O chvíľu sa otočil ku mne a ja som sa hneď pomyselne aspoň dva krát prepleskla za to, že ma prichytil, ako na neho čumím. Rýchlo som sa vzpriamila a snažila sa tváriť neovplyvnená jeho polo nahým telom, ktoré som mala pred sebou. Odkašľala som si a trápne sa začala hrať s rukami.
Bože, nemám byť prečo nervózna. Veď je to Shawn. Môj Shawn.
„Tu máš tričko. Iné ti nemám čo dať. Asi nechceš tepláky o 3 čísla väčšie než si ty, že nie?" podal mi do ruky jedno z jeho mnohých šedých tričiek.
„Toto mi postačí." Zasmiala som sa. „Ale otoč sa." prísne som na neho pozrela na znak toho, že to myslím vážne. Nepovedal radšej nič, iba si povzdychol a pokrútil hlavou. S úškrnom na tvári sa nakoniec otočil ku skrini a znovu sa v nej začal hrabať.
Zhodila som zo seba rifle, ktoré boli jedny z tých užších, a tak išli dole veľmi ťažko. Keď som sa nimi popasovala, tričko išlo dole veľmi jednoducho. Keďže som mala trochu zamočenú aj podprsenku, musela som dať dole aj tú. Rýchlo som si cez hlavu prevliekla Shawnove tričko, ktoré mi bolo naozaj veľké. Ani vlastne nepotrebujem žiadne nohavice, pretože mi zakrývalo aj časť stehien. Rukávy som si zrolovala, aby som nevyzerala úplne ako decko, ktoré sa topí v oblečení jeho rodičov.
Otočila som sa, no to už Shawn stál otočený ku mne a na sebe mal len čierne tepláky. Ruky mal založené na hrudi a s pyšným úsmevom, ktorý mal známky nadšenia, si ma prezeral.
„Vravela som, aby si sa nepozeral." Prižmúrila som na neho oči.
„Veď som sa nepozeral...chvíľu." zasmial sa a podišiel ku mne.
„Áno, naozaj iba chvíľu."
Zo zeme som zdvihla svoje veci, no Shawn mi ich zobral ešte pred tým, než som s nimi stihla hocičo spraviť.
„Dám ich vyschnúť." S týmito slovami odišiel s miestnosti, no o malú chvíľu bol späť.
Obaja sme sa uložili do postele a pritúlili k sebe. Prisahám, že nie je nič lepšie, než keď môžem mať hlavu uloženú na jeho hrudi a počúvať tlkot jeho srdca. Nikdy som nepočula nič viac upokojujúcejšie. Jeho ruky mi prechádzali po chrbte, a v podstate spôsobovali takú mini- masáž.
„Musíš si vypočuť jednu pesničku."
„Akú?" spýtala som sa, keď sa načiahol po mobil a zo stolíka pri posteli vytiahol biele slúchadlá. Podal mi jedno slúchadlo a druhé dal do ucha sebe.
„V poslednom čase moja najobľúbenejšia." Spustil ju a ja som hneď spoznala hlas Eda Sheerana.
Perfect.
Upokojujúce tóny mi odznievali v hlave a taktiež mi tam prechádzalo množstvo myšlienok. Väčšinu z nich zahŕňali Shawna. S romantickou melódiou sa mi vynorili všetky krásne chvíle, ktoré sme spolu prežili. V postate sú to všetky naše chvíle, pretože Shawn je ako anjel. Nikdy mi nedal dôvod cítiť sa zle a viem, že pri ňom som naozaj sama sebou a šťastná.
Hneď mi na myseľ prišli aj ďalšie myšlienky, čo bude potom. Neviem sa už dočkať ďalších krásnych vecí, ktoré s ním zažijem. Všetky veci, ktoré ma núti skúšať a cítiť, ale v tom dobrom smere. Cítim s ním spojenie spôsobom, aký sa nedá popísať a ani som nevedela, že vôbec existuje.
Po chvíli sa vystriedalo ešte niekoľko pesničiek, no zvyšok si už nepamätám, pretože som mimovoľne upadla do spánku.
Zobudili ma až Shawnove jemné a hlavne šteklivé bozky, ktoré mi zanechával na krku.
YOU ARE READING
Healing Wounds |SK| S.M. - 1.séria ✔
Fanfiction#7 in Fanfiction 25.7.2017 🌻 Rodičia by nás mali milovať, nie? Mali by pri nás stáť a podporovať nás v našich životných rozhodnutiach, všakže? Ale nie vždy to tak aj skutočne je. Shawna už od malička jeho stará mama učila, že láska je to najdôleži...