Her 10 okuyucumdan sadece 1'i oy atıyor... 😔Bunu gören yazarınızın üzüntüden kahroluyor...
***
Keyifli Okumalaaaarrr...
***
"Kalk! Sana diyorum, çabuk kalk! Sabah oldu kalk şu uğursuz yataktan! Tüm günü orada mı geçireceksin!?" diyen Ahuşen yatakta uzanmakta olan Baran'ı sarsmaktaydı.
"Yoksa bunu bile yapamıyor musun? Konuşsana Baran! Ömür boyu bu yatağa bağlı mı yaşayacaksın?"
Etrafında gezinen kadına endişe içinde bakıyordu Baran. Ne olduğunu anlayamamıştı. Kendini toparlamaya çalışarak şaşkınca "Ne diyorsın Ahuşen, ne yapıyorsun böyle?" dedi.
"Ben nasıl bir hata yaptımda senin gibi bir adamla evlendim diyorum! Keşke buna engel olsaydım, ah ne salağım diyorum. En azından şu an bana bön bön bakan bir kocam yerine zeki, güçlü bir kocam olurdu," diyen Ahuşen kendisine bakan Baran'a gözlerini devirerek devam etti.
"Ne bakıyorsun be adam. Söylesene Baran oradan bakılınca hizmetçiye mi benziyorum? Altını temizliyecek kadar düşük bir kadın mıyım ben? İyilik adı altında her işini yapacak bir salak mı sandın beni!? Çabuk kalk şu uğursuz yataktan!" diye sinirle bağırmıştı genç kadın.
Baran şok içinde olanları izliyor, bir kendisine birde bu sözleri söyleyen Ahuşen'e baktı.
"Böyle susarsın işte! Doğruyu söyle... Yoksa altına yaptında kalkmamak için beni oyalayıp bahane mi arıyorsun?" dedi ve bir kahkaha geldi Ahuşen'den.
"Bundan sonra sana bez mi taksak acaba?" ve bir kahkaha daha...
"Çocukken de altına yapar mıydın kocacım!?" ve bir kahkaha daha...
"Ne oldu kocacım ağlayacak mısın yine? Hadi ağla... Ağla da sana acımam için gözlerimin içine bak! Canın çok mu yandı anlat hadi... Yoksa ayakların yetmezmiş gibi şimdide dilini mi kaybettik? Onuda mı hissetmiyorsun? Önceden en azından oturabiliyordun, şimdi ise tam bir bebek gibi sus pus hep yatacak mısın..?"
Ahuşen, cevap veremeyen Baran'ın üzerine üzerine yürüdü. Yatağının başında dikildi bir süre, sonra tek ayağını yatağa koyarak yüzüne doğru biraz eğildi.
"Bir bu eksikti değil mi? Şimdi seni sırtımda mı taşıyayım tuvalete? İstersen yatağa yap. Umrumda bile değil! Anlıyor musun? Umrumda bile değil! Değil! Umrumda değilsin, Baran Ağa! Hadi yap yatağa.! Hadi çocuklar gibi altına yap! Hadi Baran ağa...! Hadi!" diyen Ahuşen, Baran'ın yüzüne biraz daha yaklaşarak bir kahkaha daha attı.
~
Korku içinde uyanan Baran hala etrafına bakmaktaydı. Dirseklerinin üzerinde doğrulmuş nefes nefese kalmıştı. Biraz daha kendini zorlayıp oturmaya çalıştı fakat acısı buna engel oldu. Kendini tekrardan bıraktı yatağa...
Onun bu ani tepkisine Ahuşen de uyanmıştı. Baran'ı kan ter içinde görünce hemen yattığı yerden doğruldu ve yanına yaklaştı, yüzünü avuçladı ve "İyi misin? Ne oldu? Kabus mu gördün?" dedi.
Fakat Baran kendisi için endişelenen karısının gözlerine donuk bir bakış attıktan sonra yüzündeki elleri çekip yavaşça uzaklaştırdı kendinden. İlk gecelerini mahvettiği gibi ilk sabahlarını da mahvetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FEDA EDİLMİŞ HAYATLAR
General FictionBu hayatta birileri fedakar olmayı göze almıştı.! Berdelle gelen bu evliliklerde bir taraf fedakar bir taraf ise mahkumdu... *** Bu hayatta hepimizin birer engelli var... Kiminin engeli vücudunda, kiminin engeli aklında, kiminin engeli ise kalbin...