste deel uitkomt van  dit boek staat van mijn nieuwe boek ook een nieuw deel online . :)

💮stem en reageer💮

-xxx-

(1000 woorden .)  :D

Een blijvend litteken! [Voltooid❤]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu