Vote ve yorumlarınızı zirvede görmek isteriyorum canım okurlarım... 🙈💪
Hikayemiz tüm hızıyla devam ederken genç çiftlerimizin evliliklerine çok az kaldı... Bu evliliklerle onları daha yakında tanıyacağız...
***
Bu bölümü yorumlarıyla kitabımıza destek olan @esrarengizolmam a ithaf ediyorum ☺️ (Bu arkadaşımızında hikayesine göz atmayı unutmayalım 😉) Tekrardan kendilerine destekleri için teşekkürlerimi sunuyorum 🧡🧡🧡
***
Keyifli Okumalar Canlaaar... 😘👍
****
Bugün Baran ağa hastaneden çıkıp evinin yolunu tutmuştu. Babası yeni yaptırdığı asansörüde göstermek adına bahçe kapısından sokmuştu herkesi. Babası bahçe kapısından asansöre kadar olan kısacık yola bahçe için olan mermer taşlardan bir yol ördürmüş, bu yolda tekerlekli sandalyenin takılabileceği en tek ufak bir taş bile bırakmamıştı. Baran ağa ailesinin bu kadar özenli davranmasından dolayı hem sevinmiş hemde onları böyle yorduğu için üzülmüştü.
Asansör 6 kişilikti, geniş olmasını bilakis istemişti Haşmet ağa. Asansöre binen Haşmet ağa, Berfin hanımağa, İbrahim ağa, Halil ağa ve Baran ağa orta kattaki Baran ağanın odasına açılan koridorda indiler. Evin diğer üyeleri bir sonraki posta ile geleceklerdi. Haşmet ağa evdeki değişiklikleri tanıtarak Baran ağanın odasına kadar geldiler.
"Oğlum beğenmediğin istemediğin birşey varsa söyle, hemen değiştiririz."
"Yok Baba zaten çok uğraşmışsınız, saolun." diyen Baran ağa görünmeyen yüklerin altında eziliyormuş gibi hissetti kendini. Bu yaştan sonra tam ailesine destek olacakken şimdi bu evde bu odada sıkışıp kalacak hiç bir işe yaramayacağını düşündü. Düşünceler deryasında kendini boğmaya çalışan Baran babasının bir soruyla kendine geldi.
"Kendini iyi hissediyorsan yarın akşam kız istemeye gidelim mi?"
"Ben iyiyim baba gidelim."
"Tamam o zaman ben haber vereyim, onlarda hazırlıklarını yapsınlar. Hafta sonuda çeyizler gelir, kızın eşyaları yerleştirilir. Hemen ardınada düğünü yaparız bu kadar bekledik yeter, hayırlı işlerin tez yapılması doğrudur uzatmaya niyetim yoktur. Ama senin bir isteğin , bir rican var mı veya biraz daha zaman geçsin ister misin?"
"Yok baba bende tez vakitte olsun isterim."
Berfin hanım ve oğulları sessizce baba oğul arasındaki konuşmayı dinliyorlardı. Evdeki herkes Berfin ananın bu evliliği istemediğini o kızı görmeye dayanamadığını biliyordu. Fakat ne oğlunu ne de ağasını üzecek, mahçup edecek bir iş yapmayacağını da herkes biliyordu.
"Tamam oğul, ananlar bizim evdeki işlerin çoğunu kolayladılar, işler ağır acele diye yeni yardımcılarda aldık biran evvel yuvanızı kurun isteriz değil mi Berfin?"
"Doğru dersin ağam, hepimiz öyle isteriz."diyen Berfin ana gözlerini kaçırdı yavrusundan, Haşmet ağa önceden tembihlemişti oğlun Ahuşen'i seviyorsa, sende sev ki oğlunun aklı sende kalıpta kızcağızdan uzak durmasın kötü davranmasın, demişti. Berfin ana bu yüzden susacak tüm kararı oğluna bırakacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FEDA EDİLMİŞ HAYATLAR
Fiction généraleBu hayatta birileri fedakar olmayı göze almıştı.! Berdelle gelen bu evliliklerde bir taraf fedakar bir taraf ise mahkumdu... *** Bu hayatta hepimizin birer engelli var... Kiminin engeli vücudunda, kiminin engeli aklında, kiminin engeli ise kalbin...