Frisk döneli bir iki yıl oldu. Ona bir tane sevgili bile bulmuştuk. Gerçi... O kendisi buldu. Muhtemelen herkes "Sans onun sevgilisidir!" diyecek. Ama malesef hayır...
Bizim eski okulda, yani Orta 2'de bilgisayar oyunlarında birinci olan bir çocuk vardı. Adı Zero muymuş neymiş. Neyse bu beni ilgilendirmez. Frisk nasıl döndü derseniz, Asriel bir gün bizi Frisk'in yanına götüreceğine söz vermişti. Oyunda ayarlardan yeni gelen özelliklerden birini kullandı."Geriye Al"... Bu sayede Gaster'i evrensel boşuktan kurtardık. Tabi... O da Frisk'i kurtardı. Neyse. Sevgili konusuna geri dönersek... Asriel Rosey diye bir kıza aşık oldu. O da keçi kız. Birbirlerine çok yakışiyler >w<!! Bende eski sevgilime geri kavuştum. Kim mi? Dust'a! Canım benim ^^~♥. Sans... Sans Frisk için hayal kırıklığına uğradı. Gaster'i kurtarınca muhtemelen onunla olacağını düşündü. Ben ve diğerleri de öyle olacağını sanmıştık. Hatta Sans onu sevdiğine dair şiir bile yazdı. Posta ile eve gelecekti. Ama pistacının geldiği gün... Frisk'e başka bir mektup geldi. Sans'ın yazdığı şiire çok benziyordu. Ama onu yazan Sans değildi. Zero HONEYCUT diye bir çocuk yazmıştı. Bu da kötü oldu. Sans postaneye gidip gönderdiği mektubu sordu. Orada çalışanlar da ona "Mektubunuz istenilen adrese ulaştırıldı" demişler. Ama Sans, o kadar kırılmış ki bir şey demeden ordan çıkmış... Komik olan şey Sans'ın mektubunun Frisk'e ulaşmamış olması...
Zero bu akşam bizde kalacakmış. Sans ondan nefret ediyor. Pijama partisi vericez. Ben, Rosey, Frisk, Linda, Sans, Dust ve Zero. Linda, Zero'nun ablası. Yemekten sonra odamıza çıkıp parti alanını ayarladık. Sans ve Dust alışverişe gittiler, geldiler. Herkes toplandı ve odanın ortasında bir daire oluşturduk. Sans'ın Grillbys'ten aldığı boş bira şişesini ortada çevirdik. Tabikiside DC oynuyoruz. Linda Asriel'e sordu.
L: D? C?
A: D...
L: Hm... Sevdiğin kişinin adını söyle.
Evet. Zıctn Asriel. Kıpkırmızı oldu.
A: U var mı?
L: Yok...
O kadar kızarmıştı ki kafasını kazağının içine soktu. Şişenin ucunu Rosey'e doğrulttu. Rosey yerinden kalkıp Asriel'e sarıldı.
R: Pofuduk Keçi~♥ ^^
Yerine geçti. Asriel tekrar doğrulup şişeyi çevirdi. Frisk bana soruyordu.
*C?
C: Yep! Chara'nın C'si!
*Dust ile savnda 5 dakika!
Savanda 5 dakika bir oyundu. Cesaretin var ise sevdiğin ile ve ya sevgilinle dolaba girip 5 dakika yanlız duracaksınız. Kimse sizi dinlemeyecek. Oyuna devam edecekler. Dust kalktı. Beni kucağına aldı ve dolabın içine oturttu.
C: Eheheh...
Kendisi de yanıma yerleşti. Frisk ile Rosey, Kapıyı kapatıp kitledi.
C: Burası çok karanlık...
D: Sen mi şikayet ediyorsun? Benim için hava hoş! Çünkü sen varsın...
Elini uzatıp saçımı ookşadı.
C: Oy benim datlu sevgilim ^^~♥
Yüzümün asık olduğunu fark etti. Doğruldu.
D: Ne oldu? Yüzün asık?
C: Sans'ın durumuna üzülüyorum...
D: Ha? Ne olmuş ki Sans'a?
C: O Frisk'i seviyo. Ama Frisk'te Zero ile sevgili. Şu Zero var ya! O geldi herkesin mutluluğu bozuldu!
D: Haklısın...
*5 dakika doldu sizi çifte kumrular!
Frisk kapıyı açtı.
C: Biz burdayken ne oldu?
*Rosey, Asriel'in yanağından öptü >w<
C: qwq
Annem elindeki tepsi ile içeri girdi. Tepside cips dolu tabaklar, paketinde duran şekerlemeler, bartakta içecekler vardı.
T: Yine mi Savanda 5 dakika? Sıkılmadınız mı şu oyundan?
C: Hayır! ^^
*Hayır! ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Ve Aydınlık-UnderTale
FanfictionYine 2 ayrı ırk. Siyah Ve Beyaz olarak kalmadı. Daha da renklendi. Bu iki kızın yer altından sonra yer yüzündeki hayatında nasıl bir değişiklik oldu bilmek istemezmisiniz? Eğer bilmek isterseniz bukitaba göz atabilirsiniz =)