2 ,,Dean, tyliau!"

1.1K 80 5
                                    

Alex pov.

Sėdėjau prie savo kompiuterio ir tiesiog naršiau jame. Pastaruoju metu tai mano kasdienybė.

Iš tiesų po šių metų man jau nelabai svarbu, kas mano kasdienybė, o kas ne.

Žinau, kad turėčiau ieškoti Hope, bet tai neįmanoma. Aš tikrai bandžiau. Ieškojau jos, bet negalėjau surasti. Išbandžiau viską, bet atrodo, kad planetoje tokio žmogaus, kaip Hope Lilah Gomez, tiesiog nėra. Bandžiau net ieškoti Amelios Smith, tačiau radau tik trijų metų mergaitę.

Nežinau, kur ji pradingo. Dažnai apsvarstydavau galimybę, kad ji mirė, bet tada jos atsisakydavau, nes žinau, kad Hope taip lengvai nemirs.

Aš tiesiog nustojau jos ieškoti, nes supratau, kad nerasiu jei ji nenorės būti surasta.

Kol aš dienas leidžiu šitaip, Katherin keliauja po pasaulį. Kas kelias savaites gaunu iš jos atvirukus iš skirtingų vietų ir pasiūlymą prisijungti. Manau, Katherin patinka šie keliavimai. Ji prasiblaško ir pamiršta, kad nežinome, kur Hope. Džiaugiuosi, kad bent ji laiminga.

Mano brolis... Na, Dean kiek kvankštelėjo. Jis neieško Hope. Iš viso jis nedaro nieko. Jis tik vaikšto į klubus. Grįžta naktimis. Būna vis su kitomis merginomis. Oi, patikėkit, kiek prisiklausiau.

Deja, esu ta, kuri turi gyventi su juo, nes Katherin išvykus, o kiti turi savo namus. Norit žinot, kodėl lieku su Dean? Atsakymas paprastas. Jis mano brolis ir aš myliu jį.  Nenorėčiau, kad jam kas nutiktų. Nors jei Dievas atsiųstu jam protelio būtų gerai.

Tyler toliau gyvena savo gyvenimą. Nors ir sako, kad viskas gerai, aš žinau, kad taip nėra. Ji buvo jo geriausia draugė, o tada pradingo. Pasidomėjus, sužinojau, kad prieš Hope žuvo ir kita mergina, kuri jam buvo artima. Jis ir vėl prarado brangų žmogų. Niekam negali būti gerai, kai taip nutinka. Be to, jis ne tik liūdi dėl Hope, bet dar ir kaltina save dėl tos avarijos ir visko, kas tąnakt įvyko. Žinoma, mes taip negalvojame, tačiau jo perkalbėti nepavyksta. Visgi juk kaltas ne jis, o Edward brolis.

Jis nusprendė dėl Hope nesušikti savo gyvenimo ir toliau rūpinasi gauja, kurią jam patikėjo Hope. Nors to oficialiai nebuvo, bet mes visi žinom, kad Tyler vienintelis žmogus, kuriam Hope viską patikėtų.

Madison išvyko. Galiausiai ji mums atskleidė savo vardą. Ji tiesiog pamanė, kad Hope būtų norėjusi, jog mes tai žinotume. Taigi, Madison išvyko atgal į Dalasą pas tėvus. Žinoma, ji buvo susikrimtusi. Kai pabūni su Hope, tiesiog pripranti prie jos, o kai ji dingsta, būna labai skaudu.

Jake ir Caleb, padedami Scarlet, sutvarkė Hope namus. Jie norėjo ką nors dėl jos padaryti.

Jie yra palūžę. Juk Caleb neteko savo mažesniosios sesutės, kurią labai mylėjo. Kartais netgi per daug. O Jake... Jis ją prarado vos atgavęs. Jis tiek trumpai su ja buvo. Jie turėjo tiek mažai laiko, tačiau to pakako, kad tarp jų užsimegztų nepaaiškinamas ryšys. Atrodė, kad Jake nebėra Edward kalinys ir viskas bus gerai, bet staiga įvyko ta avarija ir dabar Jake prarado Hope. O dar labiau jį iš proto varo tai, kad paskutines akimirkas jie buvo susipykę.

Tuo tarpu, Vanessa ir Eric visgi susitaikė. Tiesiog vieną dieną Jake su Tyler apie tai kalbėjo. Pasirodo, tie Hope draugai atvyko jai to pranešti, tačiau patys buvo nustebinti. Žinau, kad Hope būtų apsidžiaugus sužinojus jų naujieną.

Grįžtant prie tos dienos, kai apsilankė ta porelė, tai iš tiesų apie Hope jie sužinojo tik po mėnesio, kai ji neatsiliepė į nei vieną skambutį, pati neskambino ir nerašė. Jie susirūpino ir atvyko pas ją, bet tada sužinojo skaudžią žinią.

Jie visus savo pažįstamus apsaugos žmones informavo apie tai, bet niekas nerado jokios Hope Lilah Gomez arba nenorėjo rasti. Svarstėme galimybę, kad ji mirė nesuskaičiuojamą daugybę kartų. Tačiau iki šiol nežinome ar ji tikrai mirė.

Nash išvažiavo į Dalasą kartu su Madison. Tiesiog per visus šiuos įvykius jie vienas kitą pamilo. Neabejoju, Hope būtų labai apsidžiaugusi tuo, kaip jiems viskas išsisprendė. Juk tai du jos geriausi draugai.

Anna susitaikė su Tyler. Nežinau, dėl ko jie pykosi ir nebendravo, bet dabar susitaikė. Galbūt jų keliai išsiskyrė po tos jiems artimos merginos mirties... Tikriausiai po Hope dingimo jie abu suprato, kad bet kada gali netekti vienas kito.

Jei kalbant apie Los Andželo reikalus, tai Eleanor susirado vaikiną. Na, tai yra, kad ji dabar yra su Jake. Manau, jie vienas kitam yra paguoda. Ypač Jake. Tikiuosi, taip ir yra. Nors nežinau ar jie iš tiesų vienas kitą myli, ar tai tik laikinas susimetimas. 

Žinoma, tai nėra vienintelė porelė, kuri per šiuos metus atsirado. Mūsų vaikinukai, tai yra Liam, Harry ir Niall irgi susirado paneles. Vos tik Hope nebėra, prasideda poravimosi metai.

Liam yra kartu su Danielle. Nežinau ar viskas tarp jų rimta ir, jei atvirai, man nerūpi.

Harry dabar yra su Bethany Rovers. Pamenu, kaip vidury nakties miegojau ir išgirdau, kaip Harry rėkia Beth vardą ir sako, kaip ją stipriai myli. Žinoma, paskui pasigirdo ir panelės Rovers balsas. Maniau, kad tai tik labai, labai, labai keistas sapnas, bet kitą dieną jie tai pranešė oficialiai. Jie tikrai puikiai vienas kitam tinka.

Na, o Niall...Jis susidėjo... Su Nicole. Kiek aš žinau, jie nekentė vienas kito, o dabar... Pora! Bet jiems susidėjus, atsiskleidė tiek daug jų panašumų, kad gražu žiūrėti į tuos du balandėlius.

Apie Edward išsiaiškinome taip pat nemažai. Jis tikrai miręs. Mes netgi nuvažiavome patikrinti kūno. Taigi tai tikrai ne Edward sukėlė avariją.

Žinoma, Dean neatsisako minties, kad tai Garth iki dabar. Niekas nenori su tuo sutikti. Galiausiai Dean pradėjo apsimetinėti, kad jam neberūpi. Jis nebemano, kad mus gali tuo įtikinti. 

Tačiau aš žinau, kad Garth negyvas. Juk ne be reikalo leidžiu dienas prie kompiuterio. Bet apie tai Dean nesakiau. Aš nenoriu, kad jis pasiduotų. Nesvarbu, kad tai netiesa. 

Tai ne Edward ir niekeno, kas su juo susiję, darbas. Tai atliko kažkas kitas. Galbūt koks priešas, likęs iš senų laikų. O gal koks priešas iš po netikros mirties gyvenimo. To aš nežinau, bet žinau, kad jei jis nusiteikęs rimtai ir ras Hope, jai šakės, jei ji neatgavo atminties.

Na, o Louis... Na, jis Louis. Jis palūžęs. Jis matė ją paskutinis, nes tada ji pabėgo. Kai ji liepė mums išeiti, Louis liko. Jis niekada nepapasakojo apie ką jie kalbėjo. Ir jis niekada nepadėjo ieškoti Hope. Jis tiesiog sėdi ištisas dienas savo namuose ir su niekuo nebendrauja. Jis labai pasikeitė. Galbūt tai dėl to, jog šikart mes visi žinom, kad jei ją rasim... Ji mūsų neprisimins. Nebus kaip anais atvejais.

Vaikinai stengiasi jį kur nors išsivesti ir prablaškyti. Žinoma, kartais jis sutinka, bet jeigu prisigeria, pasidaro tik dar blogiau. Mes jau nebežinom ką su juo daryti. Siūlėme jam išsikalbėti. Gal būtų pasidarę geriau. Bet jis atsisakė.

Jis kažką žino, bet nesako. Niekas jo nespaudžia, nes visi mato, kaip jam skaudu ir nenori, kad būtų dar blogiau.

- Dean, tyliau! - surikau išgirdus vėl tas dejones. - Nes tuoj ateisiu ir užtildysiu!

Baigusi rašyti dienoraštį ir galvoti apie viską, pakilau nuo stalo ir pasiėmus kuprinę išėjau iš kambario, o tada ir iš namų. 

Įlipau į savo automobilį ir pasileidus muziką išvažiavau. Nepatikėsite, bet važiuoju pas Louis. Šiandien čia bus tokia kaip ir žvaigždžių šventė. Čia suvažiuos iš viso pasaulio žmonių ir žodžiu bus sausakimšas miestas.

Na, o Louis juk yra žvaigždė, kaip ir kiti vaikinai. Todėl ir važiuoju pas jį. Kad priminčiau tai, kas šiandien bus ir, kad paruosčiau jį.

Išlipau iš mašinos ir nuėjus prie jo namo durų pabeldžiau. Duris atidarė Louis sesuo. Ji pasisveikino, kaip ir aš, bei įleido mane vidun. Jai jau nereikėjo sakyti, kur Louis. Aš ir taip žinojau.

- Labai ačiū, kad rūpiniesi juo. Nelabai jau kas pas jį apsilanko. Išskyrus grupės vaikinus, tave ir kartais tavo brolį. - atsiduso mergina. - Jau nebepamenu, kada mačiau pas jį Katherin.



Love or End? (3)Where stories live. Discover now