Hope pov.
*** Rytas ***
Ar aš viena manau, kad Alex visuomet kažką žino? Ir iš viso, kur ji, po velnių, pasidėjus? Jau kokias dvi valandas laukiu jos kambary, kol ji grįš. Nors jei ji su Jack, tai galiu čia sėdėdama ir pasenti, bet ji vis tiek negrįš. Na, tuomet palikime tai kitam kartui.
Dabar yra ir svarbesnių reikalų. Pavyzdžiui, tai, jog reikia sužinoti, ką rezga Dean. Nors iš dalies pokalbis su Alex turėjo atsakyti į visus klausimus, bet... Bent jau esu įsitikinus, kad Dean tikrai kažką slepia. Iš tiesų manau, kad jam net nepasisekė. Juk jei vis dar būčiau praradusi atmintį, jis lengvai viską nuslėptų, bet dabar, kai viską prisimenu, o tuo pačiu puikiai pažįstu Dean... Dabar jis be abejonės viską daro atsargiau. Tuo labiau po to, kai prie jo prikibo Louis dėl to pokalbio, kurį nugirdau. Štai kodėl ir išsiaiškinti tiesą bus sunkiau...
Na, o šį reikalą, žinoma, aiškinasi Louis, nes niekam daugiau to patikėti negaliu. Be to, kažkodėl niekas nieko jo neklausinėja, kai jis išvažiuoja ryte ir grįžta vėlai vakare. Neabejoju, jog prie manęs prikibtų vien dėl to, kad išėjau kelioms valandoms... Kad ir kaip bebūtų, Louis vienintelis man gali padėti. Juk Noah dirba su Dean. Jack yra su Alex, o Alex su Dean. Katherin... Nemanau, kad ji iš viso kaip nors galėtų padėti. Tikriausiai būčiau skambinus Madison, bet... Nusprendžiau netrukdyti jai ir jos nuostabiam gyvenimui su mano broliu. Bet be manęs... Todėl likome su Louis. Kai pagalvoji, šitai sudaro palankias aplinkybes paieškoms. Juk visi tiesiog pamanys, kad mes esam kartu arba kažkuris bando kažką daryti. Ir svarbiausia, kad nieko nereikės aiškinti, nes aplinkiniams viskas ir taip bus aišku.
Neturėdama ką veikti, nusprendžiau paskambinti savo oficialiam vaikinui ir paklausti kaip jam sekasi. Jis išvažiavo anksti ryte. Spėjau tik pasisveikinti. Louis man sakė, kad ten, kur išvažiavo, turi pažįstamą, kuris gali suteikti informacijos ir mano vaikinas grįš tik po kelių dienų. Nes vien kelionė užims beveik visą laiką.
- Klausau. - atsiliepė jis. Fone girdėjosi traškesys. Vis dar važiuoja.
- Kaip sekasi mano detektyvui? - nusišypsojau įsivaizduodama, kad jis mane mato.
- Na, dar nepasiekiau kelionės tikslo, bet žinau, jog nenusivilsiu verta. Labai tavęs pasiilgau, Hope. - pasakė vaikinas ir aš dar labiau išsišiepiau.
- Ir aš tavęs. - pritariau. - Ar negali kaip nors... Nežinau... Sutrumpinti tos kelionės?
- Deja, nelabai įmanoma, bet stengsiuos kiek galėdamas. - pažadėjo jis.
- Tuomet linkiu tau sėkmės. Tikiuosi, negrįši nieko nepešęs, nes tokia ilga kelionė turi būti ko nors verta. - tariau ir tada pridūriau: - Myliu tave, Louis.
- Aš ir tave myliu, Hope.
Po šito pokalbis pasibaigė. Pastaruoju metu, kai jis tiek visur vyksta, visi mūsų pokalbiai baigiasi šitaip. Ir man taip tinka. O be to, negrįždamas jis man sudaro visas reikiamas sąlygas. Vakare nieko nebus. Alex tikrai negrįš, nes bus su Jack. Ji vis dar labai pyksta ant Dean. Jos namie nebuvo jau dvi dienas, tad ar didelė tikimybė, kad ji grįš būtent šiandien vakare? Dean sakė, kad turi reikalų ir grįš tik vėlai naktį. Įdomu, kaip jis pasiaiškina kitiems. Juk mums jau nebegresia pavojus, tačiau jis ir toliau kažko ieško, tad ką jis sako? Kad nori būti užtikrintas dėl saugumo? Tikriausiai. Čia vienas iš jo nuolatinių pasiaiškinimų. O Katherin čia negyvena, todėl man vakare turėtų būti laisvas kelias apieškoti Alex ir Dean kambarius.
Alex pov.
- Jack, gal geriau ir man padaryk tos kavos! - surėkiau, kad vaikinas išgirstų.
Na ir taip. Esu su šiuo vaikinu čia jau keletą dienų. Negaliu grįžti namo. Negaliu grįžti į namus, kur yra Dean. Tačiau teks. Negaliu laikyti užkrovus savo naštos ant Jack pečių dar ilgiau. Šiandien teks grįžti į tuos namus. Vienintelė paguoda man yra Hope. Iš dalies tik dėl jos ir grįžtu, kad apsaugočiau nuo Dean, kaip ir žadėjau. O naktis bus puikus metas, nes visi miegos ir nepastebės manęs, todėl neteks aiškintis.
YOU ARE READING
Love or End? (3)
FanfictionJi prarado atmintį. Jis neteko vilties. Jie abu pasuko skirtingais keliais. Ji Selena Gomez. Garsi dainininkė. Jis Louis Tomlinson. Garsios grupės One Direction narys. Po metų jų keliai ir vėl susieina. Kas nutiks? Ar grįš seni jausmai? Ar ji prisim...