4. Bölüm: FEDA

5.8K 337 144
                                    

Keyifli Okumalaaar!

Vote atmayı ve satır arası yorumlarınızı esirgemeyiniz..

************************************

"Geç oldu acele et, tüm ahali arabada seni bekliyor." dedi Baran sert sesi ile, aslında kızılacak bişi yoktu fakat kendini sinirli hissediyordu Ahuşen'e karşı. Belki abi demesindendi, belkide Ahuşen'in gözlerinde aradığı bakışı bulamadığından dolayıydı siniri.

Ahuşen cevap bile vermeden çıktı konaktan, arkasından da Baran ağa tabiki...

Sonra üç el silah sesi...

Ve ardından gelen feryatlar...

***********************************

Ne olmuştu az önce? Niye kulakları uğulduyordu? Vücudundaki bu sıcaklıkta neydi böyle? Ya kendisini sıkı sıkıya tutmuş bu adam ne yapıyordu?

Ahuşen neler olduğunu çözmeye çalışırken yerde buldu kendini. Üzerinde cüsseli bir adam vardı ve altında eziliyordu. Sol eli adam ile arasında kalmıştı, sağ eli ise adamın kolundaydı.

Adamın yükü çok ağır gelmişti. Kalbi sıkıştı,  nefes alamadığını hissetti, birazcık olsun adamı yana çekmek için aralarındaki sol elini kullanarak itmeye çalıştı. Bu çabası başarısız olunca, sol elini daha iyi oynatabilmek için sağ elini yardımına çağırdı. Ve sağ elini adamın beline atıp itmeye çalıştı. Onu yana itmek isterken, eline gelen ıslaklığı farketti. Elini görebilecek mesafeye kaldırdığında, elinin parmak boğumlarına kadar kan içinde olduğunu gördü. Bedeni titredi genç kızın...

Kan mı? Kimin kanıydı bu?

Üzerindeki adamın yüzüne bakmaya çalıştı. Ahuşen'in başı adamın omuzlarının altında ezilmekteydi. Ama Ahuşen kafasını çevirebildiği kadar sola doğru döndürmeye çalıştı, gözlerini sola yukarı kaldırıp üzerindeki adamın kim olduğuna baktı..

Baran Ağa..?

Bu kan ..?

Kafasını toplamaya çalıştı...

Neler oluyor böyle ?

Ya kulaklarına gelen çığlıklar..?

Bedeninde yeni yeni farkettiği sızı..?

Nefes alamadı Ahuşen, gözleri karardı. Yerde yattığı halde başı dönmeye başladı. Ağızındaki kuruluk, bedenindeki ağırlık... Şu an  düşünmesini, olayları çözmesini engelleyen bir çok faktörden birkaçıydı. Oda düşünmek istemedi...Ve kapattı gözlerini, nasıl olsa bu da bir kabus değil miydi zaten? Uyusundu o en iyisi?

Kimse birşey anlamamıştı ama ne olduğunu anlayam birileri vardı...

Baran konaktan çıkarken Ahuşen'e doğrultulan silahı görmüştü. Onu uyaracak vakit yoktu. Zaman kaybetmeden Ahuşen'in yere yatması için üstüne atladı lakin ondan hızlı davranan Atıf çoktan ateş etmeye başlamıştı bile. İlk kurşun Ahuşen'in sağ tarafından geçip belini sıyırmış, Baran sayesinde vücuduna denk gelmemişti. Diğer kurşunlar da Baran'nın kendini siper etmesiyle  Ahuşen'e denk gelmemişti. Baran tüm bedeni ile korumuşu Ahuşen'i...

FEDA EDİLMİŞ HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin