Vote atmayı... 🙏
Yorum yapmayı unutmayınız... 🙏Okuyucu sayısına göre voteler çok az... 😔 Emeğimin karşılığını almak istiyorum sadece...
Ve bana destek olan arkadaşlarıma tekrardan teşekkürler hepsinin yeri ayrı bende... 🙏😘
***
Keyifli Okumalaaaarrr 📖 💪💪
***
Zorlu bir gece geçirmişti tüm ahali. Kimsi zar zor uyumuş, kimisi ise tüm gece düşünmüş, kimisi ise gezinip durmuştu. İş başında olan polisler de uzun bir kovalamanın ardından Atıf'ı yakalamışlardı. Asiye'nin attığı kurşunlardan bir kaçı arabaya zarar verirken, bir taneside arabanın tekerine isabet edip, patlaşmıştı. Atıf'ın yakalanmasında büyük rol oynayan Asiye'yi bir anda tüm Urfa konuşur olmuştu. Abisini durdurmak için çabalayışına tüm mahalle şahitlik etmişti. Herkes Asiye'yi konuşuyordu; kimisi cesaretini övüyor, kimisi hainlikle suçlayıp yüzüne tükürüyordu.
Oğlunun peşinde oradan oraya sürüklenen Candar ağa ve oğlu Sercan da tüm gece karakolda kalmışla, Atıf'ın haberini beklemişlerdi. Olanlardan bir haber olan Candar ağa, oğlunun yakalanmasında yardımcı olanın bir kız olduğunu duymuştu. Karakolda bile yaptıkları dilden dile dolanıyordu.
"Ne cesur kızmış... Candar ağanın oğlu dememiş çekmiş silahı..."
"Hareket halindeki arabaya isabet bile ettirmiş..."
"Hangi mahalleden kaçabileceğini bile ihbarda tarif etmiş..."
"Belliki iyi bildiği bir sokakmış..."
"Akıllı kızmış..."
Candar ağa duydukları ile hem o kıza sinirleniyor hemde onu böylesine överek anlatanlara öfke biçiyordu. Oğlu için elinden birşey gelmeyince sabahın ilk ışıklarında evinin yolunu tuttu.
Eve geldiğinde ise evin koruması olan Ali başında dolanıp birşeyler söylemeye çalışıyordu. Candar ağa o yorgunluğunun üzerine Ali'ye sinirlenerek, "Ne söyleyeceksen çabuk söyle! Karı gibi kıvranıp benim asabimi bozma!" diye gürledi.
Ali derin bir nefes alıp bir çırpıda söyleyi verdi.
"Ağam, Atıf ağamın yakalanmasında yardımcı olan kız Asiye'dir."
Candar ağa oturduğu avlu sedirinden hışımla kalktı. Ali'nin yakasını tuttu ve "Sen ne dediğinin farkında mısın? Asiye abisine silah mı çekti? Onun yakalanmasında yardımcı mı oldu? Burada neler oldu çabuk anlat bana!" dedi.
Ali yutkunup doğru cümleleri bulmaya çalışıyordu, çünkü birinin ölümüne sebebiyet vermek istemezdi.
"Ağam anlattıkları gibi değil. Asiye hırsız sanmış Atıf ağamı. O eve gelip birşeyler alıyormuş. Ondan silah çekmiş, ateş etmiş, yoksa abisi olduğunu bilse yapar mıydı?"
Candar ağa bir süre düşündü. 'Hırsız sanıp silah çekmesi normal fakat hırsız sandığının Atıf olduğunu nasıl anlamaz? Atıf, ben abinim demedi mi ?' dedi içinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FEDA EDİLMİŞ HAYATLAR
Tiểu Thuyết ChungBu hayatta birileri fedakar olmayı göze almıştı.! Berdelle gelen bu evliliklerde bir taraf fedakar bir taraf ise mahkumdu... *** Bu hayatta hepimizin birer engelli var... Kiminin engeli vücudunda, kiminin engeli aklında, kiminin engeli ise kalbin...