Alex pov.
Ji išėjo. Ji tiesiog išėjo. Žinau, kad pati liepiau jai tai padaryti, tačiau iš tiesų aš niekada to nenorėjau. Tai padariau tik tam, kad ją apsaugočiau. Kaip ir žadėjau. Galiu džiaugtis bent tuo, jog galiausiai man pavyko...
Nors, jei atvirai, aš net nežinau ką man apie tai galvoti ar sakyti. Bet man bent jau rūpėjo Hope išėjimas. O Dean... Jis net nekreipė dėmesio. Vos Hope išvažiavo, jis pradingo. Jei jis nusprendė ją surasti, tuomet viskas žlugs. Jis ją ras ir išmainys į tą moterį. Jei jis nusprendė nepaisyti to, ką ta mergina pasakė, viskas bus baigta.
Visgi supratau, kad Dean pasikeitė tą akimirką, kai jis grįžo po penkių metų savo tariamos mirties. Dar labiau jį paveikė žinia, kad Hope jo niekada nemylėjo. Galbūt tai jo būdas atkeršyti... Tikiuosi, jis dar turi proto ir supras ką daro.
Bet svarbiausia dar ateity. Net neįsivaizduoju, ką teks pasakyti Louis, kai jis sugrįš. Hope man buvo užsiminus, kad Louis išvyko ieškoti informacijos. Jam net negrįžus, ji išvyko. Ir aš žinau, kad Louis dėl visko kaltins Dean bei mane. Bet labiausiai mane vos tik sužinojęs, kad jai liepiau bėgti. Dean ją išdavė, o aš priverčiau ją bėgti. Bėgti lyg akis išdegus.
Išgirdau, kaip atsidaro durys bei girdisi žingsniai. Iš karto supratau, kad atėjo ta akimirka, kurios bijojau. Louis grįžo ir esu beveik įsitikinus, jog Katherin jam jau pasakė, kad Hope išėjo.
- Alex? - išgirdau kvietimą, tačiau neatsakiau.
Aš žinojau, jog galiausiai vaikinas ateis į svetainę ir ras mane. Tik nežinojau kada.
Po minutės ar dviejų jis ir rado. Keista, nes maniau, jog bus aišku, kur esu. Juk visuomet visi čia ir būna... Nieko apie tai nesakiau, nes vaikinas atrodė tikrai nusiminęs. Šiuo metu negalėjau pasakyti ar jis manęs nekenčia. Bet pažįstu Louis jau ilgai ir žinau, kad tai tik klaidingas požiūris. Žinau, kad šiuo metu jis manęs nekenčia labiausiai pasaulyje.
- Alex, tu turėjai ją prižiūrėti. Turėjai jai padėti. Tačiau vos pasitaikius progai liepei dingti. - pagiežingai kalbėjo jis.
- Louis, tu nieko nežinai. Dean ieško mūsų mamos. Kad jis ją gautų, turi išmainyti Hope. Jis tai būtų padaręs pasitikius pirmai progai. Liepiau jai bėgti kuo toliau nuo jo, o ne nuo tavęs. Galbūt jei paskubėsi paskaityti šį laišką... Galbūt ji ten parašė, kur yra ir gal tu suspėsi dar. - pasakiau ištiesdama laišką, kurį mergina man padavė prieš pat išeidama, kai nematė Katherin.
Vaikinas jį pagriebė nedvejodamas. Na ir žinoma, ėmė skaityti.
** Po penkių minučių **
Užteko vos penkių minučių ir jis, metęs laišką, išbėgo. O aš paskui, nes turėjau jam dar kai ką perduoti.
- Louis, ji prašė perduoti, kad myli tave. - surikau jam pavymui.
Jis trumpam atsisuko į mane, bet tuomet vėl užsisuko ir, įlipęs į automobilį, išvažiavo.
Katherin pov.
Vos Dean išvažiavo, aš nuėjau krautis daiktų. Turiu omenyje, visų čia likusių mano daiktų. Negaliu žinoti, ką Dean dar iškrės, todėl pasielgsiu protingai.
Baigus rinkti daiktus, išėjau iš kambario su sukrautu lagaminu. Alex jį iš karto pastebėjo.
- Ir tu išvyksti. - labiau teigė nei klausė mergina.
- Alex, aš žinau ką tu galvoji. Manai, kad bėgu ir tai tiesa. Mes negalime žinoti, ką dar iškrės Dean. Mes negalime žinoti, ką dabar jis užsimanys išmainyti. - pasakiau.
ESTÁS LEYENDO
Love or End? (3)
FanficJi prarado atmintį. Jis neteko vilties. Jie abu pasuko skirtingais keliais. Ji Selena Gomez. Garsi dainininkė. Jis Louis Tomlinson. Garsios grupės One Direction narys. Po metų jų keliai ir vėl susieina. Kas nutiks? Ar grįš seni jausmai? Ar ji prisim...