10 ,,Aš... Aš turiu šeimą?"

793 76 0
                                    

Selena pov.

- Ar tikrai galiu tavimi pasitikėti? - vis dar pasidaviau abejonėms.

Mergina atsiduso ir nuėjo prie spintelės. Ją atidarius, paėmė kažkokį lapelį ir tuomet padavė jį man. Paėmiau jį ir žvilgtelėjau. Pamačiau seną nuotrauką, kurioje buvau aš ir Alex. Juk lengvai galėjau rasti šią fotografiją.

- Ar tai...

- Taip, čia aš... Ir tu. - patvirtino mergina pertraukdama mane.

- Tai ar vis dar nori man viską papasakoti? - pagaliau paklausiau.

Mergina linktelėjo ir atsisėdo ant netoli buvusios kėdės.

- Taigi, mes susipažinome jau labai seniai. Mes su broliu atsikraustėme į Los Andželą. Ten ir susipažinome. Tu neturėjai draugų. Kaip ir mes. Tik mūsų situacijos šiuo atveju buvo skirtingos. - pasakė ji nesiruošdama paaiškinti detaliau, o man tai tiesą sakant stipriai ir nerūpėjo. - Viskas prasidėjo, kai tu po atostogų Hiustone pas močiutę grįžai į Los Andželą.

Taigi, pasirodo aš kažkada gyvenau čia. Žinojau, jog kažkuo ši vieta mane traukia. Tik dabar supratau, kad čia visą laiką buvo mano praeitis.

- Tu buvai labai nusivylusi ir liūdna. Nekentei savęs turbūt dėl visko. Po kiek laiko nusprendei pasikeisti ir tau tai tikrai gerai sekėsi. Pradėjai nebesivadovauti taisyklėmis ir elgtis pagal save. Bet draugų taip ir nebuvo. Tuo metu bendravai tik su Katherin. Ji yra tavo pusiau sesuo. Tačiau vieną dieną tavo gyvenimas apsivertė aukštyn kojomis. - pasakojo Alex, o aš įdėmiai klausiausi. - Tu susipažinai su Dean. Mano broliu. Dar tą pačią dieną jis supažindino tave su manimi. Mes sutarėme puikiai. Tik tada tu dar nežinojai, kodėl tu buvai vienintelė mūsų draugė. - tarė ji vis dar nepaaiškindama. - Mokykloje iš tavęs niekas nebesišaipė ir tu nenutuokei kodėl. Matei tik baimę visų akyse, kai jie žiūrėdavo į mus, o tada tu sužinojai. Praėjus kelioms savaitėms mes tavimi pradėjom pasitikėti ir viską papasakojom. Nebuvo labai sunku tavim pasitikėti. Mes su broliu nuo pat pirmos akimirkos supratome, kad tu patikima. Pasakėme tau, kad mūsų veikla yra kitokia. Mes pasiūlėme tau prisidėti. Tu sutikai. Nors mes su Dean puikiai žinojome, jog jei ne tavo situaciją ir tu būtum bent ką nors apie tai supratus, tu nebūtum sutikus.

- Kokia buvo mano situacija? - paklausiau.

- Prieš mums susipažįstant, tu penkerius metus gyvenai Hiustone. Ten ir susipažinai su Louis bei jo, sakykim, draugais. Katherin taip pat bendravo su jais. Tuo metu tu nežinojai, kad Louis ir jo keturi draugeliai užsiima taip pat šia veikla. Ir jie tavęs nekentė. - atsakė Alex. - Bet geriau papasakosiu ką nors kito. Vėliau Dean paprašė tavęs tapti jo mergina. Tu sutikai nedvejodama, nes tuomet jūs vienas kitą dar mylėjote. Nors Dean nebuvo romantikas, jis stengėsi dėl tavęs. Tai buvo be galo gražu. Tu visuomet manei, kad mes vienas dėl kito paaukotume savo gyvybes ir tai buvo tiesa, todėl tu niekuomet nesupratai, kodėl to nepadarytų daugelis kitų. Tas prašymas tai buvo tik vienas iš keleto laimės lašelių. Jų buvo nedaug, nes visuomet laimę temdė tamsa.

Taigi, net tada nebuvau laiminga. Pasirodo, nedaug kas pasikeitė. 

- Tuomet ir atėjo ta lemtinga diena. Jūs su Dean buvot sugalvoję planą. Dean pažadėjo tau, kad grįš. Jūs atsisveikinot ir jis išvyko, tačiau nebegrįžo. Ilgus penkis metus manei, kad jis miręs, nes taip tave privertė galvoti jis ir Louis. Po tų penkių metų vėl grįžai į Hiustoną ir susitikai su Louis. Jis nužudė Dean, todėl nusprendei, kad padarysi tą patį jam, bet tada paaiškėjo, kad visgi LOuis nenužudė Dean, kaip sakė. Deja, su mano broliu santykiu nebeatnaujinote. Supratai, kad jo nemyli ir likote draugais. Na, o paskui pamilai Louis. - pasakė ji ir dar pridūrė: - Jūs niekada nebuvote pora. Na, pas jus buvo... Am... Kitokie, nei kitų, santykiai. Paskui tu apsimetei negyva ir mus visus palikai. Vėliau tave suradome ir tu jau vadovavai gaujai, į kurią mes įstojome. Nužudėme tavo didžiausią priešą ir išgelbėjome tavo brolį - Jake. Na, o po kelių mėnesių važiavai tuo automobiliu su Tyler, kuris buvo geras tavo draugas. Jūs patekote į suplanuotą avariją. Ligoninėje sužinojome, kad tu nieko nepameni. Mes turėjom tave palikti, nes taip pasakė Louis, bet jis niekada nepaaiškino kodėl. O visą kitą jau žinai.

Love or End? (3)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora