17. die ene droom

420 22 2
                                    

Sommige vonden de cliffhanger van jer nier leuk 😅 sorrieeee
Ik zweer het dit nummer omgfdgghffg <-- zo praat ik Wanneer ik iets mooi ofzo vind xD Liedje hierboven - nightcore unfaithful van rihanna

Link p.o.v
Ik heb Harm en Joost gebelt om te komen voor een video op te nemen. Ik heb Joost geappt dat ik ze tegemoet loop. Ik pak mijn jas en loop uit het huis om Harm en Joost tegemoet te gaan komen. In de verte zie ik iets liggen maar ik kan niet zien wat. Een kat? Hond? Wat is het? Als ik dichter bij kom zie ik het steeds beter "HET IS JEREMY" schreeuw ik uit. Ik ren op hem af en voel aan zijn polsen ze kloppen heel zachtjes, hoelang ligt jer hier al? Tranen rollen met een snelheid over mijn wangen heen. Ik raak in paniek en me ademhaling gaat sneller. Ik zie Harm en Joost de hoek om lopen. Ze zien bleek wanneer ze mij en jer zien. Joost belt 112 en Harm loopt op me af "blijf Maar rustig link, het komt goed" zegt hij op een geruststellende toon. "Adem in adem uit" hij herhaalt het zodat ik weer op adem kan komen. "Jer please blijf bij me laat me niet in de steek" snikkend laat ik mijn tranen op jer vallen. Ik zie de ambulance aankomen. Harm en Joost hebben mij al opgetild en wrijven met hun hand over mijn rug. Echt gerust stelt het me niet! Hoe kan dit nu? Ik dacht dat het goed ging? Snikkend en snotterend zie ik hoe ze Jeremy in de ambulance dragen. Een iemand kan mee rijden en de rest moet achter ons aanrijden. ik blijf doodstil ik kan geen woord uitbrengen, Harm breekt de stilte en beslist "Joost gaat mee wij komen na" Joost knikt en stapt in de ambulance wagen. Ik heb gevraagd of mijn moeder Harm en mij naar het ziekenhuis wil brengen en ze wil het doen. Onderweg ben ik in diepe slaap
Droom~
Huilend zit iedereen Om jer zijn ziekenhuis bed heen. Als ik binnen kom veranderen alle gezichten ze worden boos, zelfs Joost en Harm. Tegelijkertijd kijkt iedereen mij aan "door jou moeten we afscheid nemen van jer" vragend kijk ik ze aan "wat bedoelen jullie!" schreeuw ik uit. "Je was er niet voor hem toe hij je nodig had" nu barst ik in tranen uit. Ik zie Jeremy uit het niets voor me staan en hij maakt een beweging en grijpt me bij mijn keel. Snakend naar adem kan ik nog zeggen "jer jij bent dit niet, jer please ik hou van je!" hij laat niet los en ademen word zwaarder.
ik schiet wakker en kijk in het rond ik veeg langs mijn wangen want niemand mag zien dat ik Huil. Ik en harm stappen uit mijn moeder zegt nog wat maar ik versta er niks van. Ik ren naar kamer 301 op de tweede verdieping Joost had het al geappt. In Jeremy zijn kamer geeft Joost mij een knuffel "komt goed man"fluister hij mij toe. Ik knik en ga langs jer zitten. Ik pak zijn hand en zonder dat ik het wil barsten mijn emoties uit. Al mijn tranen breken op jer zijn hand. Ik praat zachtjes tegen je lieve woordjes. Ik geef een kus op zijn zachte lieve lippen. "Ik mis je, waarom liet je me zo schrikken jerrie, blijf je bij me?" ik vroeg het allemaal aan hem wetend dat ik geen antwoord zou krijgen.

Jeremy p.o.v
Ik kan niks zien is dit de hemel dan? Of de hel? Ben ik eindelijk thuis?,of is de schaduw me achtervolgt? Ik voel natte druppel op mijn hand uit elkaar springen. Ik voel ook iets tegen mijn lippen wat wel prettig is. Woordjes worden mij toegepraat, wacht! Dit is link ! met veel moeite probeer ik mijn ogen open te doen maar het lukt niet. Ze zitten moer vast. Met bijna mijn laatste krachten probeer ik met mijn hand een kneepje te geven . het lukt want de hand knijpt terug. Hoe kom ik hier uberhaupt?

Link p.o.v
Het is moeilijk Om Jeremy zo te zien liggen. Gelukkig kan ik vanavond hier blijven. Voorzichtig klim ik het bed op, ik ga dicht tegen Jeremy aanzitten en geef hem een paar kusjes op zijn hoofd." Slaap lekker cutie" gesloopt kan ik dat nog net tegen jer zeggen. Ik kijk op app en zie dat ik een appje van Milan heb

Milan:
Heey zin om overmorgen video op te nemen met link en don?😎

U
Uhmn ja lijkt me leuk maar jer is weer in het ziekenhuis opgenomen dus moet wel even bekijken

Milan:
Wat is er gebeurt?

U
Weet ik ook nog niet anders zeg ik het voor de opnamen wel

Milan:
Veel sterkte en beterschap🤒. Hou je sterk bro!

U
Dank je!

Ik kan mijn ogen bijna niet openhouden . ik sluit mijn apps af en val tegen jer Aan in slaap.

Jeremy p.o.v
Ik word wakker. Ik sla een hand tegen mijn hoofd, ik heb zo een hoofdpijn. Als ik goed kijk schrik ik van de kamer waar ik in lig. Ik ben in het ziekenhuis? Dus dit is de hemel nog niet? Ik kijk naar mijn arm waar ik nu 8 nieuwe littekens zie zitten. Shit mijn mes! Ik hoop dat ze hem niet gezien hebben,of afgepakt! Een zware last ligt tegen mij aan. Ik probeer het weg te duwen maar het lukt moet. Ik kijk en zie link langs mij liggen. Een glimlach "dit is dus een soort van hemel" zeg ik en ik grinnik. Ik geef link een kus op zijn wang en val weer in slaap.

link p.o.v
het is vroeg wel 6:58. Ik rol uit het bed op de grond, ik raap me zelf op en rek me uit. Ik ga weer op de stoel zitten en pak jeremy zijn hand vast. Een zuster komt binnen lopen en lacht breed "goeden morgen meneer " zegt ze met een lieve stem. Ik knik en zeg haar gedag. "zijn uw nog rare gebeurtenissen trekjes opgevallen?" vraagt ze met een schuddend hoofd. "Uhmm volgens mij niet" zeg ik twijfelend "oohja wacht hij kneep gister avond in mijn hand" verbeter ik me zelf. "Dat is een goed teken ik ga het doorgeven aan de dokter en wilt u misschien ook een ontbijtje?" ik knik. De zuster verlaat de kamer weer en ik pak Jeremy zijn hand vast. Ik wrijf met mijn duimen in zijn handpalm.
"Alles komt goed Schat, ik ben bij je" fluister ik zijn Oor. langzaam zie ik Jeremy zijn ogen openen en mij aankijken. Een glimlach komt op zijn gezicht. "Wat heb ik gedaan?' hij kijkt me vragend aan. "Ik Harm en Joost vonden je buiten bewusteloos En je ademhaling was heel slecht". Zeg ik en ik slik. De zuster komt weer de kamer in "heey Jeremy ik zie dat ne je beter voelt! Je mag als het goed gaat vanmiddag naar huis, en jullie mogen nu genieten van jullie ontbijt" ze zette het neer en verliet weer de kamer. In mijn hoofd maak ik een vreugde sprongetje.

Jeremy p.o.v
Ik heb even gerust, en mag nu naar huis. Ik sla mijn armen om link zijn nek heen. En loop hinderlijk mee naast link, buiten het zieken huis trek ik mijn arm terug. "Mag ik even zelf lopen" mompel ik. Hij knikt, ik pak zijn hand en loop moeizaam naar de taxi. ik wil de deur openmaken van de auto maar verlies mijn evenwicht waardoor ik wegglijdt en bijna op de grond val. Link vangt mij op en zet mij in de taxi, onderweg naar huis. Ik grabbel in mijn zak en voel het mes nog zitten. Langzaam laat ik mijn oogleden vallen en val in slaap.

Heeyooeee link heeft bijna 400 k abboneer eventjusss. Ik weet dat link zijn haar heeft veranderd maar in het boek ga ik dat niet doen. Groetjes

(1325 woorden)

Een blijvend litteken! [Voltooid❤]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu