13. Bölüm: Ya Hamileysem?

5.5K 333 291
                                    


İyi Günler Arkadaşlar...

Yine bir fikir alışverişi için birkaç dakikanızı alacağım.

Kitabımı eleştirecek iyi birer eleştirmenlere ihtiyacım var... Hem kitaplarımı duyurmak hem de gidişatımı analiz ettirmek istiyorum.

Eğer takip ettiğiniz, şu an eleştiri kabul eden birilerini biliyorsanız lütfen yorumda eleştirmenlerin isimlerini bırakınız... Bende onların sayfalarına daha rahat ulaşayım... 😘 Şimdiden herkese teşekkürler ❤️

***

Keyifli Okumalaaaarrr 💪

***

VOTE  ATMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ... 😘 ❤️ 💃🏻

***
Bölüm hazırken atmayınca dayanamıyorum 🙈 Sizlere haftasonun hediyesi olsun 💕

Bu arada sizleri çok seviyorum 🙈 Canım Okuyucularımmm... 😘❤️❤️❤️

***

Baran'ın kremini yavaşça süren Ahuşen işi bitince uzanmakta olan kocasının yanına ilerledi. O da Baran gibi yatağa uzandı ve cenin pozisyonunu alarak yüzünü Baran'a döndü.

Yüz üstü yatan Baran yanına uzanan karısını fark edince yavaşça yüzünü ona çevirdi. Karısının onu incelediği gibi, o da onu inceledi.

"Çok mu yoruldun?" diye sorma gereği duydu Baran, karısının torba torba olmuş gözleri karşısında.

"Yorguluk değil de, Cihangir'in evlenmesi garip bir duydu... Ablalarım ve abilerim evlenirken hiç  böyle hissetmemiştim," dedi sessizce Ahuşen.

"Cihangir'e duyduğun hassasiyetinden dolayı bu hissettiklerin... Korkuyorsun değil mi? Üzülecek, canı yanacak diye..?"

''Evet, tekrar kötüleyecek, eskisi gibi olacak diye çok korkuyorum. Biz o günleri çok zor atlattık. Canımızdan, kanımızdan verip Cihangir'in hayata tutunmasını sağladık. Öğrensin, gelişsin, bir iş tutmayı bilsin ki biz olmadan da yaşayabilsin dedik çabaladık, buna yıllarımızı verdik. Fakat şimdi herşey çok hızlı gelişti. Cihangir, yenlikleri pek sevmez, kolay alışamaz... Biz öyle görmek istemesekte o bir engelli. Asiye'ye nasıl alışacak bilmiyorum. Cihangir farklı... O bizim dünyamızdan farklı bir dünyada yaşıyor. Onunla yaşamak isteyen onun dünyasına adapte olacak. Onun gözlerinden görmeye çalışacak hayatı. Ve Asiye bunu yapacak biri mi inan bilmiyorum. Bu iş merhamet ister, sabır ister, anlayış ister, sevgi ister... Biz ateş ile barutu yan yana bir odaya koymuyoruz. Biz bir uzaylı ile bir sır küpünü yan yana koyuyoruz... İkisinin de nelere sebebiyet vereceğini bilmiyoruz, bu konu deneme yanılmaya bırakılacak konu değildi! Fakat artık çok geç... Düğün başladı, Asiye Bozan konağına gidiyor," dedi Ahuşen içindekileri daha fazla tutamamıştı. O yüzden ki böyle uzun uzaya anlatmıştı kendini, birinin sormasını bekliyor gibi dökmüştü içini.

Baran dinleyici rolünde olduğu için  içini döken karısına müdehale etmeden dinledi. O sözlerini bitirdiğinde de yorum yapmadan karşısındaki büyümüşte küçülmüş gibi duran, olgun düşünceli karısına baktı.

Bir süre yan yana yattı bu ikili. İkiside sessiz ve düşünceliydi. Sessizliği bozan Ahuşen oldu. Yavaşça başını kaldırıp Baran ağanın sırtına baktı.

FEDA EDİLMİŞ HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin