Hope pov.
Šias praėjusias dienas nesustodama mąsčiau apie Elano žodžius. Ar turėčiau sakyti Garth? Negalėjau prisiversti jo šitaip vadinti net mintyse.
Niekada tikriausiai nesusimąsčiau, jog kažkam sugrioviau gyvenimą. Nužudžiau kažkieno vaiką ar sutuoktinį, ar šeimos narį, ar dar ką nors... Aš esu bjaurastis. Esu klaida. Esu klaida, kurią reikia pašalinti. Tokią išvadą prieidavau kiekvieną kartą apie tai galvodama.
Aš žinau, kad Elanas to nori, todėl tiesiog suteiksiu jam šansą ištaisyti šią klaidą.
Alex pov.
Vis dar kalbėjome. Tiksliau Dean palaikė pokalbį su Noah, kad tas kvailys vėl nepradėtų pokalbio su manimi.
- Taigi, ar padarysi tai? - pagaliau paklausė brolis.
- Na, turiu sąlygų. - atsakė jis žiūrėdamas į mane.
- Ne. - paprieštaravau neleisdama Dean nuspręsti. - Jei turi sąlygų, mums pagalbos nereikia.
- Pirma, pokalbis vyksta ne su tavimi. O antra, jei atsisakytumėte mano pagalbos, galėtumėte nuleisti rankas. Su mano pagalba jau šiandien ją rastume. Bet, žinoma, juk jums mano pagalbos nereikia. - tarė Noah.
Jis specialiai taip darė. Bandė visus įtikinti, kad jei jis nepadės mums, viskas prarasta. Jis naudojosi mūsų padėtimi, kad gautų tai, dėl ko jis iš tiesų čia yra.
- Kodėl visuomet privalai girtis, kad gali tą ir aną? Gal geriau papasakok kai ką kito. - pasiūliau.
Noah metė piktą žvilgsnį į mane. Aš irgi moku žaisti šį žaidimą, branguti.
- Manau, kad tau reiktų prikąsti liežuvį, Alex. - susierzino vaikinas.
- Aš manau, kad tu turėtum atsisakyti savo sąlygų, jei nenori, kad kažką pasakyčiau. - pradėjau derėtis.
- Alex, jei tuoj pat neužsičiaupsi, viskas pasibaigs. - bandė man grasinti Noah.
- Atsisakyk sąlygų ir nereikės, kad kas nors baigtųsi ar prasidėtų. - tariau.
Visi užtilo. Aš žiūrėjau į Noah, o šis piktai žvelgė į mane.
- Gerai. Jokių sąlygų neturiu. Bet jūs taip pat nekelsite jokių sąlygų. - pasakė jis.
- Gerai. - sutiko Dean. - Jokių sąlygų. Sutarta.
Aš jau žiojausi dar ką nors pridurti, bet Dean mane pertraukė.
- Tuomet viskas puiku. Jei ką nors rasi, pranešk. - paprašė brolis.
- Būkit pasiruošę. - paliepė Noah ir su Dean išėjo iš svetainės.
Po kelių minučių pasigirdo, kaip užsidaro durys, tad supratau, jog Noah išėjo. O ir Dean po akimirkos grįžo į svetainę.
- Na, ką. Dabar lauksime Noah skambučio. - pasakė vaikinas.
Na, ką, puiku. Aš pažįstu jį. Viskas nesibaigs gražiai. Jis sugalvos, kaip gauti tai, ko norėjo kalbedamas apie sąlygas. Jis ką nors sugalvos, nes jis toks yra. Savanaudis niekšas, tačiau besilaikantis savo žodžio ir atiduodantis skolas.
Man reikia, kad atvyktų Jack. Tik jis sugebėtų mane apginti ir apsaugoti nuo to kvailio.
Katherin nekreipė į nieką dėmesio arba bent jau to neparodė. Louis dar bandė kažką daryti, bet jam nelabai sekėsi. O Dean... Mano brolis tiesiog bandė išskirti mus, kad nesipeštume. Bet toks jau tas Noah. Jis niekada nenustoja siekti tikslo. Visai, kaip Hope.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love or End? (3)
Fiksi PenggemarJi prarado atmintį. Jis neteko vilties. Jie abu pasuko skirtingais keliais. Ji Selena Gomez. Garsi dainininkė. Jis Louis Tomlinson. Garsios grupės One Direction narys. Po metų jų keliai ir vėl susieina. Kas nutiks? Ar grįš seni jausmai? Ar ji prisim...